Maar dan wel graag een laatste rondje/bocht als Ning en niet als Nuis.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:55 schreef Remco het volgende:
Goede les voor Kok dit, gewoon vol erin gaan iedereen die van de sprintafstanden komt komt alsnog redelijk de laatste ronde door.
En zelfs al gaat ze een beetje op een hoop, dan nog heeft ze een enorm voordeel op de restquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:55 schreef Remco het volgende:
Goede les voor Kok dit, gewoon vol erin gaan iedereen die van de sprintafstanden komt komt alsnog redelijk de laatste ronde door.
Dacht ik ook meteen aan. Over wie zei die dat ook alweer? Een Noor toch?quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Hoop dat Kjeld Stolz weer laf noemt want hij heeft gewoon gelijk
Joep is gewoon niet zo goedquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
Joep WEER van het podium gebeukt door een chinees.
Uytdehaaghe wel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:56 schreef Idisrom het volgende:
Zhongyan Ning![]()
![]()
Hij wint met 0:77 seconde voorsprong. De commentatoren melden dat niet. Daarom doe ik het even.
Staatsburgerschap afpakken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nuis levert altijd met interviewsquote:Op donderdag 19 februari 2026 17:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Veel zin in het interview met Nuis straks.
Bedankt hoor.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:56 schreef Idisrom het volgende:
Zhongyan Ning![]()
![]()
Hij wint met 0:77 seconde voorsprong. De commentatoren melden dat niet. Daarom doe ik het even.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
Hier de gif van ErbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:57 schreef 3rr0r het volgende:
Hier de gif van ErbenDie wordt echt gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |