Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Merry had gewoon woord moeten houden en vertrekken na deze cyclus. Had ze ook dat bezoek aan een ander kunnen over laten. En ze bleef voor Salar maar nu wordt het waarschijnlijk alleen maar vervelender, vooral als Salar inderdaad meer afstand gaat nemenquote:Op woensdag 11 februari 2026 15:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Salar nu afstand gaat nemen van Mercedes, die ziet de bui al hangen natuurlijk. Ze hadden gewoon bevriend moeten blijven.
Mercedes is 1 van de weinigen die van mij mag blijvenquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:27 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Merry had gewoon woord moeten houden en vertrekken na deze cyclus. Had ze ook dat bezoek aan een ander kunnen over laten. En ze bleef voor Salar maar nu wordt het waarschijnlijk alleen maar vervelender, vooral als Salar inderdaad meer afstand gaat nemen
Ja vervelend gemonteerd, je weet dan niet wie het goed doet.quote:
Al de tweede spuitactie deze week..quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
En de stand na de Spuitactie
[ afbeelding ]
3dequote:Op woensdag 11 februari 2026 19:44 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Al de tweede spuitactie deze week..
quote:
Pa gaat salar orders geven, doe dit, doe dat..quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hij hoopt dat papa merc het met een grapje gaat zeggen
boy is she wrong
Koffie zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pa gaat salar orders geven, doe dit, doe dat..
of dat hij hem stiekem wel leuk vindtquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hij hoopt dat papa merc het met een grapje gaat zeggen
boy is she wrong
Gister mocht hij al geen appel eten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
Problemen waar Frank zijn brood mee belegd????
Moet hij toch lekker zelf weten.
Misschien ook het licht, ik dacht toevallig ook voor t eerst hmm wat ziet ze er apart uit.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh, spannend.. Lisa heeft best wel een ouwe kop gekregen daar.. slecht klimaat misschien..![]()
[ afbeelding ]
Ze moet wat actiever ook iets in bed zien te krijgen.. ze slipt dicht daarquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien ook het licht, ik dacht toevallig ook voor t eerst hmm wat ziet ze er apart uit.
ik snap werkelijk niet waarom je je dochter allerlei regels oplegt om dan zelf als 1 of andere holbewoner op tv over te komenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:15 schreef LionHeart het volgende:
Robert-Jan vindt zichzelf heel wat, met z'n jaren 80 kapsel. Gladjakker.
Dat, dan laat je je neus daar toch niet zien, met alle poppenkast van dien.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap werkelijk waarom je je dochter allerlei regels oplegt om dan zelf als 1 of andere holbewoner op tv over te komen
Er vanuit gaande dat het woordje niet mist, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap werkelijk waarom je je dochter allerlei regels oplegt om dan zelf als 1 of andere holbewoner op tv over te komen
bah bahquote:
Compleet over de zeikquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
bah bah
beetje als 1 of andere opgefokte idioot rondlopen
heeft nog een lijntje nodigquote:
Ja ik ook. Hoe zet je je zelf neer en Salar doet helemaal niets verkeerd. Is eerlijk. Betekent ook dat hij het leeftijdsverschil te veel vind etc etcquote:
Vals??quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:30 schreef Marrije het volgende:
Vals, omdat die pa het niet ziet zitten gaat het buiten sowieso niet werken.
Dat had Salar sowieso niet in petto.
Vals omdat het er niet toe doet. Hij was het sowieso niet van plan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vals??
ik vind het juist heel goed van Salar
je vader staat er toch niet anders
dan moet je het toch ook helemaal niet willen
als je een of andere randdebiel achter je aan krijgt als je uit de loods komt
dat idee heb ik nietquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vals omdat het er niet toe doet. Hij was het sowieso niet van plan.
damage control voor papa Mercquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
En de hele Familie Oogappeltje in Shownews en snel.. smeed de Rel als het Hot is
Die Show is zojuist met succes op de rails gezet..quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
damage control voor papa Merc
Ik trap er echt niet in. Niet zo naïef hoor. Salar heeft het naar zn zin in de loods, daarbuiten gaat t niks worden. Hij houdt het aardig door te zeggen ja dat weten we nu nog niet. Ach hou op, hij is overduidelijk niet geïnteresseerd om er buiten de loods iets van te maken. Het komt hem goed uit om die vader nu als onmogelijk obstakel te gebruiken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat idee heb ik niet
hij heeft altijd duidelijk gezegd hoe hij erin stond
dat hij het leeftijdsverschil groot vind
dat ze het voor daar heel goed met elkaar kunnen vinden
maar dat het niks zegt over buiten
Dit lijken heel veel mensen gemist te hebben. Al die keren dat ze het erover gehad hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat idee heb ik niet
hij heeft altijd duidelijk gezegd hoe hij erin stond
dat hij het leeftijdsverschil groot vind
dat ze het voor daar heel goed met elkaar kunnen vinden
maar dat het niks zegt over buiten
Gelukkig zit Mecedes voorlopig veilg in zwaar beveiligde inrichting De Mol, voederen verboden, maar neuken is gratisquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:57 schreef Willewa het volgende:
Zielig man, voor Mercedes, zulke ouders hebben. Wat een ultra tokkie wappie hooligan vader is dit dan. Het type waarbij je niet uitsluit dat ie ooit iets verschrikkelijks doet bij iemand.
Om te kotsen zulke mensen. En zo jammer dat dit soort mensen kinderen krijgen (al is het bestaan van Mercedes an sich natuurlijk mooi; leuke meid, goed karakter), mogen stemmen, samen met je op de snelweg rijden etc. Tokkies gonna tok
ik zou dan gaan voor Audiquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes verdient een andere naam, die meer bij haar persoonlijke klasse past, los van haar ordinaire pa...
Smart ofzo ..
Ik zou voor iets oplaadbaars kiezen, op accu...even uitdukkingsloosquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes verdient een andere naam, die meer bij haar persoonlijke klasse past, los van haar ordinaire pa...
Smart ofzo ..
Rare blik op zaken imo. Al vind je dat, dan zou je als (normale) ouders ook normaal in gesprek kunnen gaan en eventuele zorgen uiten. En niet als een agressieve enge hooligan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik trap er echt niet in. Niet zo naïef hoor. Salar heeft het naar zn zin in de loods, daarbuiten gaat t niks worden. Hij houdt het aardig door te zeggen ja dat weten we nu nog niet. Ach hou op, hij is overduidelijk niet geïnteresseerd om er buiten de loods iets van te maken. Het komt hem goed uit om die vader nu als onmogelijk obstakel te gebruiken.
quote:
Smart is nog wel Mercedesquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou voor iets oplaadbaars kiezen, op accu...even uitdukkingsloos
[ afbeelding ]
Hoewel Smart-modellen over het algemeen als betrouwbaar worden beschouwd met een score van 4,0 uit 5,0, zijn er specifieke kwalen bekend per model en aandrijving. De gemiddelde jaarlijkse reparatiekosten liggen met ongeveer $751 boven het gemiddelde.quote:
Jup..Gewone mensen in een gewone spelshow.. voor wie het wil blijven gelovenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:21 schreef Willewa het volgende:
We belanden wel van de ene rel in de andere he.. waar is dat leuke spelprogramma gebleven? Blijft weinig van over 😅
Nou dat vind ik best kut. Ook op de manier hoe het brandje blussen spel werd uitgezonden, er is totaal geen spanning dan als kijker. Had ook het gevoel dat het er snel doorheen werd gejast en de randverschijnselen en de "relaties" meer tijd krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:21 schreef Willewa het volgende:
We belanden wel van de ene rel in de andere he.. waar is dat leuke spelprogramma gebleven? Blijft weinig van over 😅
Het zijn gewone mensen hoor of denk je nog steeds dat ze de toneel academie hebben leeg getrokken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup..Gewone mensen in een gewone spelshow.. voor wie het wil blijven geloven
Neuh, maar elke blik naar een cam triggert continue een Toneelactie.. geheel zelfverzonnen omdat ze nu eenmaal in een TV-Show zitten.. maar denk gerust dat het normale mensen zijn die nog nooit van de DB hebben gehoort en op een hutje op de hei levenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn gewone mensen hoor of denk je nog steeds dat ze de toneel academie hebben leeg getrokken.
Ja maar jij en een paar anderen zijn altijd achterdochtig volgens mij, over dat alles nep is enz haha, daar kan ik weinig mee, net als dit weer, sorry 😅quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup..Gewone mensen in een gewone spelshow.. voor wie het wil blijven geloven
Het is echt gewoon een feit dat mensen in die situatie een paar dagen erg bewust zijn van de camera's en dat vervaagd. Ze hebben dat echt niet meer 24 uur bewust in de gaten. Daar zijn zelfs buiten dit soort rls programma's experimenten mee gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, maar elke blik naar een cam triggert continue een Toneelactie.. geheel zelfverzonnen omdat ze nu eenmaal in een TV-Show zitten.. maar denk gerust dat het normale mensen zijn die nog nooit van de DB hebben gehoort en op een hutje op de hei leven
Klopt, de opdrachten lijken een verdwaald ‘moetje’ de laatste tijd, zo van oh ja we zijn/kijken naar een spelprogramma 😅quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat vind ik best kut. Ook op de manier hoe het brandje blussen spel werd uitgezonden, er is totaal geen spanning dan als kijker. Had ook het gevoel dat het er snel doorheen werd gejast en de randverschijnselen en de "relaties" meer tijd krijgen.
Verrék, da's nou precies wat ik bedoel.. zodra al die "Gewone Mense" de studio in stappen doen ze precies wat de Regie van ze wil.. Show maken... desnoods met geweldquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar jij en een paar anderen zijn altijd achterdochtig volgens mij, over dat alles nep is enz haha, daar kan ik weinig mee, net als dit weer, sorry 😅
Het is gewoon SBS en hun normen en waarden. Zij casten op een bepaalde manier om sensatie te creëeren, dat doen ze altijd al, maar leek bij DBG wel enigszins mee te vallen tov wat andere sbs-programma’s. Zulke mensen bestaan allemaal echt, dus het is niet nep, dit zijn ook ‘gewone’ mensen en niet de acteurs die sommigen denken of dat alles maar aangestuurd wordt. De realiteit is dat mensen gewoon zo zijn. Een boel niet, maar ook best een boel wel. Cast die en je krijgt dit vanzelf.
Het is gewoon een moraalloze zender die hierop uit is en hier van smult, want alles voor de kijkcijfers omdat ze weten dat een boel van hun gemiddelde kijkers hier ook van smullen en dit het goed doet op internet en anderen die shine willen pakken hierop springen (zoals Defano Holwijn) waardoor er nog groter bereik is etc. SBS gaat over lijken.
Ik bedoel dit echt niet lullig, maar ik denk dat meer intelligente mensen over het algemeen zich wel een stuk scherper kunnen houden en blijven beseffen waar ze aan meedoen en alert blijven van de camera’s. En dus andersom. Dat is mijn idee trouwens, dat weet ik niet zeker, maar denk dat dat meespeelt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt gewoon een feit dat mensen in die situatie een paar dagen erg bewust zijn van de camera's en dat vervaagd. Ze hebben dat echt niet meer 24 uur bewust in de gaten. Daar zijn zelfs buiten dit soort rls programma's experimenten mee gedaan.
Ah okee, sorry dan, ik dacht dat je bedoelde dat er acteurs in zitten en alles wordt aangestuurd en ingefluisterd en deelnemers dat dan maar uitvoeren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék, da's nou precies wat ik bedoel.. zodra al die "Gewone Mense" de studio in stappen doen ze precies wat de Regie van ze wil.. Show maken... desnoods met geweld
Misschien in het gedrag net zoals in het dagelijks leven. Je ziet gewoon dat na een aantal dagen de mensen hun ware aard laten zien. En als je wat meer socialer bent zal je ook geen asociaal gerag gaan vertonen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bedoel dit echt niet lullig, maar ik denk dat meer intelligente mensen over het algemeen zich wel een stuk scherper kunnen houden en blijven beseffen waar ze aan meedoen en alert blijven van de camera’s. En dus andersom. Dat is mijn idee trouwens, dat weet ik niet zeker, maar denk dat dat meespeelt.
Ja tuurlijk, het is altijd anders dan buiten. Maar idd, de schijn kun je niet ophouden dus ze zijn wel zichzelf op den duur, ontkom je niet aan. Ik denk wel dat de één gereserveerder en scherper blijft en de ander het helemaal vergeet en volledig zichzelf wordt tot op het beschamende toe zoals op tv vreemdgaan en hele respectloze opmerkingen maken enz. Best wel heftig hoor, hoe sommigen het besef helemaal kwijtraken 😅quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien in het gedrag net zoals in het dagelijks leven. Je ziet gewoon dat na een aantal dagen de mensen hun ware aard laten zien. En als je wat meer socialer bent zal je ook geen asociaal gerag gaan vertonen.
Wel gaan mensen ander gedrag vertonen in een setting zoals deze, het opgesloten zijn en geen buitenwereld hebben.
Nou ja, niets missen? je hebt de Highlight of the Month gemist, de Superbowl Der RLS namelijk de Het Grote Familiebezoek van Papa&Mamma Mercedesquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb dus niets gemist vanavond. En naar wat ik hier lees snap ik Mart Hoogkamer wel waarom
die van Pa Mercedes af is als manager
Sow!! Egwelquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb dus niets gemist vanavond. En naar wat ik hier lees snap ik Mart Hoogkamer wel waarom
die van Pa Mercedes af is als manager
Dit, inderdaad. Hij was al niet van plan om buiten de loods iets met Mercedes te willen en nu kan hij dat gooien op het feit dat hij niet geaccepteerd wordt door haar familie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik trap er echt niet in. Niet zo naïef hoor. Salar heeft het naar zn zin in de loods, daarbuiten gaat t niks worden. Hij houdt het aardig door te zeggen ja dat weten we nu nog niet. Ach hou op, hij is overduidelijk niet geïnteresseerd om er buiten de loods iets van te maken. Het komt hem goed uit om die vader nu als onmogelijk obstakel te gebruiken.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Staat die Roland nou echt te bidden met dat haaien clubje voor een opdracht?
Oh, en nog even 2x excuus aan Melvin erbij![]()
Ik heb bij die familie echt het idee dat papa door louche zaakjes vermogend is geworden. Getrouwd met een vrouwtje van het kamp, die hun kinderen sowieso al als kleine prinsjes en prinsesjes behandelen. Daarom is Mercedes strontverwend.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, niets missen? je hebt de Highlight of the Month gemist, de Superbowl Der RLS namelijk de Het Grote Familiebezoek van Papa&Mamma Mercedes![]()
Ja, wist niet dat die Roland gelovig was, anders is het wel een aansteller. En hij gooit er nog wat Duitse woordjes tussen, vreemde vogel. Beetje sekteachtig die Haaien.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Staat die Roland nou echt te bidden met dat haaien clubje voor een opdracht?
Oh, en nog even 2x excuus aan Melvin erbij![]()
M.a.w. zo asociaal had ik jouw familie niet verwacht.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Salar zegt dat hij met veel klasse is opgevoed maar dit kent hij echt niet.
Die kun je in je zak steken pa.
Pa zorgt er wel voor dat de vriendjes van zijn dochter rechtsomkeer maken als hij zijn mond open doet.
Succes met het vinden van een relatie M Mercedes.
Haha, kan goed. Mij niet bellen, Meilandjes, Gillisjes, Augurkjes, Hanslertjes, Bogaartjes...quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:41 schreef freaky40 het volgende:
Nu al het TV moment van het jaar uit deze show, by far. Of die familie sorteert voor op een eigen reality soap en voeren een act op.
Ik vond van een kamer een sekshol maken met drie verschillende koppels, waarvan er twee sowieso seks hadden, een hoger sektegehalte hebben dan een team gebedje van nog geen 30 seconden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, wist niet dat die Roland gelovig was, anders is het wel een aansteller. En hij gooit er nog wat Duitse woordjes tussen, vreemde vogel. Beetje sekteachtig die Haaien.
Meiland heb ik wel gekekenquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, kan goed. Mij niet bellen, Meilandjes, Gillisjes, Augurkjes, Hanslertjes, Bogaartjes...
Voor mij is dat 'grote boog omheen TV', maar kennelijk is er publiek voor..
Misschien ook omdat er een spannende 1.000 meter in Milaan aan de gang was die voorkeur gaf boven DBG ?quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:38 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 4,0 Marktaandeel: 14,9 Kijkcijfer: 676.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 14
Helaas voor de FEBO; het doorgesnoven Merkedes-pauper vader verhaallijntje (met nadruk op lijntje...) heeft het toch niet zo goed gedaan als werd gehoopt, 503.000 lineaire kijkers gisteren en op de 20ste plaats van de lineaire Kijkcijfer Top 20 van gisterenavond. Misschien wordt het nog wel beter terug gekeken en zien we dat volgende week terug.
Ik twijfel ook nietquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
100% zeker weten kan ik het nooit natuurlijk, maar twijfels heb ik helemaal niet.
Vond ik naar merrie toe niet heel lief. Zij kan er niks aan doen dat haar vader zo reageert.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
M.a.w. zo asociaal had ik jouw familie niet verwacht.
Papa's enige angst is of zijn Oogappeltje's volgende stap neuken met Salar gaat worden, voor de rest lijkt 'ie het zoenen nog te accepterenquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vond ik naar merrie toe niet heel lief. Zij kan er niks aan doen dat haar vader zo reageert.
Het was ook te treurig om naar te kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Salar zegt dat hij met veel klasse is opgevoed maar dit kent hij echt niet.
Die kun je in je zak steken pa.
Pa zorgt er wel voor dat de vriendjes van zijn dochter rechtsomkeer maken als hij zijn mond open doet.
Succes met het vinden van een relatie M Mercedes.
That make sense, wist ik niet eens. Veel terugkijkers dus volgende week.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
Misschien ook omdat er een spannende 1.000 meter in Milaan aan de gang was die voorkeur gaf boven DBG ?
Papa Mercedes accepteert niet dat zijn Oogappeltje voor Nationale TV platgeneukt gaat worden door een Popi-Loverboy in een TV Show...quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:33 schreef jooba het volgende:
Papa Mercedes is dus een grote eikel en een rascist wat ik verschrikkelijk vind voor Salar.
Hier mag toch wel een staart aan komen vanuit de Febo. Die man is flink over de streep gegaan.
Wat is Mercedes een volwassen meisje voor haar leeftijd. Ik vind haar leuker en leuker worden.
Papa Eikel weet drommels goed dattie in het Hol vd Mol is gestapt.. cut the crapquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:55 schreef freaky40 het volgende:
Denk dus echt dat er andere argumenten ten grondslag liggen aan het primitieve gedrag van door gesnoven vader, maar die maakt ie niet want dat is niet woke natuurlijk. Maar goed, SBS/Talpa is gelukkig niet zo woke.
Dit dus. Vanaf de start werd het al een camping zender genoemd en het is uiteindelijk nog erger geworden. Dat vandaag inside kijk ik ook al bijna niet meer. Inspelen op buikgevoelens en dan ook nog met die rechtse geloofs oproerkraaiers als wierd duk. Dbg begint ook al af te takelen voor de kijkcijfers dus blijft Shownieuws overquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het is gewoon SBS en hun normen en waarden.
Het is gewoon een moraalloze zender die hierop uit is en hier van smult, want alles voor de kijkcijfers omdat ze weten dat een boel van hun gemiddelde kijkers hier ook van smullen en dit het goed doet op internet en anderen die shine willen pakken hierop springen (zoals Defano Holwijn) waardoor er nog groter bereik is etc. SBS gaat over lijken.
Narcistquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:26 schreef LionHeart het volgende:
Ah, bijna tijd voor 'Meest crappy vader van het jaar!'
Bij de bookies op nr 1 staat de vader van Mercedes. Benieuwd of hij het kan volhouden vanavond en met overmacht deze prijs in de wacht kan slepen. We verwachten een sterke eindspurt.
Ja klopt, sinds rechts zo mainstream is geworden wordt het steeds erger en schaamtelozer de grenzen opzoeken en even *oepsie hihi* erover en dat wordt eigenlijk steeds normaler.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:26 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dit dus. Vanaf de start werd het al een camping zender genoemd en het is uiteindelijk nog erger geworden. Dat vandaag inside kijk ik ook al bijna niet meer. Inspelen op buikgevoelens en dan ook nog met die rechtse geloofs oproerkraaiers als wierd duk. Dbg begint ook al af te takelen voor de kijkcijfers dus blijft Shownieuws over
En straks nog 5 afleveringen de aftermathquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Is de herhaling nóg steeds aan de gang??
En dat zij gekwetst gaat worden omdat ze hem echt leuk vindt, ook voor na de loods.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Papa's enige angst is of zijn Oogappeltje's volgende stap neuken met Salar gaat worden, voor de rest lijkt 'ie het zoenen nog te accepteren
Tja, dat is het leven, je moet zelf fouten kunnen maken. Papa is wel de ergste helicopter en rubberen tegel ouder die ik ooit heb gezien. Ze is 20.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat zij gekwetst gaat worden omdat ze hem echt leuk vindt, ook voor na de loods.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als ik Mercedes was vroeg ik nu aan de febo of ze pa even een verzoekje doen
of de morning afterpil te sturen
.... doe maar een familypackquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
"Hou van jullie!! Oh ja, pap! Heb je nog aan die condooms gedacht?"
Dat precies klopt dus niet. Tenminste als jij hetzelfde gesprek luistert als ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:44 schreef Marrije het volgende:
Precies, ze was goed voor een feestje.
Hij lijkt wel boos gefrustreerd eroverquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:46 schreef schetterklep het volgende:
Salar legt het wel goed uit moet ik zeggen. Hoop dat pappa en de familie vandaag ook zit te kijken hoe iedereen over m denkt. Maar het zal hem toch wel niets interesseren want dat soort types denkt het toch allemaal wel te weten.
Precies. Je zag eerder de struggling van Salar ivm leeftijd en het sowieso allemaal niet zo weten (wat gewoon kan en mag he sowieso), maar je ziet al een tijdje dat ie steeds serieuzer met haar werd wel en echt wel wat voelt. In zowel woord als daad.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Gemixte signalen??![]()
Ze hebben liggen lebberen
Een raadsel inderdaad...quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ze is idd veel meer uit haar schulp gekropen
hoe zou het komen dat ze daar zo in zat ????
Nou inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ze is idd veel meer uit haar schulp gekropen
hoe zou het komen dat ze daar zo in zat ????
Dat heeft hij wel degelijk gezegd en NU zegt ie Jaaa dat is lang geleden en we zijn nu nog sterker samen. Maar dat zegt ie NU. Hij zegt dagelijks na de loods zien we wel. Daar zou ik geen verwachting van hebben en zo te horen haar vader ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:45 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat precies klopt dus niet. Tenminste als jij hetzelfde gesprek luistert als ik.
Hij heeft het destijds met haar besprokenquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel degelijk gezegd en NU zegt ie Jaaa dat is lang geleden en we zijn nu nog sterker samen. Maar dat zegt ie NU. Hij zegt dagelijks na de loods zien we wel. Daar zou ik geen verwachting van hebben en zo te horen haar vader ook niet.
Maar ja, het gaat er niet om wat jij vindt, of wat de vader vindt. En ook niet wat ik vind trouwens. Het gaat er om wat Mercedes vindt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel degelijk gezegd en NU zegt ie Jaaa dat is lang geleden en we zijn nu nog sterker samen. Maar dat zegt ie NU. Hij zegt dagelijks na de loods zien we wel. Daar zou ik geen verwachting van hebben en zo te horen haar vader ook niet.
Welnee, die vader gunt haar het beste en in zijn ogen is Salar dat bij lange na niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:49 schreef Scottie16 het volgende:
Zielig voor Salar en Mercedes, lijkt wel dat die vader jaloers is.
Jammer dat het zo gelopen is.
Nou, met zo'n dictator thuis????? die uitmaakt wat je doet, met wie je het doet en zeker wat je niet doet..quote:
Ik neem niet snel het woord narcist in de mondquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Welnee, die vader gunt haar het beste en in zijn ogen is Salar dat bij lange na niet.
De vraag was of het kloptequote:Op donderdag 12 februari 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Maar ja, het gaat er niet om wat jij vindt, of wat de vader vindt. En ook niet wat ik vind trouwens. Het gaat er om wat Mercedes vindt.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou, met zo'n dictator thuis????? die uitmaakt wat je doet, met wie je het doet en zeker wat je niet doet..
Ja, maar daar moet ze zelf achter komen. Dat moet niemand haar opleggen. Ze is volwassen, fcolquote:
Ja, wat ze haar vader en moeder toch allemaal aan deedquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem niet snel het woord narcist in de mond
Maar die man en ook mama
Rasechte
Walgelijk gedrag
Haar een schuldgevoel aanpraten
Het had echt op een betere manier overgebracht kunnen worden, truequote:Op donderdag 12 februari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem niet snel het woord narcist in de mond
Maar die man en ook mama
Rasechte
Walgelijk gedrag
Haar een schuldgevoel aanpraten
Is Tho er toch weer ingetrapt of heb ik iets gemist? Dacht dat Noah aan de beurt wasquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gaat het MattMatras-Chess Mercedes nu raad geven?
Ondergesneeuwd... totaal weggespeelt door de Mercedes Clanquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gaat het MattMatras-Chess Mercedes nu raad geven?
Ze maakt haar eigen keuzes toch. Niemand die haar vader kan verbieden te uiten hoe hij erin staat. Dat bepaalt hij net zo goed zelf. Had het anders gekund, zeker.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet ze zelf achter komen. Dat moet niemand haar opleggen. Ze is volwassen, fcol
Mercedes kan nog zeker een jaar in die Loods wonen... no worrysquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
Alleen, die vader is zo dominant. Ik denk niet dat Mercedes daar thuis tegenop kan. Dus dit is wel gedoemd.
Nu is het redelijk verpest voor haar, en zit ze met een verdrietig kut gevoel. Prima actie van paquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Welnee, die vader gunt haar het beste en in zijn ogen is Salar dat bij lange na niet.
Heel snel uit huis. Oh wacht, woningmarkt. Tering dat is wel kut hey, zulke ouders hebben en door de woningmarkt geen kant op kunnen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
Alleen, die vader is zo dominant. Ik denk niet dat Mercedes daar thuis tegenop kan. Dus dit is wel gedoemd.
Ja, maar het was eyes on the price. Studio zal wel onder water staan na het vertrek van Mart.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu is het redelijk verpest voor haar, en zit ze met een verdrietig kut gevoel. Prima actie van pa
Ja, echt. Ze kan natuurlijk altijd bij Salar intrekken. En onterfd en ge-excommuniceerd worden. Maar heb het gevoel dat het dat wel waard is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heel snel uit huis. Oh wacht, woningmarkt. Tering dat is wel kut hey, zulke ouders hebben en door de woningmarkt geen kant op kunnen.
Ik denk dat het de combi is die de vader triggert. Eerst alleen goed genoeg voor een feestje, daarna leuk voor binnen en buiten zien we wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe vaak moet die gast hetzelfde nog herhalen.
Dit is echt tot vervelens toe herhaald; in het vieze hoekje, in de badkamer, aan de eethoek, op de slaapkamer en het enige wat is blijven hangen is dat ene gesprek vóór al die andere; na die eerste zoen in de sauna...
En nog steeds 'geeft ie verkeerde verwachtingen'.![]()
En een Salar die er nog wel 3x over na moet denken om met haar wat te willen. Want zo iemand als schoonpa???? zo iemand om ook aan je eigen familie voor te stellen?????quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu is het redelijk verpest voor haar, en zit ze met een verdrietig kut gevoel. Prima actie van pa
En papa is managerquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heel snel uit huis. Oh wacht, woningmarkt. Tering dat is wel kut hey, zulke ouders hebben en door de woningmarkt geen kant op kunnen.
Mwoah, ze valt direct in zn armenquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind "Het gaat niet gebeuren" niet echt een waarschuwing.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat het de combi is die de vader triggert. Eerst alleen goed genoeg voor een feestje, daarna leuk voor binnen en buiten zien we wel.
Daar kun je zwaar aan tillen of niet. Als het mijn dochter was op tv met iemand die dat zo aanpakte zou ik mn dochter ook waarschuwen.
Hij is ook haar manager, hij mist nu inkomen omdat ze niet kan draaienquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
En papa is manager
Dus zal ook op haar centen zitten
Ik ben blij dat ik de stellen die zo ontstaan zijn niet de kost hoeft te geven.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat het de combi is die de vader triggert. Eerst alleen goed genoeg voor een feestje, daarna leuk voor binnen en buiten zien we wel.
Daar kun je zwaar aan tillen of niet. Als het mijn dochter was op tv met iemand die dat zo aanpakte zou ik mn dochter ook waarschuwen.
Ja en wat heeft dat met een kutgevoel te maken?quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, ze valt direct in zn armen
Laat ik dat helemaal niet vreemd vinden, zeker niet als je ziet hoe zij in het leven staat en met mensen omgaat.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
Heb je net de boeman op bezoek gehad, lastig gesprek met Salar en dan komt er iemand met een babystemmetje vragen hoe het is![]()
Vooral het compleet over je dochter en haar gevoel heen walsen. Want het deed hem pijn. En mama vond dat ze voor gek was gezet. Nog nooit zulke op zichzelf gerichte mensen meegemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de stellen die zo ontstaan zijn niet de kost hoeft te geven.
Beschermend? Prima! Zo'n overdreven overtrokken reactie op basis van deze beelden? Ammehoela!
Jij luistert net zo selectief als die paquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:00 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik vind "Het gaat niet gebeuren" niet echt een waarschuwing.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij is ook haar manager, hij mist nu inkomen omdat ze niet kan draaien [ afbeelding ]
Ik denk dat ze zichzelf voor gek hebben gezet met deze vertoning.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Vooral het compleet over je dochter en haar gevoel heen walsen. Want het deed hem pijn. En mama vond dat ze voor gek was gezet. Nog nooit zulke op zichzelf gerichte mensen meegemaakt.
Gaat niet gebeuren gemist?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij luistert net zo selectief als die pa![]()
Hij heeft ook gezegd je bent 20, je bepaalt zelf. Alleen neuken op tv, dat is een no go.
Blijkbaar had merrie zelf principes voor ze erin ging. Ik begrijp die no go wel.
Tot nu toe verbindt dat dus alleenquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en wat heeft dat met een kutgevoel te maken?
Dit is op X en FB al een heel dingquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zichzelf voor gek hebben gezet met deze vertoning.
Maar dat gaan ze nog wel meekrijgen via social media want dit gaat op de tv komen, reken maar.
Het zal hem wel weer pijn doen denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is op X en FB al een heel ding
Die ouders komen er nie goed uit
Mooiquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Het zal hem wel weer pijn doen denk ik.
Curlenquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Helemaal niks met de Olympische spelen? Zal wel niet mogen ivm de rechten.
Die waren er nog niet vorige week?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Is sowieso pas vrijdag/zaterdag begonnen he en loopt een week achter toch?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Je hebt gelijk, onplanbaar om dat een week eerder te doen, iddquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die waren er nog niet vorige week?
Met de zomerspelen hadden ze toch ook een week olympische opdrachten? Misschien komt dat nog?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
In dit geval snapte ik het wel een beetje. Melvin met z'n 'ik weet het ook niet, doe maar wat'quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Roland mag ook wel wat minder overdreven reageren na/tijdens zo'n spel zeg
Omdat ze verliefd is, en Salar ook denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Mercedes vind het erg hoe haar ouders reageren maar wil toch voor zichzelf kiezen.
Weet even niet wat maar is zeker niet de eerste keer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:30 schreef LionHeart het volgende:
Goh, een actie van Marlijn die backfiret....
Nasty van Roxy om alles weer door te lullen. Maar een slimme actie kan je ook niet verwachten van Marlijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:30 schreef LionHeart het volgende:
Goh, een actie van Marlijn die backfiret....
Echt een heel griezelige foto. Duivels.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Die foto op dat nachtkastje heeft maar 1 doel:
[ afbeelding ]
Noah eruit te stemmen als ze laatste worden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Weet even niet wat maar is zeker niet de eerste keer.
Zo'n actie heeft ze toch eerder op touw gezet toch? of in ieder geval geprobeerd.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Noah eruit te stemmen als ze laatste worden.
Nou ja iedereen probeert wel wat te lobbyen wat dat betreft maar Marlijn is niet in een positie dat te doen. Die kan zich beter koest houden, maar dat snapt ze niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo'n actie heeft ze toch eerder op touw gezet toch? of in ieder geval geprobeerd.
Die is niet zuiver hoor, blijft dit soort dingen doen en dan krijgt ze weer iedereen over zich heen.
Jep met Peter en Juliaquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo'n actie heeft ze toch eerder op touw gezet toch? of in ieder geval geprobeerd.
Die is niet zuiver hoor, blijft dit soort dingen doen en dan krijgt ze weer iedereen over zich heen.
Tis een beetje karmaquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nasty van Roxy om alles weer door te lullen. Maar een slimme actie kan je ook niet verwachten van Marlijn.
Dat Roxy had liggen neuken? Dat soort geheimpjes duren daar 5 minuten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een beetje karma
Een week of 2 geleden lulde marlijn wat door van Roxy
Neequote:Op donderdag 12 februari 2026 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat Roxy had liggen neuken? Dat soort geheimpjes duren daar 5 minuten.
IN de loods kan je verliefd worden en denken dat het blijvend is. Ik heb ook van andere stelletjes gehoord dat ze kijken hoe het buiten de loods gaat in het normale leven. Ik vind er dus niets raars aan. Salar heeft al uitgesproken dat hij veel om Mercedes geeft, behandeld haar met respect. Wat moet die man nog meer doen? Ik zou hem wel als schoonzoon willen, ik denk dat je dochter niets tekort komt en op handen wordt gedragenquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je moet het een beetje zien als een vakantie liefde. Daar denk je dat je je leven wil delen met iemand en eenmaal thuis in een normale setting is het ineens toch anders.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IN de loods kan je verliefd worden en denken dat het blijvend is. Ik heb ook van andere stelletjes gehoord dat ze kijken hoe het buiten de loods gaat in het normale leven. Ik vind er dus niets raars aan. Salar heeft al uitgesproken dat hij veel om Mercedes geeft, behandeld haar met respect. Wat moet die man nog meer doen? Ik zou hem wel als schoonzoon willen, ik denk dat je dochter niets tekort komt en op handen wordt gedragen
Oh ja dat. Maar daar waren meer bij betrokken, plus dat Roxy het zelf vertelde.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Dat het bondje van Roxy een uitdaging wilde doen tegen het bondje van Casper
Ik begin bijna te denken dat Mercedes misschien per ongeluk is verwisseld tijdens de geboorte. Zo anders dan haar ouders. Vooral die vader is niet zuiver op de graad en heeft vast een hoop op z'n kerfstok.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Die foto op dat nachtkastje heeft maar 1 doel:
[ afbeelding ]
Is het ook niet een beetje zo dat haar ouders haar als een projectje ziet, ze had al een "carrière" als DJ maar dat is neem ik aan via haar pa die wel korte lijntjes had in de muziek wereld. Die lijntjes vielen weg en was de bondgenoten wel een leuk iets om jezelf te promoten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:04 schreef freaky40 het volgende:
Oogt als een hele foute gast met losse handjes en moeder is de ultra Karen in hoogsteigen persoon.
Ja dat bedoel ik met dat ze wel een leuk kruiwagentje had, ze draaide niet op schuurfeestjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
🎧 DJ Mercedes – Artiestenbiografie
De 21 jarige DJ Mercedes uit Leiden is een veelbelovende DJ in de Dutch Urban/Afro House scene.
Sinds deze week is ze te zien in het SBS6-programma De Bondgenoten, waar onbekende Nederlanders zich afzonderen van de buitenwereld en strijden om een hoofdprijs van ¤100.000. In deze unieke “soap met echte mensen” laat Mercedes niet alleen haar persoonlijkheid zien, maar ook haar muzikale power.
Wat begon op haar veertiende in haar slaapkamer, groeide uit tot een veelbelovende DJ-carrière. Met haar energieke mix van urban, dancehall, afrohouse en all-round sounds weet DJ Mercedes elk publiek in beweging te krijgen. Ze draaide al op talloze locaties in de regio Leiden én op het Amsterdam Dance Event (ADE) — een indrukwekkende prestatie voor haar leeftijd.
Naast haar optredens bouwt Mercedes ook online aan een sterke fanbase: duizenden volgers op social media volgen haar muzikale reis op de voet. Na het succesvol afronden van de Producer Academie nam ze een tussenjaar om zich volledig te focussen op haar carrière en haar deelname aan De Bondgenoten. In 2026 start ze aan de Herman Brood Academie, waar ze haar droom verder wil vormgeven: Eigen muziek produceren en landelijk doorbreken als DJ.
Dat snapte ik. Het schijnt zelfs zo te zijn dat er al een track klaarstaat voor wanneer ze er uitgaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met dat ze wel een leuk kruiwagentje had, ze draaide niet op schuurfeestjes.
Ze zou er ook uitgaan, maar Salar was de reden dat ze bleef.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Het schijnt zelfs zo te zijn dat er al een track klaarstaat voor wanneer ze er uitgaat.
En dat kost ook weer geld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zou er ook uitgaan, maar Salar was de reden dat ze bleef.
Paps is haar manager ipv vader.quote:
Hier staat dat ze 21 is, Ouders zeggen 20 en in het gesprek dat we vanavond hoorden, zei haar manager (vader kan ik het niet noemen) dat ze 20 is, waarop Mercedes zei: bijna 21quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
🎧 DJ Mercedes – Artiestenbiografie
De 21 jarige DJ Mercedes uit Leiden is een veelbelovende DJ in de Dutch Urban/Afro House scene.
Sinds deze week is ze te zien in het SBS6-programma De Bondgenoten, waar onbekende Nederlanders zich afzonderen van de buitenwereld en strijden om een hoofdprijs van ¤100.000. In deze unieke “soap met echte mensen” laat Mercedes niet alleen haar persoonlijkheid zien, maar ook haar muzikale power.
Wat begon op haar veertiende in haar slaapkamer, groeide uit tot een veelbelovende DJ-carrière. Met haar energieke mix van urban, dancehall, afrohouse en all-round sounds weet DJ Mercedes elk publiek in beweging te krijgen. Ze draaide al op talloze locaties in de regio Leiden én op het Amsterdam Dance Event (ADE) — een indrukwekkende prestatie voor haar leeftijd.
Naast haar optredens bouwt Mercedes ook online aan een sterke fanbase: duizenden volgers op social media volgen haar muzikale reis op de voet. Na het succesvol afronden van de Producer Academie nam ze een tussenjaar om zich volledig te focussen op haar carrière en haar deelname aan De Bondgenoten. In 2026 start ze aan de Herman Brood Academie, waar ze haar droom verder wil vormgeven: Eigen muziek produceren en landelijk doorbreken als DJ.
Wellicht is ze komende dagen jarig ;-)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hier staat dat ze 21 is, Ouders zeggen 20 en in het gesprek dat we vanavond hoorden, zei haar manager (vader kan ik het niet noemen) dat ze 20 is, waarop Mercedes zei: bijna 21
Nog los van de (on)geschiktheid van Salar.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IN de loods kan je verliefd worden en denken dat het blijvend is. Ik heb ook van andere stelletjes gehoord dat ze kijken hoe het buiten de loods gaat in het normale leven. Ik vind er dus niets raars aan. Salar heeft al uitgesproken dat hij veel om Mercedes geeft, behandeld haar met respect. Wat moet die man nog meer doen? Ik zou hem wel als schoonzoon willen, ik denk dat je dochter niets tekort komt en op handen wordt gedragen
Helemaal mee eens, wel echt heel zielig voor Mercedes, zulke ouders hebben en als het hierop klapt. Ik zou ook echt niet zitten te wachten op zulke schoonouders.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 07:21 schreef humpty het volgende:
Nu pas dingen terug gezien alles is hier al gezegd maar idd wat een verschrikkelijke ouders heeft Mercedes
Klasse zoals Salar hier mee omgaat hij bleef keurig netjes maar zij zal op den duur voor haar
ouders kiezen en denk dat Salar daar ooit heel dankbaar voor mag zijn.
Weet nog van BB dat Salar een hele lieve beschaafde moeder had.
In dit milieu gaat hij niet gelukkig worden zover mogelijk uit de buurt blijven zou ik zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |