Johannes Heesters?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]en met Emma Heester oom geloof ik.
Dat maakt de argumentatie van dergelijke users niet opeens valide.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Langebaanschaatsen heeft alleen in Thialf sfeer. Ook deze Spelen komt bijna geen kip kijken naar langebaanschaatsen.
Wij weten hoe ze moeten aanpakkenquote:
Heb je gisteren met je ogen dicht gekeken?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Langebaanschaatsen heeft alleen in Thialf sfeer. Ook deze Spelen komt bijna geen kip kijken naar langebaanschaatsen.
Dat heeft vooral met de tickets vanaf 200 euro te maken. Jan met de Pet kan dat niet betalen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:27 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe over 4 jaar is dan in eventueel Thialf?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met de tickets vanaf 200 euro te maken. Jan met de Pet kan dat niet betalen.
Potentieel wel, maar ik denk dat ze het net zoals nu doen met een tijdelijke ijsbaan.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:29 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe over 4 jaar is dan in eventueel Thialf?
Ik denk dat dit niet ver van de waarheid zit.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:29 schreef Redefine het volgende:
Joris zegt ok, alsof ze hem hebben gevraagd om i.i.g. tijdens het volkslied zijn mond te houden.
Blijkbaar dat ze niet bij hem terugkomen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:29 schreef Redefine het volgende:
Joris zegt ok, alsof ze hem hebben gevraagd om i.i.g. tijdens het volkslied zijn mond te houden.
Is in Spanje heel normaal.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Buitenlanders denken echt, WTF waarom zingt geen Nederlander mee met hun eigen volkslied.
Of je wil dat niet voor één afstand.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:28 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft vooral met de tickets vanaf 200 euro te maken. Jan met de Pet kan dat niet betalen.
De Spanjaarden hebben er niet zo'n probleem mee.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:29 schreef Dagoduck het volgende:
Buitenlanders denken echt, WTF waarom zingt geen Nederlander mee met hun eigen volkslied.
Al besproken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
De Spanjaarden hebben er niet zo'n probleem mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |