Niet eens voorbij gereden, gewoon in laatste wiel begonnen en er nooit uit gekomen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat gaat ie niet doen, hij wordt gewoon finaal voorbij gereden door betere shorttrackers.
Ho ho, iemand ingehaald he. Maakte wel een foutje, maar dat ter zijde.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens voorbij gereden, gewoon in laatste wiel begonnen en er nooit uit gekomen.
Hij was even voorlaatste tochquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet eens voorbij gereden, gewoon in laatste wiel begonnen en er nooit uit gekomen.
Hij wou 1x binnendoor voorbij steken wat hem niet lukte, daarna kansloos.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat hebben we nog niet gezien deze Spelen bij het shorttrack.quote:
Wat is er mis met Hanne?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:23 schreef Szura het volgende:
Stijn is hopelijk de voorbode van Hanne
Jammer dat die andere dat eerder vandaag niet deed.quote:
Grote Q is direct door. Kleine q tijdsnelste.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een grote Q en een kleine q?
Kleine is alsnog op tijd, grote is directquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
#Dagjesmens
Top 3 is Q, beste nummers 4 q.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
#Dagjesmens
Ach we hadden vandaag bij het skiën ook een koop-Braziliaan.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:25 schreef Strani het volgende:
Moon, ook weer zo'n typisch Hongaarse naam.
En dat op het lage kwik.quote:
Ik ga het toch zo maar eens proberen denk ik.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:26 schreef AgnesGru het volgende:
Het commentaar bij ES is inderdaad een verademing.
Zit niet zo te kwekken.quote:
Nee die z'n moeder is gewoon Braziliaansequote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ach we hadden vandaag bij het skiën ook een koop-Braziliaan.
Mooi, ik kan dan alles spoileren hierquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ES 10 seconde achterstand op NPO1 heeft
Ik zal de uitslag wel live hier neerzettenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat ES 10 seconde achterstand op NPO1 heeft
OS is een warm badquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:30 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit is het liefste dat iemand op deze Valentijnsdag tegen mij heeft gezegd
Ziet er erg makkelijk uit, heeft nog wel wat overquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:33 schreef kilon het volgende:
Van t Wout is erg stabiel en vol vertrouwen.
Ik had zelf ook geen ideequote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Dit was dus met vertraging een beetje spannend, niet wetende wie gevallen was.
Avalon inderdaadquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:34 schreef Felagund het volgende:
Eurosport is wel fijn ja, ook fijn dat Aardoom? nog dingen rustig uitlegt.
Alleen de vele reclame op het ES-kanaal.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:35 schreef Strani het volgende:
Ik ben ook best tevreden met ES tot zover.
Ja dat was knap beroerd geplandquote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:36 schreef Faraday01 het volgende:
Even bijkomen hier na het spitsuur met skeleton en schansspringen
Tussendoor nog wel even wat zuurstof erin gegooid.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:36 schreef Faraday01 het volgende:
Even bijkomen hier na het spitsuur met skeleton en schansspringen
Zolang het geen Leo Alkemade is vind ik het wel oké. Van die reclames krijg ik gewoon zininin geweld.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 20:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alleen de vele reclame op het ES-kanaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |