Zo'n actie heeft ze toch eerder op touw gezet toch? of in ieder geval geprobeerd.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Noah eruit te stemmen als ze laatste worden.
Nou ja iedereen probeert wel wat te lobbyen wat dat betreft maar Marlijn is niet in een positie dat te doen. Die kan zich beter koest houden, maar dat snapt ze niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo'n actie heeft ze toch eerder op touw gezet toch? of in ieder geval geprobeerd.
Die is niet zuiver hoor, blijft dit soort dingen doen en dan krijgt ze weer iedereen over zich heen.
Jep met Peter en Juliaquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo'n actie heeft ze toch eerder op touw gezet toch? of in ieder geval geprobeerd.
Die is niet zuiver hoor, blijft dit soort dingen doen en dan krijgt ze weer iedereen over zich heen.
Tis een beetje karmaquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nasty van Roxy om alles weer door te lullen. Maar een slimme actie kan je ook niet verwachten van Marlijn.
Dat Roxy had liggen neuken? Dat soort geheimpjes duren daar 5 minuten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een beetje karma
Een week of 2 geleden lulde marlijn wat door van Roxy
Neequote:Op donderdag 12 februari 2026 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat Roxy had liggen neuken? Dat soort geheimpjes duren daar 5 minuten.
IN de loods kan je verliefd worden en denken dat het blijvend is. Ik heb ook van andere stelletjes gehoord dat ze kijken hoe het buiten de loods gaat in het normale leven. Ik vind er dus niets raars aan. Salar heeft al uitgesproken dat hij veel om Mercedes geeft, behandeld haar met respect. Wat moet die man nog meer doen? Ik zou hem wel als schoonzoon willen, ik denk dat je dochter niets tekort komt en op handen wordt gedragenquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat het de combi is die de vader triggert. Eerst alleen goed genoeg voor een feestje, daarna leuk voor binnen en buiten zien we wel.
Daar kun je zwaar aan tillen of niet. Als het mijn dochter was op tv met iemand die dat zo aanpakte zou ik mn dochter ook waarschuwen.
Je moet het een beetje zien als een vakantie liefde. Daar denk je dat je je leven wil delen met iemand en eenmaal thuis in een normale setting is het ineens toch anders.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IN de loods kan je verliefd worden en denken dat het blijvend is. Ik heb ook van andere stelletjes gehoord dat ze kijken hoe het buiten de loods gaat in het normale leven. Ik vind er dus niets raars aan. Salar heeft al uitgesproken dat hij veel om Mercedes geeft, behandeld haar met respect. Wat moet die man nog meer doen? Ik zou hem wel als schoonzoon willen, ik denk dat je dochter niets tekort komt en op handen wordt gedragen
Oh ja dat. Maar daar waren meer bij betrokken, plus dat Roxy het zelf vertelde.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Dat het bondje van Roxy een uitdaging wilde doen tegen het bondje van Casper
Ik begin bijna te denken dat Mercedes misschien per ongeluk is verwisseld tijdens de geboorte. Zo anders dan haar ouders. Vooral die vader is niet zuiver op de graad en heeft vast een hoop op z'n kerfstok.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Die foto op dat nachtkastje heeft maar 1 doel:
[ afbeelding ]
Is het ook niet een beetje zo dat haar ouders haar als een projectje ziet, ze had al een "carrière" als DJ maar dat is neem ik aan via haar pa die wel korte lijntjes had in de muziek wereld. Die lijntjes vielen weg en was de bondgenoten wel een leuk iets om jezelf te promoten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:04 schreef freaky40 het volgende:
Oogt als een hele foute gast met losse handjes en moeder is de ultra Karen in hoogsteigen persoon.
Ja dat bedoel ik met dat ze wel een leuk kruiwagentje had, ze draaide niet op schuurfeestjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
🎧 DJ Mercedes – Artiestenbiografie
De 21 jarige DJ Mercedes uit Leiden is een veelbelovende DJ in de Dutch Urban/Afro House scene.
Sinds deze week is ze te zien in het SBS6-programma De Bondgenoten, waar onbekende Nederlanders zich afzonderen van de buitenwereld en strijden om een hoofdprijs van ¤100.000. In deze unieke “soap met echte mensen” laat Mercedes niet alleen haar persoonlijkheid zien, maar ook haar muzikale power.
Wat begon op haar veertiende in haar slaapkamer, groeide uit tot een veelbelovende DJ-carrière. Met haar energieke mix van urban, dancehall, afrohouse en all-round sounds weet DJ Mercedes elk publiek in beweging te krijgen. Ze draaide al op talloze locaties in de regio Leiden én op het Amsterdam Dance Event (ADE) — een indrukwekkende prestatie voor haar leeftijd.
Naast haar optredens bouwt Mercedes ook online aan een sterke fanbase: duizenden volgers op social media volgen haar muzikale reis op de voet. Na het succesvol afronden van de Producer Academie nam ze een tussenjaar om zich volledig te focussen op haar carrière en haar deelname aan De Bondgenoten. In 2026 start ze aan de Herman Brood Academie, waar ze haar droom verder wil vormgeven: Eigen muziek produceren en landelijk doorbreken als DJ.
Dat snapte ik. Het schijnt zelfs zo te zijn dat er al een track klaarstaat voor wanneer ze er uitgaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met dat ze wel een leuk kruiwagentje had, ze draaide niet op schuurfeestjes.
Ze zou er ook uitgaan, maar Salar was de reden dat ze bleef.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Het schijnt zelfs zo te zijn dat er al een track klaarstaat voor wanneer ze er uitgaat.
En dat kost ook weer geld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zou er ook uitgaan, maar Salar was de reden dat ze bleef.
Paps is haar manager ipv vader.quote:
Hier staat dat ze 21 is, Ouders zeggen 20 en in het gesprek dat we vanavond hoorden, zei haar manager (vader kan ik het niet noemen) dat ze 20 is, waarop Mercedes zei: bijna 21quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
🎧 DJ Mercedes – Artiestenbiografie
De 21 jarige DJ Mercedes uit Leiden is een veelbelovende DJ in de Dutch Urban/Afro House scene.
Sinds deze week is ze te zien in het SBS6-programma De Bondgenoten, waar onbekende Nederlanders zich afzonderen van de buitenwereld en strijden om een hoofdprijs van ¤100.000. In deze unieke “soap met echte mensen” laat Mercedes niet alleen haar persoonlijkheid zien, maar ook haar muzikale power.
Wat begon op haar veertiende in haar slaapkamer, groeide uit tot een veelbelovende DJ-carrière. Met haar energieke mix van urban, dancehall, afrohouse en all-round sounds weet DJ Mercedes elk publiek in beweging te krijgen. Ze draaide al op talloze locaties in de regio Leiden én op het Amsterdam Dance Event (ADE) — een indrukwekkende prestatie voor haar leeftijd.
Naast haar optredens bouwt Mercedes ook online aan een sterke fanbase: duizenden volgers op social media volgen haar muzikale reis op de voet. Na het succesvol afronden van de Producer Academie nam ze een tussenjaar om zich volledig te focussen op haar carrière en haar deelname aan De Bondgenoten. In 2026 start ze aan de Herman Brood Academie, waar ze haar droom verder wil vormgeven: Eigen muziek produceren en landelijk doorbreken als DJ.
Wellicht is ze komende dagen jarig ;-)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hier staat dat ze 21 is, Ouders zeggen 20 en in het gesprek dat we vanavond hoorden, zei haar manager (vader kan ik het niet noemen) dat ze 20 is, waarop Mercedes zei: bijna 21
Nog los van de (on)geschiktheid van Salar.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IN de loods kan je verliefd worden en denken dat het blijvend is. Ik heb ook van andere stelletjes gehoord dat ze kijken hoe het buiten de loods gaat in het normale leven. Ik vind er dus niets raars aan. Salar heeft al uitgesproken dat hij veel om Mercedes geeft, behandeld haar met respect. Wat moet die man nog meer doen? Ik zou hem wel als schoonzoon willen, ik denk dat je dochter niets tekort komt en op handen wordt gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |