Podium of Jodiumquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laatste binnenbocht voor De Boo. Serieus nadeel. Dat wordt de bocht van zijn leven rijden.
Jenning Goggia.quote:
Qua namen niet zozeer.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:25 schreef DeLuna het volgende:
Die laatste rit is ook een anticlimax denk ik
Op de 1500 meter zal die dan wel loten tegen Nuis en dan de laatste binnenbocht hebben.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:27 schreef GotenSSJ het volgende:
Stolz weer de beste loting, vermoeden van.
Grote kans.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op de 1500 meter zal die dan wel loten tegen Nuis en dan de laatste binnenbocht hebben.
Helemaal mee eens!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:00 schreef kilon het volgende:
Het blijft een grove schande dat er maar 1 omloop is op de 500 meter. Het is gewoon te oneerlijk met de binnen- en buitenbocht.
De Boo kan perfecte binnenbochten rijden. Eerste buitenbocht is ook perfectquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
Laatste binnenbocht voor De Boo. Serieus nadeel. Dat wordt de bocht van zijn leven rijden.
Dat wordt goud!quote:
Dat wordt een sweep.quote:
Tuitert heeft die memo nog niet gekregen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vroeger was de laatste binnenbocht een voordeel. Met de snelheden van tegenwoordig is het eerder een nadeel.
Z'n 33.63 was ook met laatste binnenbocht, dus wellicht is het niet zo slecht.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:30 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tuitert heeft die memo nog niet gekregen.
Klopt. Maar was wel een uitzondering. En ook toen weer de tweede 500 m (en reed die toen niet die eerste ook al de laatste binnenbocht, wat dan al wat gewenning verzorgde). Hopelijk heeft die qua gevoel nu die 1000 m al eerste gehad en rijdt die nu wel direct die 500 m goed.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:38 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Z'n 33.63 was ook met laatste binnenbocht, dus wellicht is het niet zo slecht.
Stolz verliest dan weer zelden een rechtstreekse duel. Tegen een ander was beter geweest.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:11 schreef franklop het volgende:
[..]
De Boo kan perfecte binnenbochten rijden. Eerste buitenbocht is ook perfect
Nou, geluk met loting? Bergsma had meer geluk dat Jilek zo'n sterke tijd neerzette, waarop Eitrem en Loubineaud zich op stuk beten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 23:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Vandaag had Bergsma geluk met loting
Stolz heeft een bizarre laatste 100m en dan wellicht een richtpunt, denk dat je liever helemaal niet tegen hem rijdt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Tegen Stolz heb je toch liever de laatste binnen dan buitenbocht, lekker draften achter die jets bij de wissel.
En we gaan JAGEN!quote:
Met snelheden dik boven de 60 km/uur!quote:
BOEM BOEMquote:Op zaterdag 14 februari 2026 11:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Met snelheden dik boven de 60 km/uur!
Oei oei oei!!quote:
quote:
Plus willekeurig geschreeuw van Van Dijk en een bedachte tekst na de finish van De Boo en Stolz.quote:
Jerommeke Jenning de Boo.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vermoed een Jenning de Boeing van Van Dijk.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Air Jordan is al geweest toch?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:54 schreef Redefine het volgende:
Van Dijk is wel de hele dag aan het bedenken wat die met Jordan of met Stolz kan doen.
Hebben ze al zijn hele stamboom uitgeplozen om te kijken of er ergens 10 generaties terug via via een Nederlandse buurman was zodat het een medaille met een oranje randje wordt?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:54 schreef Redefine het volgende:
Van Dijk is wel de hele dag aan het bedenken wat die met Jordan of met Stolz kan doen.
Iets dat hij hier trots op kan zijn ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:54 schreef Redefine het volgende:
Hier twee suggesties:quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:54 schreef Redefine het volgende:
Afgelopen jaren al vaak.quote:
Ok mensen massaal je geld op de Boo!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:27 schreef franklop het volgende:
Ik ben in de hal, ik herhaal, ik ben in de schaatshal
Nee die gaat zo weg na de ploegenachtervolging zei Henry.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:33 schreef wimderon het volgende:
Schouten die de 500 meter mannen gaat 'analyseren'.
Ik quote nu mezelf (jawel).quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:33 schreef wimderon het volgende:
Schouten die de 500 meter mannen gaat 'analyseren'.
Ze wisselen de commentatoren ook dus wie weet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik quote nu mezelf (jawel).
Of gaan ze nog wisselen na de TP?
Volgens mij zei Henry dat de analisten ook gewisseld worden, in ieder geval Mark T. erbij.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Ze wisselen de commentatoren ook dus wie weet.
Afgestudeerde logopedist ingeschakeld.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
De stem van Henry is enigszins hersteld.
Hbo is toch gewoon een school?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Afgestudeerde logopedist ingeschakeld.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik quote nu mezelf (jawel).
Of gaan ze nog wisselen na de TP?
Mooie plek wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:45 schreef franklop het volgende:
Zitten op het eind van laatste bocht. Uitzicht op de startstreep
Voor de spotters
Fixed. Zeker gezien ze minder geld hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:32 schreef Felagund het volgende:
4 analisten voor 1 dag schaatsen had niet per se gehoeven.
Dan moet hij zo snel mogelijk schaatsen straks.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:31 schreef wimderon het volgende:
Hij heeft een plan: hij wil een gouden medaille.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:32 schreef Felagund het volgende:
4 analisten voor 1 dag schaatsen had niet per se gehoeven.
Ga je een "FOK" teken maken?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:27 schreef franklop het volgende:
Ik ben in de hal, ik herhaal, ik ben in de schaatshal
'Einde tijdperk Stolz'quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We verwachten minimaal een Viesdik spandoek.
Yupquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Idem voor Stekelenburg die er ook nog bij is. Dat je twee presentatoren nodig hebt (al kun je daar in de toekomst ook nog wel wat mee) voor schaatsen en shorttrack snap ik nog wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook twee interviewers lijkt me onnodig; al zal dat misschien met de gezondheidsissues van Bert hebben te maken.
Het kan ook alleen maar tegenvallen, Jenning is vaak nogal slordig als het maar op één race aankomtquote:
Brodkaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Fitzrandolph, Cheek.. dat zijn bij een quiz over winnaars op de OS ook niet de allereerste namen die je noemt
Casey 'pickstart' Fitzrandolphquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Fitzrandolph, Cheek.. dat zijn bij een quiz over winnaars op de OS ook niet de allereerste namen die je noemt
Het is een zwiep, Martinquote:
Ik vraag me af of we Gao over 20 jaar nog weten.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Fitzrandolph die vals startte maar doormocht omdat zn vader starter was.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Verweijquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:42 schreef Redefine het volgende:
Verschil in duizendsten voor goud is zelden voorgekomen, maar in 2014 op twee afstanden.
Mo zullen de meesten ook wel niet meer weten. Over 20 jaar denk ik dat ook Lorentzen nog weleens vergeten kan zijn ondanks dat die (net zoals Mo) wel echt langer en op meerdere afstanden heel god is. Het is geen Shimizu die iedereen nog wel weet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we Gao over 20 jaar nog weten.
Dan ben je te laatquote:
Vooral nog i.c.m. die misslagenquote:
Beflikkering ja.quote:
Hep Stolz een probleem?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:50 schreef franklop het volgende:
Er is nog wat handmatig oplapwerk in de laatste buitenbocht bezig
Ja daarom.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral oneerlijk i.v.m. laatste binnen/buitenbocht.
Ook gewoon met onduidelijke argumenten. Heel veel sporten met meerdere runs waar het schijnbaar wel gewoon kan.quote:
Het is ook niet dat de schaatsbaan de hele dag bezet is. Je had prima wat eerder kunnen beginnen, met daartussen de kwalificatie van de ploegenachtervolging.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:52 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Ook gewoon met onduidelijke argumenten. Heel veel sporten met meerdere runs waar het schijnbaar wel gewoon kan.
Je had hem gisteren moeten horen.quote:
Die is nog niet bejaard, dus nee.quote:
verliest snelheid en wordt op de laatste 100 meter voorbij gereden door Stolz is het meest waarschijnlijke scenario inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:55 schreef wimderon het volgende:
Ik hoor iets te vaak dat JENNING die laatste bocht goed door gaat komen.
Misschien zien we je in haar Instagrampost?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:56 schreef franklop het volgende:
Rijpma kwam nog langs. Helaas geen makeup tips
Wel een hartje en luchtkus?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:56 schreef franklop het volgende:
Rijpma kwam nog langs. Helaas geen makeup tips
Een zwaai kon ervanafquote:
Prullenbak run dus.quote:
1x schaatsles van Stolz is niet genoeg?quote:
Hier staat hbo ook op.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:56 schreef raptorix het volgende:
Trouwens helemaal Fan van Anne-Greet Haars van Eurosport met haar geweldige verlag van het Shorttrack, dus we kijken bij de Eurosport
Ik verwacht geen overwinning.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:55 schreef wimderon het volgende:
Ik hoor iets te vaak dat JENNING die laatste bocht goed door gaat komen.
Die was wel vaker plots afwezig op het moment dat het om de knikkers ging.quote:
De commentatoren hebben niet eens door dat die niet start.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was wel vaker plots afwezig op het moment dat het om de knikkers ging.
Zou hij het verwacht hebben?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:00 schreef Zorro het volgende:
Gschwenter wint de rit. Toch een klein succes
Die komt nu pas Hansquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
De commentatoren hebben niet eens door dat die niet start.
Nee. Kans was Klein.quote:
En overbodiger.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:02 schreef kilon het volgende:
Op de 500 meter voelt die pauze tussen de ritten nog veel langer.
Je hebt gelijk. Mijn fout.quote:
Waarom zou ik?quote:
Ik denk voor het commentaarquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Worden die commentatoren per woord uitbetaald?
Rukke lijkt me ook niet geheel scherp te staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik wordt altijd zenuwachtig bij een geblokte Noor in de laatste binnenbocht.
Ik vind het nog steeds bizar dat Erben destijds nog over Njös heen wist te springen, maar dan ten val kwam dat die op een blokje landdequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik wordt altijd zenuwachtig bij een geblokte Noor in de laatste binnenbocht.
Einde tijdperk mijzelf?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zendt de NOS de eerste rit uit, kijk je niet. Matig tot zeer matig.
Die kwam al snel.quote:
Ik denk niet dat die RTV Utrecht kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:05 schreef Strani het volgende:
De Italiaanse helft van de familie nu woedend op de Nederlandse opa.
Nee maar ze gaan dit wel horen hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die RTV Utrecht kijken.
Ik weet dat 'ie zo heet en toch voelt het als een belediging.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:06 schreef Redefine het volgende:
Wordt dit poging twee tot een DSQ van Dombek?
Weer niet gelukt, het zijn niet de spelen van Dombek.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:06 schreef Redefine het volgende:
Wordt dit poging twee tot een DSQ van Dombek?
Te vroeg gepiekt door Erik. Of hij oefent alvast.quote:
Denk jij dat het ook een stuk langzamer is?quote:
Morgen een vrije dag.quote:
In Spanje is elke dag een vrije dag.quote:
Was het maar waarquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Spanje is elke dag een vrije dag.
Verdomme.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frans Halsema doet deze keer niet mee.
Paul van Vliet ook niet…quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Frans Halsema doet deze keer niet mee.
Zijn huis is onlangs flink opgeknapt, ik ga er vanuit dat dat wel goed zitquote:
Ik moest aan Duk Koo Kim denkenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Koo K. M., da's toch dat liedje van de Beach Boys?
Michalski hoopt ook op een betere wissel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk geen Chinees in de binnenbaan nu
33.5 ook.quote:
Of een Noor die hem onderuit kegelt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopelijk geen Chinees in de binnenbaan nu
Oh dat was die ander die genaaid werd ja, geestig.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:14 schreef Redefine het volgende:
[..]
Michalski hoopt ook op een betere wissel.
32.5 al helemaal.quote:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:14 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zijn huis is onlangs flink opgeknapt, ik ga er vanuit dat dat wel goed zit
Doe dan gelijk maar onder de 30.quote:
De kleine Piotr.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:15 schreef Fred_B het volgende:
Piotr zal wel niet aan de wolven ontsnappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |