Inderdaad, mag wel op het podium.quote:
En dan doet Quincy Promes nog niet eens mee.quote:
En geen politie te bekennen.quote:
Mes, steek, pijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan doet Quincy Promes nog niet eens mee.
Die zou een messcherpe tijd rijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zou de bochten afsnijden inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet gevaarlijk, wel liefquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:29 schreef Felagund het volgende:
Marten Liiv wordt niet gevaarlijk genoemd, die zal wel gaan schroeien.
Inderdaad... de km/u loog niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:31 schreef Felagund het volgende:
Snelheid was wat laag, maar Erik dacht dat hij het nog ging redden.
Is vooraf benoemdquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:29 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Waarom wordt niet genoemd dat Dubreuil zn sterke tijd aan NL te danken heeft? #oranjerandje
Misschien kunnen ze nog een keer vertellen dat Magnussen hem wel die bochten kan leren.quote:
Niet Gao genoeg.quote:
Dat vind ik wel snel geroepen, na deze rit denk ik wel dat de winnaar bovenaan staat.quote:
Misschien Diniz...die reed een paar weken geleden 34.1quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zie enkel De Boo, Stolz en Zurek nog aan die tijd van Dubreuil komen.
Als ie de baan vandaag maar heel laatquote:
@franklop zit in het stadion..quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:
Nou, dit kan alleen maar tegenvallen.
Ik verwacht brons, geen medalje dus?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:33 schreef wimderon het volgende:
Nou, dit kan alleen maar tegenvallen.
Zou wel geestig zijn als deze rit tegenvalt en Diniz ineens wel levert, maar lijkt me sterkquote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Misschien Diniz...die reed een paar weken geleden 34.1
Diniz is wel een enigma.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 17:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou wel geestig zijn als deze rit tegenvalt en Diniz ineens wel levert, maar lijkt me sterk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |