Maar hij was na 800 meter ook al aan het bijten. Dus is de vorm vandaag niet optimaal.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:50 schreef Slobeend het volgende:
Wow, Stolz kan verliezen. Te voorzichtig erin gegaan.
Ik schrijf Kok alvast op voor morgenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:50 schreef H.Vviv het volgende:
team reggeborgh staat deze Spelen op punt.
Idd, die won ook nooit goud.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Joep lijkt wel op zijn vader
Niet echt, was gewoon een toptijd op een laaglandbaanquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef potjecreme het volgende:
36 en op het podium. Zegt wat over het niveau van de mannen.
Laatste rit, geen tegenstander, paar valse starts geweest nog tussendoor.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Maar hij was na 800 meter ook al aan het bijten. Dus is de vorm vandaag niet optimaal.
Lekker voor je.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik weet niet wat walgelijker is. De PLAK van Nuis of die van Leerdam.
Leerdam. Dit is een lullig brons, dat snap ik al nooit dat ze daar blij mee zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik weet niet wat walgelijker is. De PLAK van Nuis of die van Leerdam.
En een ijsbad.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef -XOR- het volgende:
Nuis heeft natuurlijk ook bizar veel talent.
Ik ook.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik schrijf Kok alvast op voor morgen
Eens, totaal geen fan van Nuis maar ontzettend knap om opnieuw op olympisch podium te staan. Zoveel jaren aan de topquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef Leatherface het volgende:
Geen Nuis-fan maar netjes gedaan.
Stolz is een racer, die kan wat extra's als iemand 'm in de race tergt. Nu was die persoon er niet....quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef Em31 het volgende:
Toch ook wel mooi dat er toch grenzen zijn voor Stolz
Lol.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef potjecreme het volgende:
36 en op het podium. Zegt wat over het niveau van de mannen.
Nee door de KNSB met de aanwijsplek voor Nuisquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Joep WEER van het podium gebeukt door een chinees.
Landverrader De Wit, wachten op Haags gepeupel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef AgnesGru het volgende:
Gouden plak met een oranje randje.
Ning reed ook wel fenomenaal, het is niet zo dat het verschil een paar tienden was. Wel veel aan Nuis gehad natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laatste rit, geen tegenstander, paar valse starts geweest nog tussendoor.
Alles wat Ning niet had.
Zonder dat Yank geluk met de loting had De Boo ook betere kansen gehad ja.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Dit is dus waarom je Stolz alleen moet laten rijden
Ik vond hem er op voorhand sowieso al wat gelatener en serieuzer uitzien dan bij de eerste twee afstandenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef kilon het volgende:
Hopelijk is Stolz niet meer topfit en mislukt de mass start ook.
Ik voelde het aankomen en had vanmiddag dus chinees besteld.quote:
Erben nog steeds de beste Wennemarsquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef wimderon het volgende:
Erben is opvallend blij met een vierde plaats.
[ afbeelding ]
Het is inderdaad wel jammer dat De Boo twee keer tegen ‘m moestquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stolz is een racer, die kan wat extra's als iemand 'm in de race tergt. Nu was die persoon er niet....
Nee joh.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier ben ik blij mee![]()
Zonde voor Joep, maar die maakt het over 4 jaar wel goed.
betwijfel hetquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier ben ik blij mee![]()
Zonde voor Joep, maar die maakt het over 4 jaar wel goed.
Stolz - Nuis was 7 honderdstequote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef Saekerhett het volgende:
Verschil was niet zeven honderdste, maar zeven tiende, commentator.
Op de 500m had Jenning denk ik het goud gepaktquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zonder dat Yank geluk met de loting had De Boo ook betere kansen gehad ja.
Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef Montov het volgende:
Uiteindelijk had Ning de beste loting. Zonder Nuis weet ik niet of Ning dit had gekund.
Het waren wel steeds korter antwoorden ja.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem er op voorhand sowieso al wat gelatener en serieuzer uitzien dan bij de eerste twee afstanden
Toch wel een groot verschil.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef Montov het volgende:
Uiteindelijk had Ning de beste loting. Zonder Nuis weet ik niet of Ning dit had gekund.
Volgende keer iedereen maar alleen laten schaatsenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zonder dat Yank geluk met de loting had De Boo ook betere kansen gehad ja.
Maar dan wel graag een laatste rondje/bocht als Ning en niet als Nuis.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:55 schreef Remco het volgende:
Goede les voor Kok dit, gewoon vol erin gaan iedereen die van de sprintafstanden komt komt alsnog redelijk de laatste ronde door.
En zelfs al gaat ze een beetje op een hoop, dan nog heeft ze een enorm voordeel op de restquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:55 schreef Remco het volgende:
Goede les voor Kok dit, gewoon vol erin gaan iedereen die van de sprintafstanden komt komt alsnog redelijk de laatste ronde door.
Dacht ik ook meteen aan. Over wie zei die dat ook alweer? Een Noor toch?quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop dat Kjeld Stolz weer laf noemt want hij heeft gewoon gelijk
Joep is gewoon niet zo goedquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Joep WEER van het podium gebeukt door een chinees.
Uytdehaaghe wel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:56 schreef Idisrom het volgende:
Zhongyan Ning![]()
![]()
Hij wint met 0:77 seconde voorsprong. De commentatoren melden dat niet. Daarom doe ik het even.
Staatsburgerschap afpakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nuis levert altijd met interviewsquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Veel zin in het interview met Nuis straks.
Bedankt hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:56 schreef Idisrom het volgende:
Zhongyan Ning![]()
![]()
Hij wint met 0:77 seconde voorsprong. De commentatoren melden dat niet. Daarom doe ik het even.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
Hier de gif van ErbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Hier de gif van ErbenDie wordt echt gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Hier de gif van ErbenOpdat we nooit vergetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat doet Femke in een derde van de afstand.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:56 schreef Idisrom het volgende:
Zhongyan Ning![]()
![]()
Dan gaan de Bellege hopen op Swings en een prolongatie op de Mass Startquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:00 schreef Hugo_Treger het volgende:
Stolz op 75%, dat ziet een blinde. Zal ziek zijn.
Nuis is de koning van de 1200 meter.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:00 schreef Toby56 het volgende:
Wat een prachtrace tussen Ning en Nuis.
Moest wel weer lachen om de - inmiddels klassieke - uitgemergelde O-benenfinish van Nuis op de laatste 80 meter.
Op de schaatsbaan?quote:
Daar zat ik ook al aan te denken, of gewoon vermoeid. Ik vond hem er niet fris uitzien in de interviews vooraf in ieder geval, het blijft ook maar een ventje van 21quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:00 schreef Hugo_Treger het volgende:
Stolz op 75%, dat ziet een blinde. Zal ziek zijn.
Dan is de serie goud-goud-brons op de 1500 niet gek.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:01 schreef kilon het volgende:
[..]
Nuis is de koning van de 1200 meter.
Ja, die was gewoon niet goed genoeg vandaag.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:02 schreef Toby56 het volgende:
Stolz is echt al aan het bijten na 900 meter en dus is hij gewoon niet topfit volgens mij.
Het lijkt mij geen zogenaamde vergissing. Dat zou te amateuristisch zijn.
Wij sturen de Zr.Ms. Johan de Wittquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:03 schreef AllesKaputt het volgende:
USS Gerald R. Ford vaart nu naar de Zuid-Chinese Zee.
Ik denk dat hij liever de Aziaten blijft coachen, veel minder drama.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we Johan de Wit niet terug halen bij een Nederlandse ploeg
Doet zijn broer Cornelis iets in de schaatssport?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Zijn laatste rondje van 27,6 was dan nog wel relatief ok. Niet volledig ingestort, maar allemaal wat matig.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:02 schreef Toby56 het volgende:
Stolz is echt al aan het bijten na 900 meter en dus is hij gewoon niet topfit volgens mij.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever de Aziaten blijft coachen, veel minder drama. meer geld.
Jake Paul.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wie is eigenlijk de fiancé van Stolz?
Die jongen is 21, die zal toch nog niet verloofd zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
Hij komt toch terug na dit seizoen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Dat misschien ook, maar hij lijkt mij niet een coach die daar heel gevoelig voor is.quote:
Verkeerde pillen gehad van Heiden, die wil de enige fraud blijven.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:02 schreef Toby56 het volgende:
is ie nog te jong voorquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
Morgen wordt het ook weer genieten.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:05 schreef kilon het volgende:
Maar wel weer het bewijs dat de 1500 meter veruit de mooiste afstand is.
Die heeft het vergeleken met de anderen dan ook rustig aan gedaanquote:
Ja dat klopt. Hij blijft natuurlijk, ook op 90%, een toprijder.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:04 schreef kilon het volgende:
[..]
Zijn laatste rondje van 27,6 was dan nog wel relatief ok. Niet volledig ingestort, maar allemaal wat matig.
Maar hij is al 36!!!1!!!!!!1quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:06 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die heeft het vergeleken met de anderen dan ook rustig aan gedaan
Heeft ook wel een minuut of 6 minder rust gehad dan Nuis en Ning.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:06 schreef Meridiaan het volgende:
Stolz loopt nog met zure benen ofzo, haast mank
1500 meter kuchje? Of in de buurt van Dawson gekomen?quote:
Bergsma is 40 met brons , dus Kjeld moet nog 4 jaar doorquote:
Die heeft net een 1500 meter gereden.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:08 schreef kilon het volgende:
Stolz ziet er inderdaad nog steeds slecht uit. Lijkt wat kortademig.
Astma medicijn was opquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:08 schreef kilon het volgende:
Stolz ziet er inderdaad nog steeds slecht uit. Lijkt wat kortademig.
Zou hij zo van het podium vallen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:09 schreef Em31 het volgende:
Gaat niet helemaal lekker met Stolz volgens mij![]()
Bij het OKT reed ze meer zoals Takagi hem rijdt. Snel openen en dan het eerste rondje rustig aan, op techniek, en daarna echt aanzetten.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:55 schreef Remco het volgende:
Ter ere van de overwinning van Ning?quote:
Staat wel erg te wiebelenquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zou hij zo van het podium vallen?
Ze heeft ook niet zo'n goed tweede rondje, ook niet (in perspectief) op de 1000m. Daarom is die 1500m misschien wel beter dan haar 1000m omdat ze op een of andere manier in het derde rondje wel dat verval kan beperken op het einde.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bij het OKT reed ze meer zoals Takagi hem rijdt. Snel openen en dan het eerste rondje rustig aan, op techniek, en daarna echt aanzetten.
Lijkt mij een goeie intro vanaf nu, als ik eten bij Ni Hao ga halen.quote:
Deze Chinees wel?quote:
Ik hoorde net dat Zhongyuan Ning naar Nederland gaat verhuizen, om met Johan de Wit te blijven samenwerken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij komt toch terug na dit seizoen?
Ik zou de bruggen in de gaten houden.quote:
Joep denkt daar anders over.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Na dagenlang luisteren naar analyses, gejank en een boze Bosker blijkt dat het een meesterzet is om Prins thuis te laten?
Hulde aan de selectiecommissie. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Is dat die Nederlander?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat Zhongyuan Ning naar Nederland gaat verhuizen, om met Johan de Wit te blijven samenwerken.
Kan 'ie een beetje koken?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat Zhongyuan Ning naar Nederland gaat verhuizen, om met Johan de Wit te blijven samenwerken.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:20 schreef Felagund het volgende:
@:Wimderon op Eurosport was er nog een betere versie van Erben waarin hij een random man zoent en bril kapot maakt
Uitstekende tactiek om de vragen van Bert te ontwijkenquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:22 schreef AgnesGru het volgende:
Bert krijgt amper de kans om vragen te stellen
*afstreept op bingokaartquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:23 schreef AgnesGru het volgende:
Brons met een gouden randje genoemd.
Ah, ik dacht dat het de schuld van Ziggo was.quote:
Dat kan ook.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het de schuld van Ziggo was.
Kjeld stopt toch nog niet? Enkel gezegd dat dit zijn laatste spelen zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
Kjeld kan nu mooi Tuitert vervangen bij de NOS.
Is dat die van de dynastie?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is ook niet gestolen door Ming met een 41-er.
Haha, interviewer probeert nog kutvragen te stellen. Was je niet te snel van start? JE zat maar tiende van Stolz.quote:
Gohquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
Die Bert is ook wel een ontzettende lul he.
Prima interviewquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
Nopequote:Op donderdag 19 februari 2026 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
Op de 1000 rijdt ze dat eerste rondje volle bak, op de 1500 gebruikt ze haar startsnelheid en techniek om dat eerst rondje door te komen. Dan ban je op een 1000 natuurlijk veel meer kapot in je tweede rondje.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:11 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ze heeft ook niet zo'n goed tweede rondje, ook niet (in perspectief) op de 1000m. Daarom is die 1500m misschien wel beter dan haar 1000m omdat ze op een of andere manier in het derde rondje wel dat verval kan beperken op het einde.
Die is snel vergetenquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
Tijmen Snel nog steeds niet genoemd.
Meest irritante sport-reporter van de NOS. Haalt het bloed de onder de nagels vandaan bij veel sporters met zijn irritante vragen.quote:
quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Meest irritante sport-reporter van de NOS. Haalt het bloed de onder de nagels vandaan bij veel sporters met zijn irritante vragen.
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Meest irritante sport-reporter van de NOS. Haalt het bloed de onder de nagels vandaan bij veel sporters met zijn irritante vragen.
Na de criteriums stopt hij.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Kjeld stopt toch nog niet? Enkel gezegd dat dit zijn laatste spelen zijn.
Idd prima dudequote:Op donderdag 19 februari 2026 18:31 schreef Toby56 het volgende:
"Ning is cool."
Gelukkig niet "that Chinese guy is cool."
Stolz is ook best cool.
Nee.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:31 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Oh ja dat soort ookquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:33 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geef jij veel tegengas in je relatie? @:pisces29
Wie?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:31 schreef Slobeend het volgende:
Tijmen Snel nog steeds niet genoemd.
Misschien wel in de hotelkamer @RamboDirkquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:33 schreef Mrmime het volgende:
Schulting en Wennemars hebben geen topweek.
Verklaart wel waarom de condooms al op zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Misschien wel in de hotelkamer @:RamboDirk
Ja hoop het voor ze want voor de rest was het niks.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:36 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Misschien wel in de hotelkamer @:RamboDirk
Schulting kan het morgen nog wel laten zien, die is deze week niet in actie gekomen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:33 schreef Mrmime het volgende:
Schulting en Wennemars hebben geen topweek.
Wie?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:42 schreef Meridiaan het volgende:
Snel niet eens geïnterviewd door de NOS na zijn rit?
Ze waren hem vooraf vergeten en na afloop al helemaalquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:42 schreef Meridiaan het volgende:
Terecht, losers motten we niet.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:42 schreef Meridiaan het volgende:
Joep werd juist wel geïnterviewd.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:45 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Terecht, losers motten we niet.
Anders ging Erben flippen, het zij ze vergeven.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Joep werd juist wel geïnterviewd.
Erben flipte nu niet?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Anders ging Erben flippen, het zij ze vergeven.
#nooitmeerfamiliewennemars
Erben is nu te druk met het invullen van het schadeformulier voor de bril.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Anders ging Erben flippen, het zij ze vergeven.
#nooitmeerfamiliewennemars
Leedvermaakquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Joep werd juist wel geïnterviewd.
Snel is vooral een Heerenveen-rijder.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:49 schreef Ericr het volgende:
En zo blijkt weer dat worldcups belangrijk kunnen zijn en B garnituur echt maar 1 keer kan pieken. Als je hier staat zou toch minimaal de OKT tijd de maatstaf moeten zijn. Snel rijdt behoorlijk stuk langzamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |