Dat gaat ie niet doen, hij wordt gewoon finaal voorbij gereden door betere shorttrackers.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:58 schreef GotenSSJ het volgende:
Shitzak komt even vertellen wat z'n plan is. Benieuwd wanneer die z'n penalty pakt, of op z'n muil gaat.
Je begreep Jochem verkeerd. Hij heeft juist laten zien dat hij finales kan rijden!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat ie niet doen, hij wordt gewoon finaal voorbij gereden door betere shorttrackers.
Wat kan hij goed helmen ontwerpen he?quote:
Niet eens voorbij gereden, gewoon in laatste wiel begonnen en er nooit uit gekomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat ie niet doen, hij wordt gewoon finaal voorbij gereden door betere shorttrackers.
Ho ho, iemand ingehaald he. Maakte wel een foutje, maar dat ter zijde.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens voorbij gereden, gewoon in laatste wiel begonnen en er nooit uit gekomen.
Hij was even voorlaatste tochquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens voorbij gereden, gewoon in laatste wiel begonnen en er nooit uit gekomen.
Hij wou 1x binnendoor voorbij steken wat hem niet lukte, daarna kansloos.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hebben we nog niet gezien deze Spelen bij het shorttrack.quote:
Wat is er mis met Hanne?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:23 schreef Szura het volgende:
Stijn is hopelijk de voorbode van Hanne
Jammer dat die andere dat eerder vandaag niet deed.quote:
Grote Q is direct door. Kleine q tijdsnelste.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een grote Q en een kleine q?
Kleine is alsnog op tijd, grote is directquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
#Dagjesmens
Top 3 is Q, beste nummers 4 q.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
#Dagjesmens
Ach we hadden vandaag bij het skiën ook een koop-Braziliaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:25 schreef Strani het volgende:
Moon, ook weer zo'n typisch Hongaarse naam.
En dat op het lage kwik.quote:
Ik ga het toch zo maar eens proberen denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:26 schreef AgnesGru het volgende:
Het commentaar bij ES is inderdaad een verademing.
Zit niet zo te kwekken.quote:
Nee die z'n moeder is gewoon Braziliaansequote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach we hadden vandaag bij het skiën ook een koop-Braziliaan.
Mooi, ik kan dan alles spoileren hierquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ES 10 seconde achterstand op NPO1 heeft
Ik zal de uitslag wel live hier neerzettenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ES 10 seconde achterstand op NPO1 heeft
OS is een warm badquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is het liefste dat iemand op deze Valentijnsdag tegen mij heeft gezegd
Ziet er erg makkelijk uit, heeft nog wel wat overquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:33 schreef kilon het volgende:
Van t Wout is erg stabiel en vol vertrouwen.
Ik had zelf ook geen ideequote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was dus met vertraging een beetje spannend, niet wetende wie gevallen was.
Avalon inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:34 schreef Felagund het volgende:
Eurosport is wel fijn ja, ook fijn dat Aardoom? nog dingen rustig uitlegt.
Alleen de vele reclame op het ES-kanaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:35 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook best tevreden met ES tot zover.
Ja dat was knap beroerd geplandquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:36 schreef Faraday01 het volgende:
Even bijkomen hier na het spitsuur met skeleton en schansspringen
Tussendoor nog wel even wat zuurstof erin gegooid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:36 schreef Faraday01 het volgende:
Even bijkomen hier na het spitsuur met skeleton en schansspringen
Zolang het geen Leo Alkemade is vind ik het wel oké. Van die reclames krijg ik gewoon zininin geweld.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de vele reclame op het ES-kanaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |