Ik vraag me af of we Gao over 20 jaar nog weten.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Fitzrandolph, Cheek.. dat zijn bij een quiz over winnaars op de OS ook niet de allereerste namen die je noemt
Fitzrandolph die vals startte maar doormocht omdat zn vader starter was.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:40 schreef Marcoss het volgende:
Fitzrandolph, Cheek.. dat zijn bij een quiz over winnaars op de OS ook niet de allereerste namen die je noemt
Verweijquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:42 schreef Redefine het volgende:
Verschil in duizendsten voor goud is zelden voorgekomen, maar in 2014 op twee afstanden.
Mo zullen de meesten ook wel niet meer weten. Over 20 jaar denk ik dat ook Lorentzen nog weleens vergeten kan zijn ondanks dat die (net zoals Mo) wel echt langer en op meerdere afstanden heel god is. Het is geen Shimizu die iedereen nog wel weet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we Gao over 20 jaar nog weten.
Dan ben je te laatquote:
Vooral nog i.c.m. die misslagenquote:
Beflikkering ja.quote:
Hep Stolz een probleem?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:50 schreef franklop het volgende:
Er is nog wat handmatig oplapwerk in de laatste buitenbocht bezig
Ja daarom.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vooral oneerlijk i.v.m. laatste binnen/buitenbocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |