Krijgt de winnaar hiervan een gouden plak?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah nu de strijd tussen de landen zonder goud.
Wel weer typerend voor de NOS.quote:
Waarom Vlaardingen?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Lian de snelste. In een snackbar in Vlaardingen sneuvelen nu loempia's.
Daar was er eentje extra MAD.quote:
Hij zal zo snel toch niet verhuisd zijn?quote:
Joep reed niet in de weg.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:19 schreef Starflyer het volgende:
Nu wel een goede kruising van de Chinees
Nee man, dat was gewoon humor.quote:
Dennis?quote:
Daar staat de snackbar die als ludieke actie zei dat ze geen loempia's meer zouden verkopen.quote:
Humor om te lachen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:20 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Nee man, dat was gewoon humor.
https://www.hartvannederl(...)l-snackbar-wennemarsquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wie wat waar?
Ik heb wat gemist
https://www.hartvannederl(...)l-snackbar-wennemarsquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Wie wat waar?
Ik heb wat gemist
Dat durf ik niet te zeggen, maar het is in ieder geval nadelig voor de ander bij de startprocedure.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Denk jij dat het ook een stuk langzamer is?
Dat is de snelste tijd die ooit op de OS gereden isquote:
34.32quote:
Al besproken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)l-snackbar-wennemars
Ah een Wereld Olympisch Record aldus Sjeek Pool.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:22 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is de snelste tijd die ooit op de OS gereden is
Ach Tante Suusquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
https://www.hartvannederl(...)l-snackbar-wennemars
Breng Erik nou niet op een ideequote:
In tegenstelling tot het Persoonlijk Olympisch Record!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah een Wereld Olympisch Record aldus Sjeek Pool.
quote:
Focus op de familiequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:25 schreef Redefine het volgende:
Laurent geeft er na deze OS Dubreuil aan?
Inderdaad, mag wel op het podium.quote:
En dan doet Quincy Promes nog niet eens mee.quote:
En geen politie te bekennen.quote:
Mes, steek, pijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan doet Quincy Promes nog niet eens mee.
Die zou een messcherpe tijd rijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou de bochten afsnijden inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk, wel liefquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:29 schreef Felagund het volgende:
Marten Liiv wordt niet gevaarlijk genoemd, die zal wel gaan schroeien.
Inderdaad... de km/u loog niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:31 schreef Felagund het volgende:
Snelheid was wat laag, maar Erik dacht dat hij het nog ging redden.
Is vooraf benoemdquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom wordt niet genoemd dat Dubreuil zn sterke tijd aan NL te danken heeft? #oranjerandje
Misschien kunnen ze nog een keer vertellen dat Magnussen hem wel die bochten kan leren.quote:
Niet Gao genoeg.quote:
Dat vind ik wel snel geroepen, na deze rit denk ik wel dat de winnaar bovenaan staat.quote:
Misschien Diniz...die reed een paar weken geleden 34.1quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie enkel De Boo, Stolz en Zurek nog aan die tijd van Dubreuil komen.
Als ie de baan vandaag maar heel laatquote:
@franklop zit in het stadion..quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:
Nou, dit kan alleen maar tegenvallen.
Ik verwacht brons, geen medalje dus?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:
Nou, dit kan alleen maar tegenvallen.
Zou wel geestig zijn als deze rit tegenvalt en Diniz ineens wel levert, maar lijkt me sterkquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien Diniz...die reed een paar weken geleden 34.1
Diniz is wel een enigma.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou wel geestig zijn als deze rit tegenvalt en Diniz ineens wel levert, maar lijkt me sterk
Gewaagde voorspelling.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel binnen voor Stolz.
Dubreil op bijna een halve seconde.quote:
En laatste bocht ook welquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Boo verliest hem in de eerste meters.
Een schaatser.quote:
Vooral wel met start. Als hij gelijk opent kan hij op kruising veel meer gebruik maken van Stolzquote:
Hoezeer ik het Laurent gun hoop ik wel op Zurek. Die verdiend het wel dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zurek kan hier nog wel 'gewoon' derde worden.
Diniz wordt 34.4 ofzo
Vanwege iemand anders die ook die tijd heeft gereden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom een foto pictogram bij zo’n verschil 🤨
dat kon een blinde nog zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
1000m viel ook al tegenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zurek 4e, ach ach ach. Op het moment dat het moet levert hij niet
Tijd van een eerdere schaatser lijkt mequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor de plek, niet deze racequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had m ook op 4 in de prono, twijfelde alleen tussen Dubreuil en Shinhama op 3.quote:
Dat kan ook iemand uit een andere rit zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zouden ze nu het de hele tijd erover gaan hebben dat de buitenbocht beter was geweest...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach de laatste binnenbocht
@:deNos
Wat heb je aan een fotofinish van een andere race?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanwege iemand anders die ook die tijd heeft gereden.
Ja, Shinhama had ook 34:46quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tijd van een eerdere schaatser lijkt me
Zevende en achtste zal het wel worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog Magnussen - Morishige, daar gaat natuurlijk niets meer wijzigen.
Wat denk jequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heb je aan een fotofinish van een andere race?
Kutinstelling dus.quote:
Alleen goud telt.quote:
Ik heb hem ook op 4. En Koshkin op 3.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had m ook op 4 in de prono, twijfelde alleen tussen Dubreuil en Shinhama op 3.
De verkeerde gekozen
Laatste buitenbocht en hij wintquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde hoor; hier zat echt meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |