Op de 500m had Jenning denk ik het goud gepaktquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zonder dat Yank geluk met de loting had De Boo ook betere kansen gehad ja.
Lijkt mij ook.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef Montov het volgende:
Uiteindelijk had Ning de beste loting. Zonder Nuis weet ik niet of Ning dit had gekund.
Het waren wel steeds korter antwoorden ja.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vond hem er op voorhand sowieso al wat gelatener en serieuzer uitzien dan bij de eerste twee afstanden
Toch wel een groot verschil.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef Montov het volgende:
Uiteindelijk had Ning de beste loting. Zonder Nuis weet ik niet of Ning dit had gekund.
Volgende keer iedereen maar alleen laten schaatsenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zonder dat Yank geluk met de loting had De Boo ook betere kansen gehad ja.
Maar dan wel graag een laatste rondje/bocht als Ning en niet als Nuis.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:55 schreef Remco het volgende:
Goede les voor Kok dit, gewoon vol erin gaan iedereen die van de sprintafstanden komt komt alsnog redelijk de laatste ronde door.
En zelfs al gaat ze een beetje op een hoop, dan nog heeft ze een enorm voordeel op de restquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:55 schreef Remco het volgende:
Goede les voor Kok dit, gewoon vol erin gaan iedereen die van de sprintafstanden komt komt alsnog redelijk de laatste ronde door.
Dacht ik ook meteen aan. Over wie zei die dat ook alweer? Een Noor toch?quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop dat Kjeld Stolz weer laf noemt want hij heeft gewoon gelijk
Joep is gewoon niet zo goedquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Joep WEER van het podium gebeukt door een chinees.
Uytdehaaghe wel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:56 schreef Idisrom het volgende:
Zhongyan Ning![]()
![]()
Hij wint met 0:77 seconde voorsprong. De commentatoren melden dat niet. Daarom doe ik het even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |