Hebben ze al zijn hele stamboom uitgeplozen om te kijken of er ergens 10 generaties terug via via een Nederlandse buurman was zodat het een medaille met een oranje randje wordt?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:54 schreef Redefine het volgende:
Van Dijk is wel de hele dag aan het bedenken wat die met Jordan of met Stolz kan doen.
Iets dat hij hier trots op kan zijn ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:54 schreef Redefine het volgende:
Van Dijk is wel de hele dag aan het bedenken wat die met Jordan of met Stolz kan doen.
Hier twee suggesties:quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:54 schreef Redefine het volgende:
Afgelopen jaren al vaak.quote:
Ok mensen massaal je geld op de Boo!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:27 schreef franklop het volgende:
Ik ben in de hal, ik herhaal, ik ben in de schaatshal
Nee die gaat zo weg na de ploegenachtervolging zei Henry.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:33 schreef wimderon het volgende:
Schouten die de 500 meter mannen gaat 'analyseren'.
Ik quote nu mezelf (jawel).quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:33 schreef wimderon het volgende:
Schouten die de 500 meter mannen gaat 'analyseren'.
Ze wisselen de commentatoren ook dus wie weet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik quote nu mezelf (jawel).
Of gaan ze nog wisselen na de TP?
Volgens mij zei Henry dat de analisten ook gewisseld worden, in ieder geval Mark T. erbij.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Ze wisselen de commentatoren ook dus wie weet.
Afgestudeerde logopedist ingeschakeld.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
De stem van Henry is enigszins hersteld.
Hbo is toch gewoon een school?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Afgestudeerde logopedist ingeschakeld.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik quote nu mezelf (jawel).
Of gaan ze nog wisselen na de TP?
Mooie plek wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:45 schreef franklop het volgende:
Zitten op het eind van laatste bocht. Uitzicht op de startstreep
Voor de spotters
Fixed. Zeker gezien ze minder geld hebben.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:32 schreef Felagund het volgende:
4 analisten voor 1 dag schaatsen had niet per se gehoeven.
Dan moet hij zo snel mogelijk schaatsen straks.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:31 schreef wimderon het volgende:
Hij heeft een plan: hij wil een gouden medaille.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:32 schreef Felagund het volgende:
4 analisten voor 1 dag schaatsen had niet per se gehoeven.
Ga je een "FOK" teken maken?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:27 schreef franklop het volgende:
Ik ben in de hal, ik herhaal, ik ben in de schaatshal
'Einde tijdperk Stolz'quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
We verwachten minimaal een Viesdik spandoek.
Yupquote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:27 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik vermoed een Jenning de Boeing van Van Dijk.
Idem voor Stekelenburg die er ook nog bij is. Dat je twee presentatoren nodig hebt (al kun je daar in de toekomst ook nog wel wat mee) voor schaatsen en shorttrack snap ik nog wel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:36 schreef Van_Poppel het volgende:
Ook twee interviewers lijkt me onnodig; al zal dat misschien met de gezondheidsissues van Bert hebben te maken.
Het kan ook alleen maar tegenvallen, Jenning is vaak nogal slordig als het maar op één race aankomtquote:
Brodkaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Fitzrandolph, Cheek.. dat zijn bij een quiz over winnaars op de OS ook niet de allereerste namen die je noemt
Casey 'pickstart' Fitzrandolphquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Fitzrandolph, Cheek.. dat zijn bij een quiz over winnaars op de OS ook niet de allereerste namen die je noemt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |