quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heeft darten ook...quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Staat wel tussen de sport subforums
In ieder geval de mensen die mogelijk ooit op beeld mee moeten zouden zingen, i.e. sporters.quote:
Er moet een 4e meedoen hèquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Deze ploeg ook lekker zonder Suus de aflossing laten rijden zou ik zeggen
Dat lijkt mij sowieso logisch. Tenzij het prettig is om iemand te sparen in een eerdere ronde.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Notedquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef ESF1Gamer het volgende:
Sorry, gewoonte om door het slotje te posten
Misschien zitten er een paar tussen van chocolade met een gouden wikkel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef Legoblokje het volgende:
Waarom bijten ze nou in die medailles? Die dingen zijn aantoonbaar geen topkwaliteit…
Dat komt dan goed uit dat ik nooit iets zou presteren waarvoor ik mee zou moeten zingenquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
In ieder geval de mensen die mogelijk ooit op beeld mee moeten zouden zingen, i.e. sporters.
1 keer hebben ze de live versie gedaan op Zandvoort bij zijn overwinning.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Kunnen ze deze .mp3 versie van het Wilhelmus niet ff doorsturen naar de FIA?
Max moet het nog altijd met een schrale .mid versie doen uit 1992.
Doen we niks meequote:
Davina?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 keer hebben ze de live versie gedaan op Zandvoort bij zijn overwinning.
Deltrap is er nogquote:
Met Schulting heb je denk ik meer kans. Al zullen de andere shorttrackers daar anders overdenken, gezien de eerdere reacties.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef TheVulture het volgende:
Dat zijn mensen die met het argument komen dat er niemand naar het schaatsen kijkt en dat schaatsen niet internationaal is. Terwijl er nauwelijks sporten zijn bij de OWS waar dat anders voor is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:22 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Schaatsen ook niet hoorde ik net
JUI / WE hebben WEER goud
Hoogwaardigheidsbekleders ook voor herdenkingen/feestdagen. Denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit dat ik nooit iets zou presteren waarvoor ik mee zou moeten zingen
quote:
Met gekrijs van Davina?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
1 keer hebben ze de live versie gedaan op Zandvoort bij zijn overwinning.
Ik las eikelquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Misschien zitten er een paar tussen van chocolade met een gouden wikkel.
Schulting is ook wel een potentiaal gevaar qua vallen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Met Schulting heb je denk ik meer kans. Al zullen de andere shorttrackers daar anders overdenken, gezien de eerdere reacties.
Ook dat gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hoogwaardigheidsbekleders ook voor herdenkingen/feestdagen. Denk ik.
Vooral altijd leuk om te zien hoe mensen zo graag mogelijk iets positiefs in negatiefs willen omzettenquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die met het argument komen dat er niemand naar het schaatsen kijkt en dat schaatsen niet internationaal is. Terwijl er nauwelijks sporten zijn bij de OWS waar dat anders voor is.
HBO Max is 100 keer beter dan de act van Jorisquote:
Een Colombiaanse voetbalcommentator zou hem zeggen dat het wel wat rustiger mag.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Op Joris staat totaal geen rem meer nu
Zou rakenquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]en met Emma Heester oom geloof ik.
Mijn trommelvliezen bloeden er nog steeds van die optreden.quote:
Dat ja. En vooral heel erg bewust tegendraads willen zijn. Zijn merendeel ook users die amper meeposten in de reguliere OWS topics.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:25 schreef Watmoetjenou het volgende:
[..]
Vooral altijd leuk om te zien hoe mensen zo graag mogelijk iets positiefs in negatiefs willen omzetten
Zeker nu ze pas sinds een week weer op shorttracken zitquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schulting is ook wel een potentiaal gevaar qua vallen.
In F1 topics zijn we dat gewend.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ja. En vooral heel erg bewust tegendraads willen zijn. Zijn merendeel ook users die amper meeposten in de reguliere OWS topics.
Langebaanschaatsen heeft alleen in Thialf sfeer. Ook deze Spelen komt bijna geen kip kijken naar langebaanschaatsen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:24 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die met het argument komen dat er niemand naar het schaatsen kijkt en dat schaatsen niet internationaal is. Terwijl er nauwelijks sporten zijn bij de OWS waar dat anders voor is.
Ja. Ter Mors werd er bij shorttrack ook niet beter op toen ze meer ging schaatsen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker nu ze pas sinds een week weer op shorttracken zit
Ja, dat bedoelde ik ook, niet echt ingereden in het team.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zeker nu ze pas sinds een week weer op shorttracken zit
In ESF ook.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
In F1 topics zijn we dat gewend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |