Zie nu pas dat die Canadees ook nog een official onderuit schoffeltquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:40 schreef tompsv18 het volgende:
[ x ]
Hier kan ik echt naar blijven kijken
Alles voor de traan en alles voor het verhaal.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de NOS doen ze er altijd alles aan om de sporter te laten janken
quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:48 schreef Redefine het volgende:
Dit is wel een kwaliteitspodium. Velzeboer, Fontana, Sarault.
Ligt het aan mij of was Schulting niet aanwezig bij dit “team” feestje?quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:25 schreef Gretzl het volgende:
Het nummer dat NOS voor de recaps van het shorttrack gebruikt vind ik zelf maar een beetje mwah. Annalisaeen heel stuk leuker en toepasselijker op deze Italiaanse Spelen, dus heb zelf maar even een kleine edit gedaan
Bekijk deze YouTube-video
Die was Joep van de rand van een brug aan het praten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 06:22 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of was Schulting niet aanwezig bij dit “team” feestje?
Ik ken heel die Joris niet maar ik vond het een ergernis. Hij praat overal doorheen. Denk dat we bij de volgende HBO ook maar aanzettenquote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het commentaar bij HBO eigenlijk prima, fijn om eens lekker zonder Joris te kunnen kijken
Eens. Tijdens de races ook steeds overgeschakeld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 10:01 schreef heywoodu het volgende:
Wat is het commentaar bij HBO eigenlijk prima, fijn om eens lekker zonder Joris te kunnen kijken
Valpartij is prima, mits het maar achter Nederland gebeurd. Als alternatief is een ADV voor Nederland ook nog wel prima. Maar liever niet, want een finale met vijf landen is verre van ideaal.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:06 schreef Marcoss het volgende:
Dames-relay in de halve finale met VS, Italië en Frankrijk, andere halve finale met Korea, Canada, Japan en China
Hopelijk zijn de valpartijen bij VS inmiddels op..
Bij ES hebben ze maar twee presentatoren (nou ja een presentatrice en een analist), die dan alles doen. En uiteraard wintersporter Ranomi als razende Team NL huis reporter.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:37 schreef hole1988 het volgende:
WTF doet Jochem Uytdehaage hier
Bekijk deze YouTube-video
En géén Joris.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ES hebben ze maar twee presentatoren (nou ja een presentatrice en een analist), die dan alles doen. En uiteraard wintersporter Ranomi als razende Team NL huis reporter.
Commentaar is heel veel beter dan Joris ja. Of die twee dan beter dan die bij de NOS zijn weet ik niet, want luister er niet zo vaak naar. De verdwaalde momenten dat ik dat wel doe ook genoeg onzin gehoord.quote:
Ze doen dit voor TNT Sports uit Engeland (Zelfde eigenaar als Eurosport).quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ES hebben ze maar twee presentatoren (nou ja een presentatrice en een analist), die dan alles doen. En uiteraard wintersporter Ranomi als razende Team NL huis reporter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |