Hebben ze al zijn hele stamboom uitgeplozen om te kijken of er ergens 10 generaties terug via via een Nederlandse buurman was zodat het een medaille met een oranje randje wordt?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:54 schreef Redefine het volgende:
Van Dijk is wel de hele dag aan het bedenken wat die met Jordan of met Stolz kan doen.
Iets dat hij hier trots op kan zijn ofzo.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:54 schreef Redefine het volgende:
Van Dijk is wel de hele dag aan het bedenken wat die met Jordan of met Stolz kan doen.
Hier twee suggesties:quote:Op zaterdag 14 februari 2026 12:54 schreef Redefine het volgende:
Afgelopen jaren al vaak.quote:
Ok mensen massaal je geld op de Boo!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:27 schreef franklop het volgende:
Ik ben in de hal, ik herhaal, ik ben in de schaatshal
Nee die gaat zo weg na de ploegenachtervolging zei Henry.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:33 schreef wimderon het volgende:
Schouten die de 500 meter mannen gaat 'analyseren'.
Ik quote nu mezelf (jawel).quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:33 schreef wimderon het volgende:
Schouten die de 500 meter mannen gaat 'analyseren'.
Ze wisselen de commentatoren ook dus wie weet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik quote nu mezelf (jawel).
Of gaan ze nog wisselen na de TP?
Volgens mij zei Henry dat de analisten ook gewisseld worden, in ieder geval Mark T. erbij.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:35 schreef mitt het volgende:
[..]
Ze wisselen de commentatoren ook dus wie weet.
Afgestudeerde logopedist ingeschakeld.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:44 schreef Dale__Cooper het volgende:
De stem van Henry is enigszins hersteld.
Hbo is toch gewoon een school?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:44 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Afgestudeerde logopedist ingeschakeld.
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 15:35 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik quote nu mezelf (jawel).
Of gaan ze nog wisselen na de TP?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |