Bij ES hebben ze maar twee presentatoren (nou ja een presentatrice en een analist), die dan alles doen. En uiteraard wintersporter Ranomi als razende Team NL huis reporter.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:37 schreef hole1988 het volgende:
WTF doet Jochem Uytdehaage hier
Bekijk deze YouTube-video
En géén Joris.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ES hebben ze maar twee presentatoren (nou ja een presentatrice en een analist), die dan alles doen. En uiteraard wintersporter Ranomi als razende Team NL huis reporter.
Commentaar is heel veel beter dan Joris ja. Of die twee dan beter dan die bij de NOS zijn weet ik niet, want luister er niet zo vaak naar. De verdwaalde momenten dat ik dat wel doe ook genoeg onzin gehoord.quote:
Ze doen dit voor TNT Sports uit Engeland (Zelfde eigenaar als Eurosport).quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:39 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bij ES hebben ze maar twee presentatoren (nou ja een presentatrice en een analist), die dan alles doen. En uiteraard wintersporter Ranomi als razende Team NL huis reporter.
De bookmakers zeggen rond de 1.55 quotering voor een medaille voor van het Wout. Dat zou je reëel kunnen noemen. Gevoelsmatig ligt de kans iets lager.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:09 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe zit het vanavond op de 1500m mannen? Reële kans op een medaille op voorhand? En ja ik weet dat het bij shorttrack lastig te voorspellen
Je zoekt de grenzen op.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jens lijkt me wel de derde favoriet ofzo, maar je kunt er ook zomaar uit liggen voor de finale.
Met deze vorm is niets uit te sluiten hoewel het niet perse zijn afstand is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:09 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe zit het vanavond op de 1500m mannen? Reële kans op een medaille op voorhand? En ja ik weet dat het bij shorttrack lastig te voorspellen
Toch maar geen kaarten voor vanavond gekocht?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Je zoekt de grenzen op.
Ben er niet bij, maar nog wel in Milaan!
450 euro pp is wat te gortigquote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:26 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Toch maar geen kaarten voor vanavond gekocht?
Schema dankzij Redefinequote:Shorttrack za 14-2-2026
20.15 Mannen, 1500 m – Kwartfinale de Laat (1), Jens van ’t Wout (4). Emons (6)
21.01 Vrouwen, 1000 m – Series Poutsma (3), Xandra Velzeboer (4), Michelle Velzeboer (8)
21.49 Mannen, 1500 m – Halve finale potentieel
22.05 Vrouwen, Relay – Halve finale Nederland (1)
22.35 Mannen, 1500 m – Finale potentieel
260 voor middencategorie en iets van 180 voor hoog in de hoek weggestoptquote:
Schulting lijkt arbeidsongeschikt voor shorttrack. Een soort Van Basten blessure lijkt het. Is ze uberhaupt geopereerd? En wat is de aanleiding van de enkelblessure of is het hewoonyjarenlange overbelasting?quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:25 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schulting is ook wel een potentiaal gevaar qua vallen.
Het is vooral de vraag of ze de relay doetquote:Op zaterdag 14 februari 2026 18:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Wel zonde dat Schulting niet de 1000m doet vandaag, die lijkt me voor Poutsma toch te lang.
Ze zullen de finale wel in de vaste opstelling willen rijden, dus dan zou het in de halve finale moeten zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is vooral de vraag of ze de relay doet
Tenzij ze vanavond start en laat zien dat ze goed genoeg is.. daarom denk ik dat ze niet startquote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:06 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ze zullen de finale wel in de vaste opstelling willen rijden, dus dan zou het in de halve finale moeten zijn.
Ja, dan kunnen ze er niet om heen. Wat dat betreft extra jammer dat ze de 1000m niet doet, en dat de 1500m na de relay finale is.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij ze vanavond start en laat zien dat ze goed genoeg is.. daarom denk ik dat ze niet start
Dat zou niet zo leuk zijn voor Rianne de Vries eh Zoé Deltrap.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tenzij ze vanavond start en laat zien dat ze goed genoeg is.. daarom denk ik dat ze niet start
Als Schulting dit jaar nog wat relays had gereden zou het inderdaad geen grote stap achteruit zijn geweest. Al is Deltrap ook weer totaal geen zwakke schakel. Maar zonder die ervaring zou ik persoonlijk altijd voor Deltrap kiezen boven Schulting. Eventueel zou je Poutsma of Velzeboer x2 nog kunnen sparen, maar die kunnen die serie 1000 m wel prima combineren met de relay halve finale.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:10 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja, dan kunnen ze er niet om heen. Wat dat betreft extra jammer dat ze de 1000m niet doet, en dat de 1500m na de relay finale is.
Kan me niet voorstellen in ieder geval dat je met Schulting erop achteruit gaat, maar ja, wel 2 jaar afwezig.
Kerstholt zei al dat hij gewoon met de normale opstelling gaat rijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 19:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |