quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft darten ook...quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Staat wel tussen de sport subforums
In ieder geval de mensen die mogelijk ooit op beeld mee moeten zouden zingen, i.e. sporters.quote:
Er moet een 4e meedoen hèquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Deze ploeg ook lekker zonder Suus de aflossing laten rijden zou ik zeggen
Dat lijkt mij sowieso logisch. Tenzij het prettig is om iemand te sparen in een eerdere ronde.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Notedquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, gewoonte om door het slotje te posten
Misschien zitten er een paar tussen van chocolade met een gouden wikkel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef Legoblokje het volgende:
Waarom bijten ze nou in die medailles? Die dingen zijn aantoonbaar geen topkwaliteit…
Dat komt dan goed uit dat ik nooit iets zou presteren waarvoor ik mee zou moeten zingenquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In ieder geval de mensen die mogelijk ooit op beeld mee moeten zouden zingen, i.e. sporters.
1 keer hebben ze de live versie gedaan op Zandvoort bij zijn overwinning.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kunnen ze deze .mp3 versie van het Wilhelmus niet ff doorsturen naar de FIA?
Max moet het nog altijd met een schrale .mid versie doen uit 1992.
Doen we niks meequote:
Davina?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 keer hebben ze de live versie gedaan op Zandvoort bij zijn overwinning.
Deltrap is er nogquote:
Met Schulting heb je denk ik meer kans. Al zullen de andere shorttrackers daar anders overdenken, gezien de eerdere reacties.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat zijn mensen die met het argument komen dat er niemand naar het schaatsen kijkt en dat schaatsen niet internationaal is. Terwijl er nauwelijks sporten zijn bij de OWS waar dat anders voor is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Schaatsen ook niet hoorde ik net
JUI / WE hebben WEER goud
Hoogwaardigheidsbekleders ook voor herdenkingen/feestdagen. Denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit dat ik nooit iets zou presteren waarvoor ik mee zou moeten zingen
quote:
Met gekrijs van Davina?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 keer hebben ze de live versie gedaan op Zandvoort bij zijn overwinning.
Ik las eikelquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien zitten er een paar tussen van chocolade met een gouden wikkel.
Schulting is ook wel een potentiaal gevaar qua vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Met Schulting heb je denk ik meer kans. Al zullen de andere shorttrackers daar anders overdenken, gezien de eerdere reacties.
Ook dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoogwaardigheidsbekleders ook voor herdenkingen/feestdagen. Denk ik.
Vooral altijd leuk om te zien hoe mensen zo graag mogelijk iets positiefs in negatiefs willen omzettenquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die met het argument komen dat er niemand naar het schaatsen kijkt en dat schaatsen niet internationaal is. Terwijl er nauwelijks sporten zijn bij de OWS waar dat anders voor is.
HBO Max is 100 keer beter dan de act van Jorisquote:
Een Colombiaanse voetbalcommentator zou hem zeggen dat het wel wat rustiger mag.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Op Joris staat totaal geen rem meer nu
Zou rakenquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]en met Emma Heester oom geloof ik.
Mijn trommelvliezen bloeden er nog steeds van die optreden.quote:
Dat ja. En vooral heel erg bewust tegendraads willen zijn. Zijn merendeel ook users die amper meeposten in de reguliere OWS topics.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Vooral altijd leuk om te zien hoe mensen zo graag mogelijk iets positiefs in negatiefs willen omzetten
Zeker nu ze pas sinds een week weer op shorttracken zitquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schulting is ook wel een potentiaal gevaar qua vallen.
In F1 topics zijn we dat gewend.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. En vooral heel erg bewust tegendraads willen zijn. Zijn merendeel ook users die amper meeposten in de reguliere OWS topics.
Langebaanschaatsen heeft alleen in Thialf sfeer. Ook deze Spelen komt bijna geen kip kijken naar langebaanschaatsen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die met het argument komen dat er niemand naar het schaatsen kijkt en dat schaatsen niet internationaal is. Terwijl er nauwelijks sporten zijn bij de OWS waar dat anders voor is.
Ja. Ter Mors werd er bij shorttrack ook niet beter op toen ze meer ging schaatsen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker nu ze pas sinds een week weer op shorttracken zit
Ja, dat bedoelde ik ook, niet echt ingereden in het team.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker nu ze pas sinds een week weer op shorttracken zit
In ESF ook.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In F1 topics zijn we dat gewend.
Johannes Heesters?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]en met Emma Heester oom geloof ik.
Dat maakt de argumentatie van dergelijke users niet opeens valide.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Langebaanschaatsen heeft alleen in Thialf sfeer. Ook deze Spelen komt bijna geen kip kijken naar langebaanschaatsen.
Wij weten hoe ze moeten aanpakkenquote:
Heb je gisteren met je ogen dicht gekeken?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Langebaanschaatsen heeft alleen in Thialf sfeer. Ook deze Spelen komt bijna geen kip kijken naar langebaanschaatsen.
Dat heeft vooral met de tickets vanaf 200 euro te maken. Jan met de Pet kan dat niet betalen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe over 4 jaar is dan in eventueel Thialf?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met de tickets vanaf 200 euro te maken. Jan met de Pet kan dat niet betalen.
Potentieel wel, maar ik denk dat ze het net zoals nu doen met een tijdelijke ijsbaan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe over 4 jaar is dan in eventueel Thialf?
Ik denk dat dit niet ver van de waarheid zit.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:29 schreef Redefine het volgende:
Joris zegt ok, alsof ze hem hebben gevraagd om i.i.g. tijdens het volkslied zijn mond te houden.
Blijkbaar dat ze niet bij hem terugkomen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:29 schreef Redefine het volgende:
Joris zegt ok, alsof ze hem hebben gevraagd om i.i.g. tijdens het volkslied zijn mond te houden.
Is in Spanje heel normaal.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Buitenlanders denken echt, WTF waarom zingt geen Nederlander mee met hun eigen volkslied.
Of je wil dat niet voor één afstand.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met de tickets vanaf 200 euro te maken. Jan met de Pet kan dat niet betalen.
De Spanjaarden hebben er niet zo'n probleem mee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Buitenlanders denken echt, WTF waarom zingt geen Nederlander mee met hun eigen volkslied.
Al besproken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
De Spanjaarden hebben er niet zo'n probleem mee.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:30 schreef Redefine het volgende:
@:franklop zijn de tickets voor shorttrack goedkoper of duurder dan schaatsen?
Zeldzaam goede keuze.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:30 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Blijkbaar dat ze niet bij hem terugkomen.
Ja, werd door de commentatoren tijdens de eerste dagen wel verteld.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Die medaille-selfie is ook zo geregisseerd vanuit het IOC he
Samsung moet wel de flipphones kunnen promoten he.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Was wel mooi bij de gouden waterpolosters een paar weken terug, toen zong vrijwel het gehele team uit volle borst ons Wilhelmus meequote:Op donderdag 12 februari 2026 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Duurder. In ieder geval qua plaatsen wat je ervoor krijgtquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:30 schreef Redefine het volgende:
@:franklop zijn de tickets voor shorttrack goedkoper of duurder dan schaatsen?
Lijkt de EBU wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:31 schreef TheVulture het volgende:
Die boeit het weinigquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand nog wat leuke nieuwswebsites uit het buitenland met ONS succes?
Wat je ervoor krijgt is bij shorttrack toch juist meer?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Duurder. In ieder geval qua plaatsen wat je ervoor krijgt
Er zitten familiebanden en lichaamssapbanden in de ploeg jaquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:32 schreef kilon het volgende:
Zijn dat nou allemaal stelletjes bij elkaar
Qua zicht bedoel ik. Dit kaartje was duurder, maar zat hoog 2e ringquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wat je ervoor krijgt is bij shorttrack toch juist meer?
Ah zo. Op zich niet vreemd in een kleiner stadion. Dan gaat men vaker eerder de hoogte in.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Qua zicht bedoel ik. Dit kaartje was duurder, maar zat hoog 2e ring
Het scheelde 0,10 en het was nog mooier geweest!quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:33 schreef Gretzl het volgende:
"Ik denk dat we op 12 februari het sportmoment van het jaar hebben gezien. En sportdag van het jaar."
– Cees, 2026
Niet geheel ondenkbaar. En op 0.10 seconde vrijwel zeker.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:33 schreef Gretzl het volgende:
"Ik denk dat we op 12 februari het sportmoment van het jaar hebben gezien. En sportdag van het jaar."
– Cees, 2026
https://sporza.be/nl/2026(...)neert~1770930111637/quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:32 schreef Dagoduck het volgende:
Heeft iemand nog wat leuke nieuwswebsites uit het buitenland met ONS succes?
Het franklopeffectquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:33 schreef Gretzl het volgende:
– Cees, 2026
Dan was het de beste OWS dag ooit geweest voor NL. Weet even niet of dat nu alsnog zo is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het scheelde 0,10 en het was nog mooier geweest!
Ja dat zou helemaal de kers op de taart zijn geweest... en dan Poutsma die op een haar na brons heeftquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
0,10 en 0,07 voor Poutsmaquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:34 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben twee handdrukken verwijderd van al die shorttrackers. Komt wel dichtbij zo.
Langebaanschaatsen is ook een beetje op het niveau dat bijvoorbeeld de Duitsers voor hun eigen trainingskampen en spullen moeten betalen. Dat gedijt op Nederlandse sponsors.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah zo. Op zich niet vreemd in een kleiner stadion. Dan gaat men vaker eerder de hoogte in.
Sporza levert altijd.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
https://sporza.be/nl/2026(...)neert~1770930111637/
Inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Z'n accent valt toch wel mee? Wat zit die Joris nou te bazelen joh
Vergeleken met die Canadese coach valt het inderdaad mee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Over wie ging dat?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Ik sluit niet uit dat mensen hem mailen of via social media hier vragen over stellen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:36 schreef GotenSSJ het volgende:
Dat valt reuze mee ja.quote:
We staan nu allemaal uien te snijdenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
We overwegen zaterdag ook nog shorttrack te gaanquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu moet je naar alle NL sporters
dat is vrij desperatequote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef Forumtijger het volgende:
dereen vanavond natuurlijk nog wel even de huldigingen live meekijken in het TeamNL Huis van Merel Conijn, Xandra Velzeboer en Jens van 't Wout, vanaf 23.15 uur:
Bekijk deze YouTube-video
Emotie van Jens was wel mooiquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds op Eurosport te kijken, daar waren de interviews nog vrij droog
Net zo gek als Jack en Ronald destijds?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:06 schreef franklop het volgende:
We werden helemaal gek hier. Fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zal het even aanzetten op de achtergrond terwijl ik genealogie uitoefen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef Forumtijger het volgende:
dereen vanavond natuurlijk nog wel even de huldigingen live meekijken in het TeamNL Huis van Merel Conijn, Xandra Velzeboer en Jens van 't Wout, vanaf 23.15 uur:
Mijn man was collega van hun vader. Komt wel heel dichtbij hoorquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben twee handdrukken verwijderd van al die shorttrackers. Komt wel dichtbij zo.
Ik dacht afgelopen weekend bij het schaatsen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de mixed relay toch? Daar hadden we ook kans op goud.
Wow!quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:40 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Mijn man was collega van hun vader. Komt wel heel dichtbij hoor![]()
Bij de NOS doen ze er altijd alles aan om de sporter te laten jankenquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds op Eurosport te kijken, daar waren de interviews nog vrij droog
Oh wacht. Ik ken hun vader ook. Die was met de kerstborrel heel leuk!quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de NOS doen ze er altijd alles aan om de sporter te laten janken
Die verandert z’n naam naar Aert van ‘t Wout straksquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een Wout die geen tweede wordt
U hoorde dat voor het eerst!quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef Felagund het volgende:
Xandra heeft een zus, Jens heeft een broer. Bedankt Stompie.
hln.be kan hier niet om lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een Wout die geen tweede wordt
Daar lees ik dat Van Gucht het uit heeft met Vlasic.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
hln.be kan hier niet om lachen.
Zie nu pas dat die Canadees ook nog een official onderuit schoffeltquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
[ x ]
Hier kan ik echt naar blijven kijken
Alles voor de traan en alles voor het verhaal.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de NOS doen ze er altijd alles aan om de sporter te laten janken
quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:48 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel een kwaliteitspodium. Velzeboer, Fontana, Sarault.
Ligt het aan mij of was Schulting niet aanwezig bij dit “team” feestje?quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:25 schreef Gretzl het volgende:
Het nummer dat NOS voor de recaps van het shorttrack gebruikt vind ik zelf maar een beetje mwah. Annalisaeen heel stuk leuker en toepasselijker op deze Italiaanse Spelen, dus heb zelf maar even een kleine edit gedaan
Die was Joep van de rand van een brug aan het praten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of was Schulting niet aanwezig bij dit “team” feestje?
Ik ken heel die Joris niet maar ik vond het een ergernis. Hij praat overal doorheen. Denk dat we bij de volgende HBO ook maar aanzettenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het commentaar bij HBO eigenlijk prima, fijn om eens lekker zonder Joris te kunnen kijken
Eens. Tijdens de races ook steeds overgeschakeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het commentaar bij HBO eigenlijk prima, fijn om eens lekker zonder Joris te kunnen kijken
Valpartij is prima, mits het maar achter Nederland gebeurd. Als alternatief is een ADV voor Nederland ook nog wel prima. Maar liever niet, want een finale met vijf landen is verre van ideaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:06 schreef Marcoss het volgende:
Dames-relay in de halve finale met VS, Italië en Frankrijk, andere halve finale met Korea, Canada, Japan en China
Hopelijk zijn de valpartijen bij VS inmiddels op..
Bij ES hebben ze maar twee presentatoren (nou ja een presentatrice en een analist), die dan alles doen. En uiteraard wintersporter Ranomi als razende Team NL huis reporter.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:37 schreef hole1988 het volgende:
WTF doet Jochem Uytdehaage hier
En géén Joris.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ES hebben ze maar twee presentatoren (nou ja een presentatrice en een analist), die dan alles doen. En uiteraard wintersporter Ranomi als razende Team NL huis reporter.
Commentaar is heel veel beter dan Joris ja. Of die twee dan beter dan die bij de NOS zijn weet ik niet, want luister er niet zo vaak naar. De verdwaalde momenten dat ik dat wel doe ook genoeg onzin gehoord.quote:
Ze doen dit voor TNT Sports uit Engeland (Zelfde eigenaar als Eurosport).quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ES hebben ze maar twee presentatoren (nou ja een presentatrice en een analist), die dan alles doen. En uiteraard wintersporter Ranomi als razende Team NL huis reporter.
De bookmakers zeggen rond de 1.55 quotering voor een medaille voor van het Wout. Dat zou je reëel kunnen noemen. Gevoelsmatig ligt de kans iets lager.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:09 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe zit het vanavond op de 1500m mannen? Reële kans op een medaille op voorhand? En ja ik weet dat het bij shorttrack lastig te voorspellen
Je zoekt de grenzen op.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jens lijkt me wel de derde favoriet ofzo, maar je kunt er ook zomaar uit liggen voor de finale.
Met deze vorm is niets uit te sluiten hoewel het niet perse zijn afstand is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:09 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe zit het vanavond op de 1500m mannen? Reële kans op een medaille op voorhand? En ja ik weet dat het bij shorttrack lastig te voorspellen
Toch maar geen kaarten voor vanavond gekocht?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Je zoekt de grenzen op.
Ben er niet bij, maar nog wel in Milaan!
450 euro pp is wat te gortigquote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toch maar geen kaarten voor vanavond gekocht?
Schema dankzij Redefinequote:Shorttrack za 14-2-2026
20.15 Mannen, 1500 m – Kwartfinale de Laat (1), Jens van ’t Wout (4). Emons (6)
21.01 Vrouwen, 1000 m – Series Poutsma (3), Xandra Velzeboer (4), Michelle Velzeboer (8)
21.49 Mannen, 1500 m – Halve finale potentieel
22.05 Vrouwen, Relay – Halve finale Nederland (1)
22.35 Mannen, 1500 m – Finale potentieel
260 voor middencategorie en iets van 180 voor hoog in de hoek weggestoptquote:
Schulting lijkt arbeidsongeschikt voor shorttrack. Een soort Van Basten blessure lijkt het. Is ze uberhaupt geopereerd? En wat is de aanleiding van de enkelblessure of is het hewoonyjarenlange overbelasting?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schulting is ook wel een potentiaal gevaar qua vallen.
Het is vooral de vraag of ze de relay doetquote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel zonde dat Schulting niet de 1000m doet vandaag, die lijkt me voor Poutsma toch te lang.
Ze zullen de finale wel in de vaste opstelling willen rijden, dus dan zou het in de halve finale moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is vooral de vraag of ze de relay doet
Tenzij ze vanavond start en laat zien dat ze goed genoeg is.. daarom denk ik dat ze niet startquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze zullen de finale wel in de vaste opstelling willen rijden, dus dan zou het in de halve finale moeten zijn.
Ja, dan kunnen ze er niet om heen. Wat dat betreft extra jammer dat ze de 1000m niet doet, en dat de 1500m na de relay finale is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij ze vanavond start en laat zien dat ze goed genoeg is.. daarom denk ik dat ze niet start
Dat zou niet zo leuk zijn voor Rianne de Vries eh Zoé Deltrap.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij ze vanavond start en laat zien dat ze goed genoeg is.. daarom denk ik dat ze niet start
Als Schulting dit jaar nog wat relays had gereden zou het inderdaad geen grote stap achteruit zijn geweest. Al is Deltrap ook weer totaal geen zwakke schakel. Maar zonder die ervaring zou ik persoonlijk altijd voor Deltrap kiezen boven Schulting. Eventueel zou je Poutsma of Velzeboer x2 nog kunnen sparen, maar die kunnen die serie 1000 m wel prima combineren met de relay halve finale.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze er niet om heen. Wat dat betreft extra jammer dat ze de 1000m niet doet, en dat de 1500m na de relay finale is.
Kan me niet voorstellen in ieder geval dat je met Schulting erop achteruit gaat, maar ja, wel 2 jaar afwezig.
Kerstholt zei al dat hij gewoon met de normale opstelling gaat rijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Misschien ben ik blind, maar hij zegt dat het goed is dat ze de relay wil doen en dat ze gretig is? Zie nergens staan dat Kerstholt heeft bevestigd dat ze niet gaat rijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Kerstholt zei al dat hij gewoon met de normale opstelling gaat rijden.
https://www.ad.nl/olympis(...)isico-zijn~ac418436/
Blijkbaar heb ik de mening van het AD geïnterpreteerd als die van Kerstholtquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Misschien ben ik blind, maar hij zegt dat het goed is dat ze de relay wil doen en dat ze gretig is? Zie nergens staan dat Kerstholt heeft bevestigd dat ze niet gaat rijden.
Dat gaat ie niet doen, hij wordt gewoon finaal voorbij gereden door betere shorttrackers.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Shitzak komt even vertellen wat z'n plan is. Benieuwd wanneer die z'n penalty pakt, of op z'n muil gaat.
Je begreep Jochem verkeerd. Hij heeft juist laten zien dat hij finales kan rijden!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat ie niet doen, hij wordt gewoon finaal voorbij gereden door betere shorttrackers.
Wat kan hij goed helmen ontwerpen he?quote:
Niet eens voorbij gereden, gewoon in laatste wiel begonnen en er nooit uit gekomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat ie niet doen, hij wordt gewoon finaal voorbij gereden door betere shorttrackers.
Ho ho, iemand ingehaald he. Maakte wel een foutje, maar dat ter zijde.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens voorbij gereden, gewoon in laatste wiel begonnen en er nooit uit gekomen.
Hij was even voorlaatste tochquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens voorbij gereden, gewoon in laatste wiel begonnen en er nooit uit gekomen.
Hij wou 1x binnendoor voorbij steken wat hem niet lukte, daarna kansloos.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hebben we nog niet gezien deze Spelen bij het shorttrack.quote:
Wat is er mis met Hanne?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:23 schreef Szura het volgende:
Stijn is hopelijk de voorbode van Hanne
Jammer dat die andere dat eerder vandaag niet deed.quote:
Grote Q is direct door. Kleine q tijdsnelste.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een grote Q en een kleine q?
Kleine is alsnog op tijd, grote is directquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
#Dagjesmens
Top 3 is Q, beste nummers 4 q.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
#Dagjesmens
Ach we hadden vandaag bij het skiën ook een koop-Braziliaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:25 schreef Strani het volgende:
Moon, ook weer zo'n typisch Hongaarse naam.
En dat op het lage kwik.quote:
Ik ga het toch zo maar eens proberen denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:26 schreef AgnesGru het volgende:
Het commentaar bij ES is inderdaad een verademing.
Zit niet zo te kwekken.quote:
Nee die z'n moeder is gewoon Braziliaansequote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach we hadden vandaag bij het skiën ook een koop-Braziliaan.
Mooi, ik kan dan alles spoileren hierquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ES 10 seconde achterstand op NPO1 heeft
Ik zal de uitslag wel live hier neerzettenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ES 10 seconde achterstand op NPO1 heeft
OS is een warm badquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is het liefste dat iemand op deze Valentijnsdag tegen mij heeft gezegd
Ziet er erg makkelijk uit, heeft nog wel wat overquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:33 schreef kilon het volgende:
Van t Wout is erg stabiel en vol vertrouwen.
Ik had zelf ook geen ideequote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was dus met vertraging een beetje spannend, niet wetende wie gevallen was.
Avalon inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:34 schreef Felagund het volgende:
Eurosport is wel fijn ja, ook fijn dat Aardoom? nog dingen rustig uitlegt.
Alleen de vele reclame op het ES-kanaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:35 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook best tevreden met ES tot zover.
Ja dat was knap beroerd geplandquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:36 schreef Faraday01 het volgende:
Even bijkomen hier na het spitsuur met skeleton en schansspringen
Tussendoor nog wel even wat zuurstof erin gegooid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:36 schreef Faraday01 het volgende:
Even bijkomen hier na het spitsuur met skeleton en schansspringen
Zolang het geen Leo Alkemade is vind ik het wel oké. Van die reclames krijg ik gewoon zininin geweld.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de vele reclame op het ES-kanaal.
Gelukkig zijn ze wel met die schijtlollige filmpjes gestopt.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de vele reclame op het ES-kanaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |