Wij sturen de Zr.Ms. Johan de Wittquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:03 schreef AllesKaputt het volgende:
USS Gerald R. Ford vaart nu naar de Zuid-Chinese Zee.
Ik denk dat hij liever de Aziaten blijft coachen, veel minder drama.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we Johan de Wit niet terug halen bij een Nederlandse ploeg
Doet zijn broer Cornelis iets in de schaatssport?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Zijn laatste rondje van 27,6 was dan nog wel relatief ok. Niet volledig ingestort, maar allemaal wat matig.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:02 schreef Toby56 het volgende:
Stolz is echt al aan het bijten na 900 meter en dus is hij gewoon niet topfit volgens mij.
Het lijkt mij geen zogenaamde vergissing. Dat zou te amateuristisch zijn.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:04 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat hij liever de Aziaten blijft coachen, veel minder drama. meer geld.
Jake Paul.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wie is eigenlijk de fiancé van Stolz?
Die jongen is 21, die zal toch nog niet verloofd zijn?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:02 schreef Watmoetjenou het volgende:
Wie is eigenlijk de fiancé van Stolz?
Hij komt toch terug na dit seizoen?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:03 schreef TheVulture het volgende:
Dat misschien ook, maar hij lijkt mij niet een coach die daar heel gevoelig voor is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |