Narcistquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:26 schreef LionHeart het volgende:
Ah, bijna tijd voor 'Meest crappy vader van het jaar!'
Bij de bookies op nr 1 staat de vader van Mercedes. Benieuwd of hij het kan volhouden vanavond en met overmacht deze prijs in de wacht kan slepen. We verwachten een sterke eindspurt.
Ja klopt, sinds rechts zo mainstream is geworden wordt het steeds erger en schaamtelozer de grenzen opzoeken en even *oepsie hihi* erover en dat wordt eigenlijk steeds normaler.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:26 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Dit dus. Vanaf de start werd het al een camping zender genoemd en het is uiteindelijk nog erger geworden. Dat vandaag inside kijk ik ook al bijna niet meer. Inspelen op buikgevoelens en dan ook nog met die rechtse geloofs oproerkraaiers als wierd duk. Dbg begint ook al af te takelen voor de kijkcijfers dus blijft Shownieuws over
En straks nog 5 afleveringen de aftermathquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Is de herhaling nóg steeds aan de gang??
En dat zij gekwetst gaat worden omdat ze hem echt leuk vindt, ook voor na de loods.quote:Op donderdag 12 februari 2026 15:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Papa's enige angst is of zijn Oogappeltje's volgende stap neuken met Salar gaat worden, voor de rest lijkt 'ie het zoenen nog te accepteren
Tja, dat is het leven, je moet zelf fouten kunnen maken. Papa is wel de ergste helicopter en rubberen tegel ouder die ik ooit heb gezien. Ze is 20.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
En dat zij gekwetst gaat worden omdat ze hem echt leuk vindt, ook voor na de loods.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:39 schreef Fritsie1960 het volgende:
Als ik Mercedes was vroeg ik nu aan de febo of ze pa even een verzoekje doen
of de morning afterpil te sturen
.... doe maar een familypackquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
"Hou van jullie!! Oh ja, pap! Heb je nog aan die condooms gedacht?"
Dat precies klopt dus niet. Tenminste als jij hetzelfde gesprek luistert als ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:44 schreef Marrije het volgende:
Precies, ze was goed voor een feestje.
Hij lijkt wel boos gefrustreerd eroverquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:46 schreef schetterklep het volgende:
Salar legt het wel goed uit moet ik zeggen. Hoop dat pappa en de familie vandaag ook zit te kijken hoe iedereen over m denkt. Maar het zal hem toch wel niets interesseren want dat soort types denkt het toch allemaal wel te weten.
Precies. Je zag eerder de struggling van Salar ivm leeftijd en het sowieso allemaal niet zo weten (wat gewoon kan en mag he sowieso), maar je ziet al een tijdje dat ie steeds serieuzer met haar werd wel en echt wel wat voelt. In zowel woord als daad.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:45 schreef 5thencounter het volgende:
Gemixte signalen??![]()
Ze hebben liggen lebberen
Een raadsel inderdaad...quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ze is idd veel meer uit haar schulp gekropen
hoe zou het komen dat ze daar zo in zat ????
Nou inderdaadquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:47 schreef Chanel5 het volgende:
Hmmm ze is idd veel meer uit haar schulp gekropen
hoe zou het komen dat ze daar zo in zat ????
Dat heeft hij wel degelijk gezegd en NU zegt ie Jaaa dat is lang geleden en we zijn nu nog sterker samen. Maar dat zegt ie NU. Hij zegt dagelijks na de loods zien we wel. Daar zou ik geen verwachting van hebben en zo te horen haar vader ook niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:45 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat precies klopt dus niet. Tenminste als jij hetzelfde gesprek luistert als ik.
Hij heeft het destijds met haar besprokenquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel degelijk gezegd en NU zegt ie Jaaa dat is lang geleden en we zijn nu nog sterker samen. Maar dat zegt ie NU. Hij zegt dagelijks na de loods zien we wel. Daar zou ik geen verwachting van hebben en zo te horen haar vader ook niet.
Maar ja, het gaat er niet om wat jij vindt, of wat de vader vindt. En ook niet wat ik vind trouwens. Het gaat er om wat Mercedes vindt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat heeft hij wel degelijk gezegd en NU zegt ie Jaaa dat is lang geleden en we zijn nu nog sterker samen. Maar dat zegt ie NU. Hij zegt dagelijks na de loods zien we wel. Daar zou ik geen verwachting van hebben en zo te horen haar vader ook niet.
Welnee, die vader gunt haar het beste en in zijn ogen is Salar dat bij lange na niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:49 schreef Scottie16 het volgende:
Zielig voor Salar en Mercedes, lijkt wel dat die vader jaloers is.
Jammer dat het zo gelopen is.
Nou, met zo'n dictator thuis????? die uitmaakt wat je doet, met wie je het doet en zeker wat je niet doet..quote:
Ik neem niet snel het woord narcist in de mondquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Welnee, die vader gunt haar het beste en in zijn ogen is Salar dat bij lange na niet.
De vraag was of het kloptequote:Op donderdag 12 februari 2026 19:49 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Maar ja, het gaat er niet om wat jij vindt, of wat de vader vindt. En ook niet wat ik vind trouwens. Het gaat er om wat Mercedes vindt.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Nou, met zo'n dictator thuis????? die uitmaakt wat je doet, met wie je het doet en zeker wat je niet doet..
Ja, maar daar moet ze zelf achter komen. Dat moet niemand haar opleggen. Ze is volwassen, fcolquote:
Ja, wat ze haar vader en moeder toch allemaal aan deedquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem niet snel het woord narcist in de mond
Maar die man en ook mama
Rasechte
Walgelijk gedrag
Haar een schuldgevoel aanpraten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |