Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Iedereen maakt lawaai met een appelquote:Op maandag 9 februari 2026 20:09 schreef LionHeart het volgende:
Ze kunnen ook overal een probleem van maken. Frank eet heel normaal een appel.
Nee niks doen alleen de titel aanpassen (als je dat wil) nummer gaat automatisch.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:14 schreef schetterklep het volgende:
Moet je iets bijzonders doen als je een volgend deel opent?
Niet het volgnummer wissen, alleen de oude text vervangenquote:Op maandag 9 februari 2026 20:14 schreef schetterklep het volgende:
Moet je iets bijzonders doen als je een volgend deel opent?
Ok, bedanktquote:Op maandag 9 februari 2026 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee niks doen alleen de titel aanpassen (als je dat wil) nummer gaat automatisch.
niet na 2 minuten.. als die slaapt jammer danquote:Op maandag 9 februari 2026 20:17 schreef ChocoFan het volgende:
En de laatste post hebben van het topic anders ben je een topic kaper.
Oh ja en sommige geven het aan in hun laatste post als ze niet willen openen.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
niet na 2 minuten.. als die slaapt jammer dan
Dat hadden we al met El Che in z'n eentje.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
Setje...?? wordt ook wel een beetje LBTQEnzovoort tijd![]()
[ afbeelding ]
Mensen die daarbij slurpen, bah bah.quote:
Goed gebruik zegt nu te reageren met EL_Wie?quote:Op maandag 9 februari 2026 20:22 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat hadden we al met El Che in z'n eentje.
Durft hij eindelijk.quote:
ja dat, persen er nog even uit, deelsquote:Op maandag 9 februari 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
opdracht
5 minuten voor de uitzending om is
Gaat een boel punten kosten iig. Wat was het ? 20%quote:Op maandag 9 februari 2026 20:30 schreef LionHeart het volgende:
Nou, ben wel benieuwd waar Melvin geel voor gaat krijgen.
Fijn dat je weer mee postquote:Op maandag 9 februari 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Agossiee.. Het Lulletje van DBG Melvin denkt serieus een Gele Kaart te hebben ... Zielige Figuur moet blijkbaar snel een Verhaallijntje opstarten voor het te laat is![]()
[ afbeelding ]
Ohw dat, ja ik ben een tijdje in het buitenland geweest, werken op land in Portugal , nuttig voor de familie maar rottig offgrid verbindingquote:
Wanneer ga je weerquote:Op maandag 9 februari 2026 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw dat, ja ik ben een tijdje in het buitenland geweest, werken op land in Portugal , nuttig voor de familie maar rottig offgrid verbinding
Ohhw voorlopig niet meer, misschien eind vh jaar weer , de vlucht prijzen zijn niet misselijk in het hoogseizoenquote:
Zei ze dit nou al voordat het was uitgezonden? Mag dat?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Die bij de vossen zit, zou op FB aangegeven hebben dat er heel veel valse biedingen waren geweest en dat zij nog geen 500 betaald heeft voor het poetswerk logeren.
Haha, dat komt doordat ze het verkeerd ondertiteld hebben.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
hold on a minute
wat zegt Marlijn nu
chess is toch mijn beste vriendin![]()
![]()
Hij heeft in ieder geval niet iemand verrot gescholden of aangevallen anders wist de hele loods het al. Het meest voor de hand liggende lijkt mij dat hij iets van een ander bondje heeft gedronken/gegeten zonder toestemming.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:30 schreef LionHeart het volgende:
Nou, ben wel benieuwd waar Melvin geel voor gaat krijgen.
Dat zijn toch al die rlssen een en al opgezetquote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:39 schreef spapaars het volgende:
Oops, al 3 afleveringen niet gezien.
Niet zo gek, Het is een grote komedie.
Te veel controle, niets nieuws.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn toch al die rlssen een en al opgezet
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het mij te lang duurt, zit niet meer iets vernieuwends inquote:
Niks per ongeluk. Door de wissel is ze haar bezoek kwijt.quote:Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Komt dat Mercedes bezoek nog een keer of is dat per ongeluk weggeScorpioent?
Volgens mij zei ze: Chess is toch jouw beste vriendin. Marlijn vond dat ze het best tegen Chess kon zeggen dat Ro en Ro geneukt hadden.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
hold on a minute
wat zegt Marlijn nu
chess is toch mijn beste vriendin![]()
![]()
Precies, stelletje azijnpissers. Frank smakte totaal niet. At op een hele normale manier een appel. Ze hebben een hekel aan hem en dan valt alles van hem op.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Dat geknabbel aan die appel van chess van de week vond ik erger.
Maar dan is het toch meestal zo dat de eigenaar daarvan gaat mailen! Dat hebben we niet gezien.quote:Op maandag 9 februari 2026 23:24 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval niet iemand verrot gescholden of aangevallen anders wist de hele loods het al. Het meest voor de hand liggende lijkt mij dat hij iets van een ander bondje heeft gedronken/gegeten zonder toestemming.
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar dan is het toch meestal zo dat de eigenaar daarvan gaat mailen! Dat hebben we niet gezien.
Ik vermoed dat hij in zichzelf heeft lopen praten en hierbij met ziektes gescholden heeft. Hiervoor geel geven, als het niet tegen iemand is en niet uitgezonden wordt, zou ik overigens wel overdreven vinden.
Misschien had hij nog wel iets te eten of drinken gevonden in zijn kast van de vorige cyclus en dat niet stilletjes gepakt, maar echt voor de camera's van "Oh shit, dit zijn ze vast vergeten in te leveren!"
Iemand anders was net wat sneller. Dacht ie erboven zat te rammen en daarom te laat was, maar het bovenste antwoord was gewoon net wat sneller wegquote:Op maandag 9 februari 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
dat was inderdaad raar
Salar drukte al voor er uberhaupt een antwoord stond
maar had hem niet
Dat was wel heel duidelijk. Ik vond dit wel meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
Chanandra draait het gewoon om, die kwam eerst bij prijzenslag voor ze naar de loods ging, waar ze zich ook al herhaaldelijk als kandidaat voor heeft aangemeld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Ik hoop dat de nepbieders die bovenaan stonden tijdens de veiling er wel de consequenties van zullen ondervinden. Volgens de regels zijn ze gewoon een bindende overeenkomst aangegaan en hebben tevens andere mensen doen geloven dat zelf een bod doen zinloos was. Zie bijvoorbeeld de Gieren. Er zullen vast mensen zijn geweest die legitiem meer dan 260 hadden geboden zonder deze nepbiedingen.quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:52 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij buiten bij crematie info heeft gekregen wat niet tegen te houden is, maar dat heeft gedeeld met Noah, staat in regels dat dat verboden is.
Dat blijkt dus allemaal fake te zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:25 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik hoop dat de nepbieders die bovenaan stonden tijdens de veiling er wel de consequenties van zullen ondervinden. Volgens de regels zijn ze gewoon een bindende overeenkomst aangegaan en hebben tevens andere mensen doen geloven dat zelf een bod doen zinloos was. Zie bijvoorbeeld de Gieren. Er zullen vast mensen zijn geweest die legitiem meer dan 260 hadden geboden zonder deze nepbiedingen.
[..]
Fijn die spoilers stop daar eens mee.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 09:52 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik las ergens dat hij buiten bij crematie info heeft gekregen wat niet tegen te houden is, maar dat heeft gedeeld met Noah, staat in regels dat dat verboden is.
Heerlijke krengquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn die spoilers stop daar eens mee.
Kijk niet voor Jan lul he?quote:
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
Chanandra op Tiktok.Momenteel niet beschikbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Talpa heeft nogsteeds een vinger in de pap bij Vakantieveilingen, wat tot 2018 onderdeel van Talpa wasquote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat blijkt dus allemaal fake te zijn.
Ja ik kreeg het door. Wat een babbels die meid..quote:
Daar heeft ze het nog nooit over gehad en is volgens mij ook niet zo. Dus weet niet waar je dat vandaan haalt? En wel eens met die oranje kop. Was gister goed te zien (lijn oranje wit bij haar oor)quote:Op dinsdag 10 februari 2026 13:53 schreef Chea49 het volgende:
Dus Mercedes heeft ook een vriend thuis zitten en schijnt seks te hebben gehad in de loods? Hoe hypocriet ben je dan om anderen erop aan te spreken? Domme doos met te korte bovenlip en vol met Trump verf dichtgemetseld.
Ze had toch die "Pepper" thuis zitten? Daar had ze (nog) geen relatie mee, maar dat kon in de toekomst wel, klonk alleen meer als settelen dan iemand waar ze nu echt warm van liep (dus meer iemand die d'r vader goedkeurde) en met wie zou ze seks gehad moeten hebben? Salar?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heeft ze het nog nooit over gehad en is volgens mij ook niet zo. Dus weet niet waar je dat vandaan haalt? En wel eens met die oranje kop. Was gister goed te zien (lijn oranje wit bij haar oor)
Dat schminken doen ze in TV shows ook.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar heeft ze het nog nooit over gehad en is volgens mij ook niet zo. Dus weet niet waar je dat vandaan haalt? En wel eens met die oranje kop. Was gister goed te zien (lijn oranje wit bij haar oor)
jep pepperquote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:30 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ze had toch die "Pepper" thuis zitten? Daar had ze (nog) geen relatie mee, maar dat kon in de toekomst wel, klonk alleen meer als settelen dan iemand waar ze nu echt warm van liep (dus meer iemand die d'r vader goedkeurde) en met wie zou ze seks gehad moeten hebben? Salar?
Ja dat kan die gozer (en ouders) wel graag willen maar had niet de indruk dat Mercedes daar zin in had. Haar reactie was toen ook nogal lauw. Nou ja vandaar dat ouders er op tegen zijn, ze hadden haar al "uitgehuwelijkt"quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:30 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ze had toch die "Pepper" thuis zitten? Daar had ze (nog) geen relatie mee, maar dat kon in de toekomst wel, klonk alleen meer als settelen dan iemand waar ze nu echt warm van liep (dus meer iemand die d'r vader goedkeurde) en met wie zou ze seks gehad moeten hebben? Salar?
Omdat ze niet neuken daar.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:40 schreef FreshFruit het volgende:
Opmerking gister van Salar dat zij deftig zijn.
Ik spoil niet, las dit en staat nergens dat het zo is. Is net zo goed een aanname dan andere mogelijkheden die vermeld zijn hier.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Fijn die spoilers stop daar eens mee.
Dit valt toch echt onder een spoiler. Geruchten zijn wat anders dan willekeurige speculaties.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:17 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik spoil niet, las dit en staat nergens dat het zo is. Is net zo goed een aanname dan andere mogelijkheden die vermeld zijn hier.
Is niet in de show geweest ook niet via de socials te zien geweest dus is geen spoiler inderdaad.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:30 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Dit valt toch echt onder een spoiler. Geruchten zijn wat anders dan willekeurige speculaties.
Doet Oempaloempa Trump ookquote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat schminken doen ze in TV shows ook.
Hoe weet jij dat het niet op socials te zien was? En al komt het van zijn buurvrouw het blijft een spoiler.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 15:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Is niet in de show geweest ook niet via de socials te zien geweest dus is geen spoiler inderdaad.
Ik vind inmiddels dat het continue gezeik over spoilers nu wel mag stoppen, alle info over de Show is welkom en het interesseert mij persoonlijk geen reet waar het vandaan komt en of het waar is of niet..quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:48 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het niet op socials te zien was? En al komt het van zijn buurvrouw het blijft een spoiler.
Wat jou niet boeit is niet relevant. Ik zit hier in een topic op Fok! waar spoilers gewoon niet toegestaan zijn. Als ik alles wil weten struin ik alle social media zelf wel af. Dat moet iedereen zelf weten, het is gewoon kut als dat hier geplaatst word. En dan heb ik het niet over achtergrond info maar over dingen die nog uitgezonden moeten worden.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik vind inmiddels dat het continue gezeik over spoilers nu wel mag stoppen, alle info over de Show is welkom en het interesseert mij persoonlijk geen reet waar het vandaan komt en of het waar is of niet..
Ik struin de scocial media pas af als ik hier wat interessants gezien heb.. en dat boei mij wel degelijkquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat jou niet boeit is niet relevant. Ik zit hier in een topic op Fok! waar spoilers gewoon niet toegestaan zijn. Als ik alles wil weten struin ik alle social media zelf wel af. Dat moet iedereen zelf weten, het is gewoon kut als dat hier geplaatst word. En dan heb ik het niet over achtergrond info maar over dingen die nog uitgezonden moeten worden.
Dat is prima toch? Maar nu gaat het idd een discussie worden, het is op heel fok zo met tv programma's dat spoileren niet in dank wordt afgenomen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik struin de scocial media pas af als ik hier wat interessants gezien heb.. en dat boei mij wel degelijk
neeeeequote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
Vanaf eind maart zijn we ook weer van die overtreders af
Of het alternatief beter is moet nog blijken; een of andere nieuwe spelshow met Johnny de Mol
Helaasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hij weet het wel maar dat gekut met een tablet en niet snel genoeg.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:39 schreef Chanel5 het volgende:
jammer maar hij gaat het niet redden, te langzaam
nope we lopen een week achterquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
Mama Roxy hardstikke trots op haar, heeft ze vast de beelden nog niet gezien
Arrogante rot hoofd heeft die rechtsquote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Ja Merc moet dringend haar ouders.. de enige reden voor de wissel
[ afbeelding ]
Die Mecedes bezoek Show moet gewoon, dat is al wekenlang uitgerekt dat arme Salar niet meer weet wel of niet aan Oogappeltje te blijven voezelen...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Arrogante rot hoofd heeft die rechts
Ze was verliefd geworden vlak voor ze loods in kwam zei ze toen ze net binnen was en haar koffers uitpakte.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:54 schreef schetterklep het volgende:
Wat is dat voor zielig gedoe van die Robert manMaar zie/hoor niets over een vriend die ze thuis zou hebben. Zou die er dan ook niet bij zijn geweest als bezoek? Misschien een beginnend iets ofzo
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:04 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Nog effe en ze nodigen ook de conciërge uit van de middelbare school van Robert
Vorige week toen opgenomen is, was nog niets op tv ervan. En is toch nog redelijk netjes als direct contact niet kan om het zo te doen in plaats van het opeens op tv te moeten zien.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:05 schreef 5thencounter het volgende:
Sabien mag de vriend van Rox effe vertellen dat het uit is![]()
Vriend kijkt zeker geen TV
[ afbeelding ]
En hup, weer terug het vieze hoekje inquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
Goedgekeurd... Vrij Neuken![]()
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk nadat ze regelmatig in de kachel belandde.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:08 schreef Chanel5 het volgende:
het bekladderen van een krant.....kan een gele kaart opleveren?
Maar snap hem wel, wat verf op een krant.. zou dat geel opleveren…quote:
Het zijn vooral kennis vragen die vaak ook met recent nieuws te maken hebben.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:14 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Maar snap hem wel, wat verf op een krant.. zou dat geel opleveren…
En wanneer is er voor het laatst een krantenproef geweest ?
belachelijk, net zo belachelijk als die Melvin die in zijn broek schijtquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:20 schreef greysbones het volgende:
ow ja
Lisa is het meest boos op Roland
om niksquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:21 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
belachelijk, net zo belachelijk als die Melvin die in zijn broek schijt
Zit lekker de gele krant te lezenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
ow cynthia zit weer op dr zure pruim tijdens het schoonmaken
Ze doet ook al zo veel. Onbeschrijfelijk dat ze bij ranking al zo veel punten voor luiheid kreeg.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:23 schreef greysbones het volgende:
ow cynthia zit weer op dr zure pruim tijdens het schoonmaken
en dat ook nog eens uitgebreid benoemen inderdaadquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:28 schreef JJ76 het volgende:
Ook lekker voorbeeldfunctie, morning after pil als anti-conceptie.
Echt he, kan nu al uittekenen wat dat voor types zijn zegquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:29 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een enge vent die vader en die moeder ook, brrrrrr
Ik ga heel wijs ff op mijn handen zittenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Echt he, kan nu al uittekenen wat dat voor types zijn zeg
ik zou voor een jaar bijtekenen als ik Mercedes wasquote:
Tot het eind van DBG en daarna snel emigrerenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou voor een jaar bijtekenen als ik Mercedes was
zo echt hèquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Echt he, kan nu al uittekenen wat dat voor types zijn zeg
Ik denk maar uhhh dan vul ik heel erg in, dat leeftijd niet het grootste probleem is voor pa.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie Kliphangert.. Papa&Mama zijn Not Amused met Oogappeltje zoene met Ouwe Saler![]()
[ afbeelding ]
Dat vermoedde heb ik dus ookquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:33 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik denk maar uhhh dan vul ik heel erg in, dat leeftijd niet het grootste probleem is voor pa.
Die moeder reageerde ook al zo debiel in dat telefoon gesprek. Laat gaanquote:
Misschien voorwaarde om maandje extra contract te krijgen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:35 schreef Hagenesie het volgende:
Ze had beter haar ouders niet laten komen.
Dat is nog niet bepaalt, Salar is tenslotte nog steeds een "Media Beroemdheid" als winnaar van BB, vanuit een zelfde shitshow als waar zijn dochten nu ook deel van uitmaakt.. wat zou de issue moeten zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:33 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik denk maar uhhh dan vul ik heel erg in, dat leeftijd niet het grootste probleem is voor pa.
Tis haar zondebokquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:20 schreef greysbones het volgende:
ow ja
Moet ie vooral zo doorgaan, loopt ze net als Hoogkamer ook bij 'm wegquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:33 schreef greysbones het volgende:
papa zal manager zijn van dochter
en bang zijn dat zijn inkomstenbron opdroogt
Zolang ze onder zijn dak woont...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
"Gaat niet gebeuren!"
Dikke vinger ouwe, ze is volwassen.
Sorry daar zit ze nu nietquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang ze onder zijn dak woont...
....Bepaalt hij op wie ze verliefd mag worden?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is mooi, ze woont nu in de Loods van Papa de Mol , en kan van daaruit regelrecht bij Salar inwonen.. win winquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Denk niet dat haar vader dàt bedoeldequote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
....Bepaalt hij op wie ze verliefd mag worden?
Dezelfde Salar die heel vaak benadrukt dat ze het in de loods zo leuk hebben en buiten wel zien...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is mooi, ze woont nu in de Loods van Papa de Mol , en kan van daaruit regelrecht bij Salar inwonen.. win win
Als Papa&Mama al een kandidaad hebben uitgezocht voor Oogappeltje volgt een heel andere discussiequote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Denk niet dat haar vader dàt bedoelde
Merrie is 20quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dezelfde Salar die heel vaak benadrukt dat ze het in de loods zo leuk hebben en buiten wel zien...
Ja, laten we afspreken dat je dan de eerstvolgende post met eenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Man o man al dat gedoe zodat iedereen weet dat er wat gebeurd is ik word er simpel van.
Moet ik ook elke dag de vlag uithangen als er hier iets gebeurd is??? iedereen schijnt het toch te moeten weten.
Jawel, vooralsnog lijkt het daar wel op inderdaad. Maar ik begrijp die vader wel. Als enige hier denk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Merrie is 20
prima in staat om haar eigen keuzes te maken
ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, vooralsnog lijkt het daar wel op inderdaad. Maar ik begrijp die vader wel. Als enige hier denk ik
Als ze op haar bek gaat moet ze dat ook zelf oplossen. Dat hoort erbij, ouders die dingen gaan verbieden en veroordelen bereiken daar niet zo veel mee. Loslaten (op die leeftijd)quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, vooralsnog lijkt het daar wel op inderdaad. Maar ik begrijp die vader wel. Als enige hier denk ik
Ik kan me de reactie van die vader ook wel voorstellen. Als het om een drugsverslaving, of een toxic relatie met een of andere drugsdealer zou gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
dochter is 21 hier
die maakt echt haar eigen keuzes
gelukkig
Precies al kan ik we wel een beetje voorstellen dat het anders is omdat het allemaal op tv getoond wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik kan me de reactie van die vader ook wel voorstellen. Als het om een drugsverslaving, of een toxic relatie met een of andere drugsdealer zou gaan.![]()
Maar in dit geval niet, laat ze er maar van leren. Als het niks wordt komt ze vanzelf wel een keer met een goeie terug.
Ik snap heel goed dat vader haar wil behoeden, ze is tenslotte wel op tv.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze op haar bek gaat moet ze dat ook zelf oplossen. Dat hoort erbij, ouders die dingen gaan verbieden en veroordelen bereiken daar niet zo veel mee. Loslaten (op die leeftijd)
Ah, ik had deze reactie nog niet gezien toen ik dat zei. Ik vind dat echt wel een factor.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies al kan ik we wel een beetje voorstellen dat het anders is omdat het allemaal op tv getoond wordt.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar aan de andere kant vind ik dat ze het nog netjes houdt. Helemaal in verhouding met wat andere dames daar. Daar mag ie best trots op zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies al kan ik we wel een beetje voorstellen dat het anders is omdat het allemaal op tv getoond wordt.
Ja dat sowieso, maar ook wel de gesprekjes van Salar dat hij het allemaal niet zo serieus neemt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar aan de andere kant vind ik dat ze het nog netjes houdt. Helemaal in verhouding met wat andere dames daar. Daar mag ie best trots op zijn.
Zelfde minuut getiktquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ik had deze reactie nog niet gezien toen ik dat zei. Ik vind dat echt wel een factor.
Volgens mij alleen na 3 maandenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:16 schreef Hagenesie het volgende:
Ben je je borg kwijt als je een maand bijtekend en toch eerder weggaat?
Daar was het ook minder een komen er gaan door de regeltjes en spellen. Er ging ook niet maandelijks een ton eruit.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Borg is trouwens 5000 euro maar liefst! Dat was in Utopia nog 2000. Flink opgeslagen.
Aardige gozer, ziet er ook leuk uit. Mooi voor hemquote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Giovannie het "vriendje" van Roxy nu in shownieuws
Via google gevonden over die pa:quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:24 schreef LionHeart het volgende:
Wat een debielen die ouders van Mercedes. Vrij uniek dat ze daar zo normaal uit gekomen is.
Heb het gevoel dat ik het stemgedrag van pa wel kan raden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch gevalletje van jammer dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Via google gevonden over die pa:Zo'n type is het ook, beetje hoog Jiskefet en cliche gehalte hangt er om die vent bij de eerste seconde dat ik hem hoorde lullen in het voorstukje voor morgen. FEBO helemaal in hun nopjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
"Ja De Deur Is Dichtgeslagen" dus Aldus dat lulletje rozewater voor het Shownews karretje gespannen... ter meerdere vreugd&kijkcijfersquote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Showniews is live dus hij heeft de uitzending van vanavond gezien. Hij zei het toch dat hij na de eerste misstap nog twijfelde. Maar nu is de deur dicht (exclusief slipper)quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Ja De Deur Is Dichtgeslagen" dus Aldus dat lulletje rozewater voor het Shownews karretje gespannen... ter meerdere vreugd&kijkcijfers![]()
Hij heeft dus gezien en "van meerdere kanten gehoord.." dan Rox lag te vozen.. erg raar met een TV vertraging van een week toen ze nog nix hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet dat niet onder een spoiler?quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Showniews is live dus hij heeft de uitzending van vanavond gezien. Hij zei het toch dat hij na de eerste misstap nog twijfelde. Maar nu is de deur dicht (exclusief slipper)
Nee was in de uitzendingquote:Op woensdag 11 februari 2026 00:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet dat niet onder een spoiler?
Owh gelukkig ik schrok al een beetje... wel geweldig te zien hoe de regie dat innige samenspel tussen de family&friends en die opgesloten mensjes weet uit te buitenquote:
Ach ze kende die gozer net een maand waar hebben we het over?quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:35 schreef spapaars het volgende:
De Vreemdgangers zou een betere titel zijn.
We hebben het over meerdere meiden die hun vriendje keihard hebben verlaten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze kende die gozer net een maand waar hebben we het over?
Mwha..Is nogal een verschil met 6 jaar en samenwonen of een fling van een maand.quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
We hebben het over meerdere meiden die hun vriendje keihard hebben verlaten.
Ik snap je punt maar is dit dan de juiste aanpak ?quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp de vader wel.
Salar is een korte termein lover.
Als bezorgde pa?quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar is dit dan de juiste aanpak ?
Ik heb hier mijn twijfels over. Vaak bereik je het tegenovergestelde.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier mijn twijfels over. Vaak bereik je het tegenovergestelde.
Dat zijn vaak dezelfde types die dat dragen tegenwoordig freaky.quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Met je The North Face jasje aan...patsert...
Precies, meestal hoe harder je als ouder zegt, begin er niet aan, hoe meer je ze in de armen van die persoon drijft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier mijn twijfels over. Vaak bereik je het tegenovergestelde.
Ik kan me niet voorstellen als je als ouders meespeelt met een opdrachtje van de FEBO, terwijl je het risico loopt je dochter kwijt te raken, dan wel haar heel veel verdriet te doen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:38 schreef freaky40 het volgende:
Beetje een racistisch typetje lijkt het me terwijl je als je de achtergrond van hem kent dat best mee valt zeker door zijn tijd in BB en de winst die hem dat opleverde. Het is echt geen loverboy of zo. Het tegenovergestelde juist.
En ik dacht echt dat het met die vader wel mee zou vallen, maar hij gaat er met gestrekt been in! Met vuurspuwende ogen. En dan moet je je ook nog afvragen of de FEBO hier een vinger in heeft want die willen dat er TV gemaakt wordt dus misschien laat die vader zich hierin gebruiken.
[ afbeelding ]
Dit gaat zeker Boulevard en Shownieuws halen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:38 schreef freaky40 het volgende:
Beetje een racistisch typetje lijkt het me terwijl je als je de achtergrond van hem kent dat best mee valt zeker door zijn tijd in BB en de winst die hem dat opleverde. Het is echt geen loverboy of zo. Het tegenovergestelde juist.
En ik dacht echt dat het met die vader wel mee zou vallen, maar hij gaat er met gestrekt been in! Met vuurspuwende ogen. En dan moet je je ook nog afvragen of de FEBO hier een vinger in heeft want die willen dat er TV gemaakt wordt dus misschien laat die vader zich hierin gebruiken.
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook niet moes. Maar tijdens de eerste videocall was het al vrij duidelijk dat Salar niet hun bloedgroep is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen als je als ouders meespeelt met een opdrachtje van de FEBO, terwijl je het risico loopt je dochter kwijt te raken, dan wel haar heel veel verdriet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
nee Salar is not tokkie genoeg zekerquote:Op woensdag 11 februari 2026 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet moes. Maar tijdens de eerste videocall was het al vrij duidelijk dat Salar niet hun bloedgroep is.
Groter dan de meeste meiden. Er lopen gewoon ook een paar grote mannen rond. Zet je een Robert naast Noah, dan is ie inderdaad klein. Hij is in elk geval groter dan Roxy.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
Wat een klein miezerig mannetje is die Robert.
Zelfde kop als Mercedes, eigenlijk. Maar ja, als je zo strak wordt gehouden door je ouders, snap ik dat chagrijn wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Arrogante rot hoofd heeft die rechts
Serieus, ik zou daar zelf ook niet bij nadenken. Ik gebruik altijd kranten om ergens onder te leggen bij het klussen.quote:
Overdreven om meteen zo boos te doen. Er was nog niet eens een gele kaart. Spaar je energie, muts.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:20 schreef greysbones het volgende:
ow ja
Waarom gaat ze niet gewoon aan de pil? Of gebruiken meiden die tegenwoordig niet meer? Seks.....morning after pil?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
morning after pilletje voor de zekerheid
ja joh
is ook totaal geen troep
En (jonger?) zusje zit erbij: "Kom op zus, je maakt het voor mij makkelijker, straks!"quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie Kliphangert.. Papa&Mama zijn Not Amused met Oogappeltje zoene met Ouwe Saler![]()
[ afbeelding ]
Gezien haar bodycount, behoedt vader haar niet alleen nu, maar houdt hij haar altijd al zo strak.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat vader haar wil behoeden, ze is tenslotte wel op tv.
Noem je zo'n chagrijnige kop, standaard....., normaal? Ik niet. Ze komt best arrogant over, vind ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:24 schreef LionHeart het volgende:
Wat een debielen die ouders van Mercedes. Vrij uniek dat ze daar zo normaal uit gekomen is.
Heb het gevoel dat ik het stemgedrag van pa wel kan raden.
Is het in de cultuur waar Salar uitkomt niet best wel gebruikelijk een veel jongere vrouw te hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies, meestal hoe harder je als ouder zegt, begin er niet aan, hoe meer je ze in de armen van die persoon drijft.
Salar lijkt mij echt wel gevoelens voor Mercedes te hebben, maar zit met het leeftijdsverschil in zijn maag.
Al is het in de loods nog zo fijn samen, dat geeft geen garantie dat het buiten de loods ook goed gaat, ik heb het idee dat dat is wat Salar bedoeld.
Die vader vind ik echt een engnek, die blik in de ogen, vreselijk! Ik vind Mercedes een meisje dat ouder overkomt dan ze is, verstandig. En behalve wat kroelen en af en toe wat kusjes, doen ze niets verkeerd. Laat haar kijken wat er van komt en als ze valt, help je haar als ouder weer op te staan.
Salar is echt lief voor haar, maar ik heb zo'n vermoeden dat zijn afkomst het grootste probleem is voor die enge vader. Run Mercedes, niet voor Salar, maar voor je ouders
Dit lijkt me echt een vader die zijn dochter ruw uit een discotheek gaat trekken, zodra die hoort dat ze iemand gezoend heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:38 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook een beetje het idee dat ze liever een jongen uit de gegoede klasse hebben voor hun dochter, maar helaas, dat kun je niet afdwingen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet moes. Maar tijdens de eerste videocall was het al vrij duidelijk dat Salar niet hun bloedgroep is.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
Die insta-promo maakt het er niet beter op voor die pa. Wat een droplulEcht he nare man lijkt mij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
North Face jassen zijn niet heel duur of zo. Vooral wat hij draagt is niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Met je The North Face jasje aan...patsert...
Dat merk wordt veel gedragen door nepagenten die bij oude mensen hun bankpas met pincode en sieraden op komen halen. Heeft geen best imagoquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
North Face jassen zijn niet heel duur of zo. Vooral wat hij draagt is niet heel bijzonder.
Hij past daarentegen wel binnen het profiel van mensen die het tegenwoordig dragen..
quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he nare man lijkt mij datJa, het allemaal als een grapje wegzetten maar intussen lijkt ie te koken van binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, het allemaal als een grapje wegzetten maar intussen lijkt ie te koken van binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, het allemaal als een grapje wegzetten maar intussen lijkt ie te koken van binnen.Heb nu al medelijden met Mercedes die hierdoor in een loyaliteitsconflict gaat komen. Want aan de ene kant baalt ze natuurlijk van het gedrag van haar vader, maar aan de andere kant 'het is wel haar vader'. Salar gaat daar ook wat van vinden, uiteraard, en zal met haar hierover in gesprek gaan. Wat moet ze dan? Zeggen "Ja, Salar, wat hij zei kon echt niet!" of moet ze het voor haar vader opnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arm kind.
Dit ja.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb net een uitgebreider stukje van het gesprek met die vader gezien, heeft die man gesnoven ofzo? De ogen van die man staan helemaal strak, ongezonde blik.
Ik denk dat Salar meer fatsoen in zijn pink heeft dan deze man.
Wat een vreselijke ouders zeg (ook moeder)![]()
Dit gaat nog wat worden, heel NL valt over die ouders heen in de media, een soort moeder Mo (van de hanslers)
Ze zetten zichzelf echt compleet voor gek en denken dan ook nog dat ze het goed doen. Wat een dom volk![]()
![]()
Ja vaak is dat ook het enige wat de afl dan leuk maaktquote:Op woensdag 11 februari 2026 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
De promo aan het eind van aflevering lijkt weer meer gespreksstof te geven dan de aflevering zelf, veelzeggend
Ben heel benieuwd hoe ze dit gesprek aan Salar gaat overbrengenquote:Op woensdag 11 februari 2026 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
De promo aan het eind van aflevering lijkt weer meer gespreksstof te geven dan de aflevering zelf, veelzeggend
Zo als veel van de DB kliphangers zal ook deze uitgaan als een nachtkaars en geen hete soep gegeten worden als het eenaal zover isquote:Op woensdag 11 februari 2026 12:50 schreef KinKiJan het volgende:
Zeker! Die gele kaart van de dag ervoor bleek ook een storm in een glas water.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Zo als veel van de DB kliphangers zal ook deze uitgaan als een nachtkaars en geen hete soep gegeten worden als het eenaal zover is
De Familie Oogappel zal ongetwijfeld eerst langs de Febocommissie geweest zijn om te voorkomen dat Salar niet gelijk op zijn mooiboybekkie gelagen wordt, en waarom zou dochterlief niet mogen, Salar heeft vast nog wel wat poen over van zijn BB winst om aan Mercedes te bestedenquote:Op woensdag 11 februari 2026 12:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Zeker! Die gele kaart van de dag ervoor bleek ook een storm in een glas water.
Maar die met meneer Benz gisterenavond viel in vergelijking met de rest van de vrijgegeven promo's nog mee
Als ouders zou ik me ook zorgen maken over die achterbakse kerel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De Familie Oogappel zal ongetwijfeld eerst langs de Febocommissie geweest zijn om te voorkomen dat Salar niet gelijk op zijn mooiboybekkie gelagen wordt, en waarom zou dochterlief niet mogen, Salar heeft vast nog wel wat poen over van zijn BB winst om aan Mercedes te besteden
Dat kun je nog steeds op ongeveer een miljoen betere manieren duidelijk maken aan je volwassen dochter.quote:Op woensdag 11 februari 2026 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ouders zou ik me ook zorgen maken over die achterbakse kerel.
Hij manipuleert de hele boel sinds zijn aanwezigheid.
Gewoon blind verliefd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:03 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat kun je nog steeds op ongeveer een miljoen betere manieren duidelijk maken aan je volwassen dochter.
Ik zie het ook net. Wat een asoquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Zie net weer een stukje, waarin die engnek zich zeer onbeschoft gedraagt tegen Salar. Begrijp niet dat de beveiligers die vent er niet uitgooien, bij kop en kont pakken, eruit en een locatie verbod geven.
Onvoorstelbaar dat Mercedes een kind van hem is![]()
![]()
Die pa was de manager van Mart Hoogkamer. die krijgt zo nooit geen klanten meer. Mart heeft ook al met hem gebroken en hij maakt tevens de carrière van Mercedes kapot. Heel sneu, ook voor Salarquote:Op woensdag 11 februari 2026 14:41 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Ik zie het ook net. Wat een aso
Had dat ergens gelezen maar blijkt dus niet te kloppen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 14:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat was ze al vanaf de allereerste blik maar doet alsof ze moeilijk te krijgen is. Ik denk dat vader vooral bang is voor seks op t.v.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:33 schreef Scottie16 het volgende:
De ouders zijn bezorgd, maar de vader is wel fel, Salar is een aardige gozer, wil nergens aan vast zitten. Ik denk dat Mercedes verliefd is.
Mercedes is geen haar beter dan die andere meiden daar.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:33 schreef Yver73 het volgende:
Viel me toch tegen van Mercedes dat ze zo jaloers reageerde op het feit dat Zalar met Lisa zat te praten. Ik dacht dat ze daar wel normaal volwassen mee om kon gaan.
Die vader van Mercedes is scaryyyy 😳
Verklaar je naderquote:Op woensdag 11 februari 2026 15:09 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mercedes is geen haar beter dan die andere meiden daar.
Bovendien werd alleen de reclamepagina beklad en dat heeft hem kennelijk gered van een gele kaart.quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Zelfde kop als Mercedes, eigenlijk. Maar ja, als je zo strak wordt gehouden door je ouders, snap ik dat chagrijn wel.
[..]
Serieus, ik zou daar zelf ook niet bij nadenken. Ik gebruik altijd kranten om ergens onder te leggen bij het klussen.
[..]
Overdreven om meteen zo boos te doen. Er was nog niet eens een gele kaart. Spaar je energie, muts.
Ik vermoed dat Salar nu afstand gaat nemen van Mercedes, die ziet de bui al hangen natuurlijk. Ze hadden gewoon bevriend moeten blijven.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Heb nu al medelijden met Mercedes die hierdoor in een loyaliteitsconflict gaat komen. Want aan de ene kant baalt ze natuurlijk van het gedrag van haar vader, maar aan de andere kant 'het is wel haar vader'. Salar gaat daar ook wat van vinden, uiteraard, en zal met haar hierover in gesprek gaan. Wat moet ze dan? Zeggen "Ja, Salar, wat hij zei kon echt niet!" of moet ze het voor haar vader opnemen.
Arm kind.
Ik zie die vader er wel voor aan om Salar even apert te nemen. Salar is altijd eerlijk geweest, alleen dat excuus van het leeftijdsverschil lijkt mij onzin. Hij wil gewoon nog wat fladderen en geen verbintenis aangaan en dat is zijn goed recht. Vader vindt een Turk waarschijnlijk te min voor zijn o zo mooie en arrogante dochter? Mercedes maakte eens de opmerking dat ze nu met een Turk aan komt zetten dus dat vond ik al veelzeggend.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ben heel benieuwd hoe ze dit gesprek aan Salar gaat overbrengenEn of ouders het lef hebben Salar aan te spreken
Ze loopt zélf toch ook te klooien met een gozer maar waarschuwt andere meiden daar en leest hen de les.quote:
Wat knuffelen en soms kussen, noem jij wat klooien? Heel normaal om leeftijd verliefd te zijn, een kusje en wat aanraken. Ze duiken niet met elkaar het bed in, zitten niet onder dekens te flikvlooien. Ze houden het heel netjesquote:Op woensdag 11 februari 2026 15:43 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze loopt zélf toch ook te klooien met een gozer maar waarschuwt andere meiden daar en leest hen de les.
Plus is ze vrijgezel en kan ze doen en laten wat ze wilquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat knuffelen en soms kussen, noem jij wat klooien? Heel normaal om leeftijd verliefd te zijn, een kusje en wat aanraken. Ze duiken niet met elkaar het bed in, zitten niet onder dekens te flikvlooien. Ze houden het heel netjes
Iran, maar voor de rest zal het argument kloppen. En ik realiseer me dat Merrie de Turken grap maakte. Wellicht weet zij ook niet eens wat de achtergrond van Salar is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 15:39 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik zie die vader er wel voor aan om Salar even apert te nemen. Salar is altijd eerlijk geweest, alleen dat excuus van het leeftijdsverschil lijkt mij onzin. Hij wil gewoon nog wat fladderen en geen verbintenis aangaan en dat is zijn goed recht. Vader vindt een Turk waarschijnlijk te min voor zijn o zo mooie en arrogante dochter? Mercedes maakte eens de opmerking dat ze nu met een Turk aan komt zetten dus dat vond ik al veelzeggend.
Vader zou juist trots op z'n dochter moeten zijn hoe ze zich daar gedraagd.quote:Op woensdag 11 februari 2026 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wat knuffelen en soms kussen, noem jij wat klooien? Heel normaal om leeftijd verliefd te zijn, een kusje en wat aanraken. Ze duiken niet met elkaar het bed in, zitten niet onder dekens te flikvlooien. Ze houden het heel netjes
Ik moet elke keer aan @utopia2.0 denken als ik hem zie ( qua uiterlijk dan )quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:36 schreef Puzzie het volgende:
Wat een Tokkie is die vader van Mercedes
En toch zou ik dat raar vindenquote:Op woensdag 11 februari 2026 17:49 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Iran, maar voor de rest zal het argument kloppen. En ik realiseer me dat Merrie de Turken grap maakte. Wellicht weet zij ook niet eens wat de achtergrond van Salar is.
Ik had mijn man bij kop en kont gepakt en buiten die loods gezet.quote:Op woensdag 11 februari 2026 14:03 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat kun je nog steeds op ongeveer een miljoen betere manieren duidelijk maken aan je volwassen dochter.
Tot zoquote:Op woensdag 11 februari 2026 18:55 schreef spapaars het volgende:
Wat een gedoe, ga maar weer eens kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |