abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:42:01 #201
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_220059627
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:39 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
....Bepaalt hij op wie ze verliefd mag worden?
Denk niet dat haar vader dàt bedoelde
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:42:46 #202
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_220059634
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Dat is mooi, ze woont nu in de Loods van Papa de Mol , en kan van daaruit regelrecht bij Salar inwonen.. win win ^O^
Dezelfde Salar die heel vaak benadrukt dat ze het in de loods zo leuk hebben en buiten wel zien...
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:43:40 #203
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220059641
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:42 schreef Marrije het volgende:

[..]
Denk niet dat haar vader dàt bedoelde
Als Papa&Mama al een kandidaad hebben uitgezocht voor Oogappeltje volgt een heel andere discussie :P
pi_220059644
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:42 schreef Marrije het volgende:

[..]
Dezelfde Salar die heel vaak benadrukt dat ze het in de loods zo leuk hebben en buiten wel zien...
Merrie is 20
prima in staat om haar eigen keuzes te maken
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:44:46 #205
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_220059650
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Man o man al dat gedoe zodat iedereen weet dat er wat gebeurd is ik word er simpel van.
Moet ik ook elke dag de vlag uithangen als er hier iets gebeurd is??? iedereen schijnt het toch te moeten weten.
Ja, laten we afspreken dat je dan de eerstvolgende post met een O+ icoon post
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:46:06 #206
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_220059660
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:44 schreef greysbones het volgende:

[..]
Merrie is 20
prima in staat om haar eigen keuzes te maken
Jawel, vooralsnog lijkt het daar wel op inderdaad. Maar ik begrijp die vader wel. Als enige hier denk ik :D
pi_220059669
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:

[..]
Jawel, vooralsnog lijkt het daar wel op inderdaad. Maar ik begrijp die vader wel. Als enige hier denk ik :D
ik niet
dochter is 21 hier
die maakt echt haar eigen keuzes
gelukkig
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_220059694
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:

[..]
Als ze op haar bek gaat moet ze dat ook zelf oplossen. Dat hoort erbij, ouders die dingen gaan verbieden en veroordelen bereiken daar niet zo veel mee. Loslaten (op die leeftijd)
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220059695
quote:
99s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:47 schreef greysbones het volgende:

[..]
ik niet
dochter is 21 hier
die maakt echt haar eigen keuzes
gelukkig
Ik kan me de reactie van die vader ook wel voorstellen. Als het om een drugsverslaving, of een toxic relatie met een of andere drugsdealer zou gaan. :P

Maar in dit geval niet, laat ze er maar van leren. Als het niks wordt komt ze vanzelf wel een keer met een goeie terug.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220059714
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:52 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ik kan me de reactie van die vader ook wel voorstellen. Als het om een drugsverslaving, of een toxic relatie met een of andere drugsdealer zou gaan. :P

Maar in dit geval niet, laat ze er maar van leren. Als het niks wordt komt ze vanzelf wel een keer met een goeie terug.
Precies al kan ik we wel een beetje voorstellen dat het anders is omdat het allemaal op tv getoond wordt.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:57:11 #211
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_220059746
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:51 schreef Soury het volgende:

[..]
Als ze op haar bek gaat moet ze dat ook zelf oplossen. Dat hoort erbij, ouders die dingen gaan verbieden en veroordelen bereiken daar niet zo veel mee. Loslaten (op die leeftijd)
Ik snap heel goed dat vader haar wil behoeden, ze is tenslotte wel op tv.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 20:58:20 #212
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_220059749
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Precies al kan ik we wel een beetje voorstellen dat het anders is omdat het allemaal op tv getoond wordt.
Ah, ik had deze reactie nog niet gezien toen ik dat zei. Ik vind dat echt wel een factor.
pi_220059798
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:54 schreef Soury het volgende:

[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar aan de andere kant vind ik dat ze het nog netjes houdt. Helemaal in verhouding met wat andere dames daar. Daar mag ie best trots op zijn.
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220059848
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:04 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar aan de andere kant vind ik dat ze het nog netjes houdt. Helemaal in verhouding met wat andere dames daar. Daar mag ie best trots op zijn.
Ja dat sowieso, maar ook wel de gesprekjes van Salar dat hij het allemaal niet zo serieus neemt.
pi_220059853
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:58 schreef Marrije het volgende:

[..]
Ah, ik had deze reactie nog niet gezien toen ik dat zei. Ik vind dat echt wel een factor.
Zelfde minuut getikt :D
pi_220059877
Ben je je borg kwijt als je een maand bijtekend en toch eerder weggaat?
pi_220059892
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:16 schreef Hagenesie het volgende:
Ben je je borg kwijt als je een maand bijtekend en toch eerder weggaat?
Volgens mij alleen na 3 maanden
Je legt maar 1 keer borg in
Anderen spreken vrij
één stem wordt stilgezet
recht is niet voor elk
pi_220059947
Uiteindelijk wat ik aanvankelijk dacht: geen gele kaart, maar puur sensatiemakerij. :)
Ik vind het belachelijk trouwens dat (met name) Roland de schuld krijgt. Iedereen kent dezelfde regels en het is je eigen verantwoordelijkheid.

Van alle stelletjes die zijn gekomen en gegaan sinds EVJJ zijn Roxy en Robert de eersten die ik bij elkaar vind passen.
Ook al vind ik haar een schreeuwende, agressieve, tokkie. En ook al heb ik een hekel aan al dat stelletjesgeneuzel.

Lisa mag vaker spellen spelen. :Y
Hotapnyc
pi_220060034
Nou, dat was een dynamische aflevering vol met liefdes perikelen. Ze willen nu LLDL stopt er echt een extended versie van maken in DB zodat de doelgroep die daar naar keek een mooie overgang heeft straks als het daadwerkelijk stopt op Net 5. Overigens maken ze daar nog steeds promotie dat je je kunt opgeven terwijl de laatste draaidag al geweest is in de villa's, maar dat terzijde.
Die familie van Roxy, wat een stel. Dacht even dat die vriendin haar moeder was, maar het was die vrouw met die roze sweater en dat kleine meisje wat overigens een ontzettend bijdehante blaag was voor haar leeftijd. De avond na het bezoek moest er gelijk weer gerampetampt worden met de ouderwetsche slipper aan de deurkruk en de morning after pill de volgende ochtend, dus ze doen het blijkbaar zonder condoom. Lekker man!
Die Robert doet me een beetje aan dat andere kleine ventje denken van cyclussen geleden, Max. Die ging er ook uit samen met een nieuwe vriendin, Rowena of zo. Zelfde soort branie jochie. Ik mag hem op zich wel, het is geen slechte gozer. Heeft wel overal schijt aan dus prima materiaal voor de FEBO mensjes.
Over die opdracht gesproken die eerder in de uitzending zat, leek het wel of Lisa de Fleuris-knop had bij het drukken. Zo snel, kan echt gewoon niet. Jammer dat Salar zonder punten kwam te zitten voor de Slangen. Ik denk dat hij veel beter is in fysieke en snelle opdrachten waarin veel gerend moet worden of iets moet worden gebouwd. Dat bleek wel in BB. Niet geschikt voor kennis quizjes in ieder geval.
Lekker voor Marlijn dat ze haar bezoek misloopt, dat is de wraak van Mercedes en komt nu goed van pas na die naaiactie van haar. Wel klote voor de Slangen dat ze nu opgescheept zitten met die Marlijn straks en haar valse streken.
Maar goed, dat bezoek voor morgen komt dus, ik weet niet of ze hier spijt van gaat krijgen want die familie gaat fullll Karen, dat het een aard heeft! Die vader idem, wat een pauper proleet joh! Die gaat even bepalen wat Mercedes moet doen en vinden. Lijkt wel of ze een beetje boel verwend en gepamperd wordt door die lui.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220060062
Borg is trouwens 5000 euro maar liefst! Dat was in Utopia nog 2000. Flink opgeslagen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220060117
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Borg is trouwens 5000 euro maar liefst! Dat was in Utopia nog 2000. Flink opgeslagen.
Daar was het ook minder een komen er gaan door de regeltjes en spellen. Er ging ook niet maandelijks een ton eruit.
pi_220060293
Wat een debielen die ouders van Mercedes. Vrij uniek dat ze daar zo normaal uit gekomen is.

Heb het gevoel dat ik het stemgedrag van pa wel kan raden.
pi_220060546
Giovannie het "vriendje" van Roxy nu in shownieuws O-)
pi_220060592
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Giovannie het "vriendje" van Roxy nu in shownieuws O-)
Aardige gozer, ziet er ook leuk uit. Mooi voor hem :W
pi_220060620
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:24 schreef LionHeart het volgende:
Wat een debielen die ouders van Mercedes. Vrij uniek dat ze daar zo normaal uit gekomen is.

Heb het gevoel dat ik het stemgedrag van pa wel kan raden.
Via google gevonden over die pa:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')