SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
We overwegen zaterdag ook nog shorttrack te gaanquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Nu moet je naar alle NL sporters
dat is vrij desperatequote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef Forumtijger het volgende:
dereen vanavond natuurlijk nog wel even de huldigingen live meekijken in het TeamNL Huis van Merel Conijn, Xandra Velzeboer en Jens van 't Wout, vanaf 23.15 uur:
Bekijk deze YouTube-video
Emotie van Jens was wel mooiquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds op Eurosport te kijken, daar waren de interviews nog vrij droog
Net zo gek als Jack en Ronald destijds?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:06 schreef franklop het volgende:
We werden helemaal gek hier. Fantastisch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Zal het even aanzetten op de achtergrond terwijl ik genealogie uitoefen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef Forumtijger het volgende:
dereen vanavond natuurlijk nog wel even de huldigingen live meekijken in het TeamNL Huis van Merel Conijn, Xandra Velzeboer en Jens van 't Wout, vanaf 23.15 uur:
Bekijk deze YouTube-video
Mijn man was collega van hun vader. Komt wel heel dichtbij hoorquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:35 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben twee handdrukken verwijderd van al die shorttrackers. Komt wel dichtbij zo.
Ik dacht afgelopen weekend bij het schaatsen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de mixed relay toch? Daar hadden we ook kans op goud.
Wow!quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:40 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Mijn man was collega van hun vader. Komt wel heel dichtbij hoor![]()
Bij de NOS doen ze er altijd alles aan om de sporter te laten jankenquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Ik zit nog steeds op Eurosport te kijken, daar waren de interviews nog vrij droog
Oh wacht. Ik ken hun vader ook. Die was met de kerstborrel heel leuk!quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Bij de NOS doen ze er altijd alles aan om de sporter te laten janken
Die verandert z’n naam naar Aert van ‘t Wout straksquote:Op donderdag 12 februari 2026 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een Wout die geen tweede wordt
U hoorde dat voor het eerst!quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:38 schreef Felagund het volgende:
Xandra heeft een zus, Jens heeft een broer. Bedankt Stompie.
hln.be kan hier niet om lachen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:56 schreef Immerdebestebob het volgende:
Een Wout die geen tweede wordt
Daar lees ik dat Van Gucht het uit heeft met Vlasic.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:02 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
hln.be kan hier niet om lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |