quote:
Op donderdag 12 februari 2026 19:26 schreef schetterklep het volgende:[..]
Dit dus. Vanaf de start werd het al een camping zender genoemd en het is uiteindelijk nog erger geworden. Dat vandaag inside kijk ik ook al bijna niet meer. Inspelen op buikgevoelens en dan ook nog met die rechtse geloofs oproerkraaiers als wierd duk. Dbg begint ook al af te takelen voor de kijkcijfers dus blijft Shownieuws over

Ja klopt, sinds rechts zo mainstream is geworden wordt het steeds erger en schaamtelozer de grenzen opzoeken en even *oepsie hihi* erover en dat wordt eigenlijk steeds normaler.
Big Brother was echt van een veel beter niveau bijvoorbeeld, met betere normen en waarden en eisen aan deelnemers dan een vergelijkbaar programma als DBG. Betere bescherming voor de deelnemers ook denk ik zeker. Om maar iets te noemen, met al die shit van de laatste tijd, lijkt wel alsof er helemaal geen psycholoog meer is. Kan me toch niet voorstellen dat bijv een Chess blijft doen wat ze doet als ze even goed gewaarschuwd was wat voor effecten dit op de rest van haar leven heeft etc. Op een gegeven moment moet je iemand echt beschermen.