Lijkt mij een goeie intro vanaf nu, als ik eten bij Ni Hao ga halen.quote:
Deze Chinees wel?quote:
Ik hoorde net dat Zhongyuan Ning naar Nederland gaat verhuizen, om met Johan de Wit te blijven samenwerken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:05 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Hij komt toch terug na dit seizoen?
Ik zou de bruggen in de gaten houden.quote:
Joep denkt daar anders over.quote:Op donderdag 19 februari 2026 17:57 schreef De_Verschoppeling het volgende:
Na dagenlang luisteren naar analyses, gejank en een boze Bosker blijkt dat het een meesterzet is om Prins thuis te laten?
Hulde aan de selectiecommissie. Dat mag ook wel eens gezegd worden.
Is dat die Nederlander?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat Zhongyuan Ning naar Nederland gaat verhuizen, om met Johan de Wit te blijven samenwerken.
Kan 'ie een beetje koken?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik hoorde net dat Zhongyuan Ning naar Nederland gaat verhuizen, om met Johan de Wit te blijven samenwerken.
quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:16 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:20 schreef Felagund het volgende:
@:Wimderon op Eurosport was er nog een betere versie van Erben waarin hij een random man zoent en bril kapot maakt
Uitstekende tactiek om de vragen van Bert te ontwijkenquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:22 schreef AgnesGru het volgende:
Bert krijgt amper de kans om vragen te stellen
*afstreept op bingokaartquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:23 schreef AgnesGru het volgende:
Brons met een gouden randje genoemd.
Ah, ik dacht dat het de schuld van Ziggo was.quote:
Dat kan ook.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat het de schuld van Ziggo was.
Kjeld stopt toch nog niet? Enkel gezegd dat dit zijn laatste spelen zijn.quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:24 schreef RamboDirk het volgende:
Kjeld kan nu mooi Tuitert vervangen bij de NOS.
Is dat die van de dynastie?quote:Op donderdag 19 februari 2026 18:08 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is ook niet gestolen door Ming met een 41-er.
Haha, interviewer probeert nog kutvragen te stellen. Was je niet te snel van start? JE zat maar tiende van Stolz.quote:
Gohquote:Op donderdag 19 februari 2026 18:27 schreef PzKpfw het volgende:
Die Bert is ook wel een ontzettende lul he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |