quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Of denk jij dat je de rest van je leven zonder kroketjes gaat doen.
Houden we het als mensheid zo lang nog vol?quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar dat komt vooral omdat op 12 augustus dit jaar de zwaartekracht voor 7 seconden uit gaat en alles stuk gaat
een kat die vriendelijk doet naar een visje, do not trust!quote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Houden we het als mensheid zo lang nog vol?
Als ze gewoon allemaal tegelijkertijd op die knoppen drukken hebben we ook nergens meer last vanquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:22 schreef Pheno het volgende:
Een werkdagje, en dan een week vrij. Hopelijk gaat dat al goed met al die gekkies op plekken waar ze op een rode kernknop kunnen drukken
quote:
quote:Afgelopen weekend viel er in Brabant nog sneeuw tijdens carnaval, maar volgende week belooft het een stuk warmer te worden. Halverwege de week kan de temperatuur zelfs oplopen richting 18 graden.
Korte broekenweerquote:
quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was ineens uitgelogd op Fok maar kon even niet meer inloggen vanwege alle reclames die ervoor zaten.
Ik ben geen sjaakquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:06 schreef dud0r het volgende:
Heb je je al afgemeld voor morgen omdat je ziek zwak en misselijk bent?
The horrorquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:36 schreef CherryLips het volgende:
Ik was ineens uitgelogd op Fok maar kon even niet meer inloggen vanwege alle reclames die ervoor zaten.
hmmmquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:06 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan me verkleden als rode panda
[..]
Heb je je al afgemeld voor morgen omdat je ziek zwak en misselijk bent?
[..]
Same
waar kijk ik naarquote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er een formule zijn voor de vorm van olifantenpaadjes? Een Bézierkromme misschien.
[ afbeelding ]
Nu ben ik getriggerd om de meest efficiënte kromme te achterhalen.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 08:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er een formule zijn voor de vorm van olifantenpaadjes? Een Bézierkromme misschien.
[ afbeelding ]
Geen idee. Ik had er ook nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog nooit van gehoord.wat doet het
Ik begrijp niet hoe er mensen zijn die dit begrijpen
Boksquote:Op vrijdag 20 februari 2026 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee. Ik had er ook nog nooit van gehoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |