Ik verwacht geen overwinning.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:55 schreef wimderon het volgende:
Ik hoor iets te vaak dat JENNING die laatste bocht goed door gaat komen.
Die was wel vaker plots afwezig op het moment dat het om de knikkers ging.quote:
De commentatoren hebben niet eens door dat die niet start.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die was wel vaker plots afwezig op het moment dat het om de knikkers ging.
Zou hij het verwacht hebben?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:00 schreef Zorro het volgende:
Gschwenter wint de rit. Toch een klein succes
Die komt nu pas Hansquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
De commentatoren hebben niet eens door dat die niet start.
Nee. Kans was Klein.quote:
En overbodiger.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:02 schreef kilon het volgende:
Op de 500 meter voelt die pauze tussen de ritten nog veel langer.
Je hebt gelijk. Mijn fout.quote:
Waarom zou ik?quote:
Ik denk voor het commentaarquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:03 schreef MadMaster het volgende:
Worden die commentatoren per woord uitbetaald?
Rukke lijkt me ook niet geheel scherp te staan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik wordt altijd zenuwachtig bij een geblokte Noor in de laatste binnenbocht.
Ik vind het nog steeds bizar dat Erben destijds nog over Njös heen wist te springen, maar dan ten val kwam dat die op een blokje landdequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik wordt altijd zenuwachtig bij een geblokte Noor in de laatste binnenbocht.
Einde tijdperk mijzelf?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:04 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Zendt de NOS de eerste rit uit, kijk je niet. Matig tot zeer matig.
Die kwam al snel.quote:
Ik denk niet dat die RTV Utrecht kijken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:05 schreef Strani het volgende:
De Italiaanse helft van de familie nu woedend op de Nederlandse opa.
Nee maar ze gaan dit wel horen hoor.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:05 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk niet dat die RTV Utrecht kijken.
Ik weet dat 'ie zo heet en toch voelt het als een belediging.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:06 schreef Redefine het volgende:
Wordt dit poging twee tot een DSQ van Dombek?
Weer niet gelukt, het zijn niet de spelen van Dombek.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:06 schreef Redefine het volgende:
Wordt dit poging twee tot een DSQ van Dombek?
Te vroeg gepiekt door Erik. Of hij oefent alvast.quote:
Denk jij dat het ook een stuk langzamer is?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |