Nee door de KNSB met de aanwijsplek voor Nuisquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Joep WEER van het podium gebeukt door een chinees.
Landverrader De Wit, wachten op Haags gepeupel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef AgnesGru het volgende:
Gouden plak met een oranje randje.
Ning reed ook wel fenomenaal, het is niet zo dat het verschil een paar tienden was. Wel veel aan Nuis gehad natuurlijk.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef wimderon het volgende:
[..]
Laatste rit, geen tegenstander, paar valse starts geweest nog tussendoor.
Alles wat Ning niet had.
Zonder dat Yank geluk met de loting had De Boo ook betere kansen gehad ja.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef TheVulture het volgende:
Dit is dus waarom je Stolz alleen moet laten rijden
Ik vond hem er op voorhand sowieso al wat gelatener en serieuzer uitzien dan bij de eerste twee afstandenquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef kilon het volgende:
Hopelijk is Stolz niet meer topfit en mislukt de mass start ook.
Ik voelde het aankomen en had vanmiddag dus chinees besteld.quote:
Erben nog steeds de beste Wennemarsquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef wimderon het volgende:
Erben is opvallend blij met een vierde plaats.
[ afbeelding ]
Het is inderdaad wel jammer dat De Boo twee keer tegen ‘m moestquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Stolz is een racer, die kan wat extra's als iemand 'm in de race tergt. Nu was die persoon er niet....
Nee joh.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier ben ik blij mee![]()
Zonde voor Joep, maar die maakt het over 4 jaar wel goed.
betwijfel hetquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:52 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier ben ik blij mee![]()
Zonde voor Joep, maar die maakt het over 4 jaar wel goed.
Stolz - Nuis was 7 honderdstequote:Op donderdag 19 februari 2026 17:53 schreef Saekerhett het volgende:
Verschil was niet zeven honderdste, maar zeven tiende, commentator.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |