Korte broekenweerquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was ineens uitgelogd op Fok maar kon even niet meer inloggen vanwege alle reclames die ervoor zaten.
Ik ben geen sjaakquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:06 schreef dud0r het volgende:
Heb je je al afgemeld voor morgen omdat je ziek zwak en misselijk bent?
The horrorquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was ineens uitgelogd op Fok maar kon even niet meer inloggen vanwege alle reclames die ervoor zaten.
hmmmquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan me verkleden als rode panda
[..]
Heb je je al afgemeld voor morgen omdat je ziek zwak en misselijk bent?
[..]
Same
waar kijk ik naarquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er een formule zijn voor de vorm van olifantenpaadjes? Een Bézierkromme misschien.
[ afbeelding ]
Nu ben ik getriggerd om de meest efficiënte kromme te achterhalen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er een formule zijn voor de vorm van olifantenpaadjes? Een Bézierkromme misschien.
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.wat doet het
Ik begrijp niet hoe er mensen zijn die dit begrijpen
Boksquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had er ook nog nooit van gehoord.
Die hangt ook van de snelheid van de fietsers af.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nu ben ik getriggerd om de meest efficiënte kromme te achterhalen.
IK DENKquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.wat doet het
Ik begrijp niet hoe er mensen zijn die dit begrijpen
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
IK DENK
Beide lijnstukken in 50 stukjes verdelen.
Steeds een groene lijn trekken tussen het punt op 1/50 van de ene lijn en 1/50 van de andere lijn, en dan het punt pakken op 1/50 van de groene lijn.
En dan hetzelfde voor 2/50 van alles
3/50 van alles
etc
EN dan al die punten met elkaar verbinden.
En voor een smoothere kromme doe je dan geen 50 maar 100 of 1000 of uiteindelijk ONTELBAAR![]()
Denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |