Weet ik veel, die vorige deed het zwartquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Aangenomen dat je dat kon en deed, hoeveel zou jij vragen om een vaatwasser bij iemand in te bouwen?
Zwart zou ik het ook voor 150 doenquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Weet ik veel, die vorige deed het zwart
De oude losschroeven, voorplaat eraf. Pootjes indraaien, in die gore zooi eronder graaien. Het ding er half uittrekken, de slangen afkoppelen waar je half niet bijkomt en je ribbenkast kneuzen.quote:
Klinkt als obstruktie van de deurschakelaar. Gaat het blauwe lampje uit als je de deur opent?quote:Op donderdag 19 februari 2026 22:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij klikt gewoon dicht. Blauwe lampje brandt maar er is niemand thuis. De knoppen reageren ook niet lekker en de resetknop doet het ook niet.
Ik heb het rubber eruit gehaald en opnieuw erin gedaan en toen leek ie wel gewoon aan te gaan. Maar kijk morgen verder want heb nu geen zin in een mogelijk waterballet in de keukenquote:Op donderdag 19 februari 2026 23:40 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Klinkt als obstruktie van de deurschakelaar. Gaat het blauwe lampje uit als je de deur opent?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:Op donderdag 19 februari 2026 23:51 schreef drakin het volgende:
Dit topic jeuktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen idee.quote:
het zijn gewoon echt knuffelsquote:Op donderdag 19 februari 2026 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
https://www.instagram.com/reels/DTK3OTZj9hu/
@:Bitterbal![]()
eens, werd waarschijnlijk wakker door maagzuur ofzo, daarna niet echt meer geslapenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is wel extreem vroeg.
Hele dag Lego bouwenquote:Op vrijdag 20 februari 2026 07:13 schreef mschol het volgende:
[..]
eens, werd waarschijnlijk wakker door maagzuur ofzo, daarna niet echt meer geslapen
gelukkig ben ik vrij vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |