Gaat een boel punten kosten iig. Wat was het ? 20%quote:Op maandag 9 februari 2026 20:30 schreef LionHeart het volgende:
Nou, ben wel benieuwd waar Melvin geel voor gaat krijgen.
Fijn dat je weer mee postquote:Op maandag 9 februari 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
Agossiee.. Het Lulletje van DBG Melvin denkt serieus een Gele Kaart te hebben ... Zielige Figuur moet blijkbaar snel een Verhaallijntje opstarten voor het te laat is![]()
[ afbeelding ]
Ohw dat, ja ik ben een tijdje in het buitenland geweest, werken op land in Portugal , nuttig voor de familie maar rottig offgrid verbindingquote:
Wanneer ga je weerquote:Op maandag 9 februari 2026 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw dat, ja ik ben een tijdje in het buitenland geweest, werken op land in Portugal , nuttig voor de familie maar rottig offgrid verbinding
Ohhw voorlopig niet meer, misschien eind vh jaar weer , de vlucht prijzen zijn niet misselijk in het hoogseizoenquote:
Zei ze dit nou al voordat het was uitgezonden? Mag dat?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
Die bij de vossen zit, zou op FB aangegeven hebben dat er heel veel valse biedingen waren geweest en dat zij nog geen 500 betaald heeft voor het poetswerk logeren.
Haha, dat komt doordat ze het verkeerd ondertiteld hebben.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
hold on a minute
wat zegt Marlijn nu
chess is toch mijn beste vriendin![]()
![]()
Hij heeft in ieder geval niet iemand verrot gescholden of aangevallen anders wist de hele loods het al. Het meest voor de hand liggende lijkt mij dat hij iets van een ander bondje heeft gedronken/gegeten zonder toestemming.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:30 schreef LionHeart het volgende:
Nou, ben wel benieuwd waar Melvin geel voor gaat krijgen.
Dat zijn toch al die rlssen een en al opgezetquote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:39 schreef spapaars het volgende:
Oops, al 3 afleveringen niet gezien.
Niet zo gek, Het is een grote komedie.
Te veel controle, niets nieuws.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 07:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zijn toch al die rlssen een en al opgezet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |