De Familie Oogappel zal ongetwijfeld eerst langs de Febocommissie geweest zijn om te voorkomen dat Salar niet gelijk op zijn mooiboybekkie gelagen wordt, en waarom zou dochterlief niet mogen, Salar heeft vast nog wel wat poen over van zijn BB winst om aan Mercedes te bestedenquote:Op woensdag 11 februari 2026 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Die gele kaart van de dag ervoor bleek ook een storm in een glas water.
Maar die met meneer Benz gisterenavond viel in vergelijking met de rest van de vrijgegeven promo's nog mee
Als ouders zou ik me ook zorgen maken over die achterbakse kerel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Familie Oogappel zal ongetwijfeld eerst langs de Febocommissie geweest zijn om te voorkomen dat Salar niet gelijk op zijn mooiboybekkie gelagen wordt, en waarom zou dochterlief niet mogen, Salar heeft vast nog wel wat poen over van zijn BB winst om aan Mercedes te besteden
Dat kun je nog steeds op ongeveer een miljoen betere manieren duidelijk maken aan je volwassen dochter.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ouders zou ik me ook zorgen maken over die achterbakse kerel.
Hij manipuleert de hele boel sinds zijn aanwezigheid.
Gewoon blind verliefd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:03 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat kun je nog steeds op ongeveer een miljoen betere manieren duidelijk maken aan je volwassen dochter.
Ik zie het ook net. Wat een asoquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie net weer een stukje, waarin die engnek zich zeer onbeschoft gedraagt tegen Salar. Begrijp niet dat de beveiligers die vent er niet uitgooien, bij kop en kont pakken, eruit en een locatie verbod geven.
Onvoorstelbaar dat Mercedes een kind van hem is![]()
![]()
Die pa was de manager van Mart Hoogkamer. die krijgt zo nooit geen klanten meer. Mart heeft ook al met hem gebroken en hij maakt tevens de carrière van Mercedes kapot. Heel sneu, ook voor Salarquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:41 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik zie het ook net. Wat een aso
Had dat ergens gelezen maar blijkt dus niet te kloppen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heeft ze het nog nooit over gehad en is volgens mij ook niet zo. Dus weet niet waar je dat vandaan haalt? En wel eens met die oranje kop. Was gister goed te zien (lijn oranje wit bij haar oor)
Dat was ze al vanaf de allereerste blik maar doet alsof ze moeilijk te krijgen is. Ik denk dat vader vooral bang is voor seks op t.v.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:33 schreef Scottie16 het volgende:
De ouders zijn bezorgd, maar de vader is wel fel, Salar is een aardige gozer, wil nergens aan vast zitten. Ik denk dat Mercedes verliefd is.
Mercedes is geen haar beter dan die andere meiden daar.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:33 schreef Yver73 het volgende:
Viel me toch tegen van Mercedes dat ze zo jaloers reageerde op het feit dat Zalar met Lisa zat te praten. Ik dacht dat ze daar wel normaal volwassen mee om kon gaan.
Die vader van Mercedes is scaryyyy 😳
Verklaar je naderquote:Op woensdag 11 februari 2026 15:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mercedes is geen haar beter dan die andere meiden daar.
Bovendien werd alleen de reclamepagina beklad en dat heeft hem kennelijk gered van een gele kaart.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Zelfde kop als Mercedes, eigenlijk. Maar ja, als je zo strak wordt gehouden door je ouders, snap ik dat chagrijn wel.
[..]
Serieus, ik zou daar zelf ook niet bij nadenken. Ik gebruik altijd kranten om ergens onder te leggen bij het klussen.
[..]
Overdreven om meteen zo boos te doen. Er was nog niet eens een gele kaart. Spaar je energie, muts.
Ik vermoed dat Salar nu afstand gaat nemen van Mercedes, die ziet de bui al hangen natuurlijk. Ze hadden gewoon bevriend moeten blijven.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb nu al medelijden met Mercedes die hierdoor in een loyaliteitsconflict gaat komen. Want aan de ene kant baalt ze natuurlijk van het gedrag van haar vader, maar aan de andere kant 'het is wel haar vader'. Salar gaat daar ook wat van vinden, uiteraard, en zal met haar hierover in gesprek gaan. Wat moet ze dan? Zeggen "Ja, Salar, wat hij zei kon echt niet!" of moet ze het voor haar vader opnemen.
Arm kind.
Ik zie die vader er wel voor aan om Salar even apert te nemen. Salar is altijd eerlijk geweest, alleen dat excuus van het leeftijdsverschil lijkt mij onzin. Hij wil gewoon nog wat fladderen en geen verbintenis aangaan en dat is zijn goed recht. Vader vindt een Turk waarschijnlijk te min voor zijn o zo mooie en arrogante dochter? Mercedes maakte eens de opmerking dat ze nu met een Turk aan komt zetten dus dat vond ik al veelzeggend.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe ze dit gesprek aan Salar gaat overbrengenEn of ouders het lef hebben Salar aan te spreken
Ze loopt zélf toch ook te klooien met een gozer maar waarschuwt andere meiden daar en leest hen de les.quote:
Wat knuffelen en soms kussen, noem jij wat klooien? Heel normaal om leeftijd verliefd te zijn, een kusje en wat aanraken. Ze duiken niet met elkaar het bed in, zitten niet onder dekens te flikvlooien. Ze houden het heel netjesquote:Op woensdag 11 februari 2026 15:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze loopt zélf toch ook te klooien met een gozer maar waarschuwt andere meiden daar en leest hen de les.
Plus is ze vrijgezel en kan ze doen en laten wat ze wilquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat knuffelen en soms kussen, noem jij wat klooien? Heel normaal om leeftijd verliefd te zijn, een kusje en wat aanraken. Ze duiken niet met elkaar het bed in, zitten niet onder dekens te flikvlooien. Ze houden het heel netjes
Iran, maar voor de rest zal het argument kloppen. En ik realiseer me dat Merrie de Turken grap maakte. Wellicht weet zij ook niet eens wat de achtergrond van Salar is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie die vader er wel voor aan om Salar even apert te nemen. Salar is altijd eerlijk geweest, alleen dat excuus van het leeftijdsverschil lijkt mij onzin. Hij wil gewoon nog wat fladderen en geen verbintenis aangaan en dat is zijn goed recht. Vader vindt een Turk waarschijnlijk te min voor zijn o zo mooie en arrogante dochter? Mercedes maakte eens de opmerking dat ze nu met een Turk aan komt zetten dus dat vond ik al veelzeggend.
Vader zou juist trots op z'n dochter moeten zijn hoe ze zich daar gedraagd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat knuffelen en soms kussen, noem jij wat klooien? Heel normaal om leeftijd verliefd te zijn, een kusje en wat aanraken. Ze duiken niet met elkaar het bed in, zitten niet onder dekens te flikvlooien. Ze houden het heel netjes
Ik moet elke keer aan @utopia2.0 denken als ik hem zie ( qua uiterlijk dan )quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:36 schreef Puzzie het volgende:
Wat een Tokkie is die vader van Mercedes
En toch zou ik dat raar vindenquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:49 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Iran, maar voor de rest zal het argument kloppen. En ik realiseer me dat Merrie de Turken grap maakte. Wellicht weet zij ook niet eens wat de achtergrond van Salar is.
Ik had mijn man bij kop en kont gepakt en buiten die loods gezet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:03 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat kun je nog steeds op ongeveer een miljoen betere manieren duidelijk maken aan je volwassen dochter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |