Gewaagde voorspelling.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel binnen voor Stolz.
Dubreil op bijna een halve seconde.quote:
En laatste bocht ook welquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Boo verliest hem in de eerste meters.
Een schaatser.quote:
Vooral wel met start. Als hij gelijk opent kan hij op kruising veel meer gebruik maken van Stolzquote:
Hoezeer ik het Laurent gun hoop ik wel op Zurek. Die verdiend het wel dit seizoen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zurek kan hier nog wel 'gewoon' derde worden.
Diniz wordt 34.4 ofzo
Vanwege iemand anders die ook die tijd heeft gereden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Waarom een foto pictogram bij zo’n verschil 🤨
dat kon een blinde nog zien.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
1000m viel ook al tegenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zurek 4e, ach ach ach. Op het moment dat het moet levert hij niet
Tijd van een eerdere schaatser lijkt mequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Voor de plek, niet deze racequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Had m ook op 4 in de prono, twijfelde alleen tussen Dubreuil en Shinhama op 3.quote:
Dat kan ook iemand uit een andere rit zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zouden ze nu het de hele tijd erover gaan hebben dat de buitenbocht beter was geweest...quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ach de laatste binnenbocht
@:deNos
Wat heb je aan een fotofinish van een andere race?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Vanwege iemand anders die ook die tijd heeft gereden.
Ja, Shinhama had ook 34:46quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tijd van een eerdere schaatser lijkt me
Zevende en achtste zal het wel worden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu nog Magnussen - Morishige, daar gaat natuurlijk niets meer wijzigen.
Wat denk jequote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat heb je aan een fotofinish van een andere race?
Kutinstelling dus.quote:
Alleen goud telt.quote:
Ik heb hem ook op 4. En Koshkin op 3.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Had m ook op 4 in de prono, twijfelde alleen tussen Dubreuil en Shinhama op 3.
De verkeerde gekozen
Laatste buitenbocht en hij wintquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:41 schreef Van_Poppel het volgende:
Zonde hoor; hier zat echt meer in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |