Denk niet dat haar vader dàt bedoeldequote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
....Bepaalt hij op wie ze verliefd mag worden?
Dezelfde Salar die heel vaak benadrukt dat ze het in de loods zo leuk hebben en buiten wel zien...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is mooi, ze woont nu in de Loods van Papa de Mol , en kan van daaruit regelrecht bij Salar inwonen.. win win
Als Papa&Mama al een kandidaad hebben uitgezocht voor Oogappeltje volgt een heel andere discussiequote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Denk niet dat haar vader dàt bedoelde
Merrie is 20quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:42 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dezelfde Salar die heel vaak benadrukt dat ze het in de loods zo leuk hebben en buiten wel zien...
Ja, laten we afspreken dat je dan de eerstvolgende post met eenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:28 schreef Chanel5 het volgende:
Man o man al dat gedoe zodat iedereen weet dat er wat gebeurd is ik word er simpel van.
Moet ik ook elke dag de vlag uithangen als er hier iets gebeurd is??? iedereen schijnt het toch te moeten weten.
Jawel, vooralsnog lijkt het daar wel op inderdaad. Maar ik begrijp die vader wel. Als enige hier denk ikquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Merrie is 20
prima in staat om haar eigen keuzes te maken
ik nietquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, vooralsnog lijkt het daar wel op inderdaad. Maar ik begrijp die vader wel. Als enige hier denk ik
Als ze op haar bek gaat moet ze dat ook zelf oplossen. Dat hoort erbij, ouders die dingen gaan verbieden en veroordelen bereiken daar niet zo veel mee. Loslaten (op die leeftijd)quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jawel, vooralsnog lijkt het daar wel op inderdaad. Maar ik begrijp die vader wel. Als enige hier denk ik
Ik kan me de reactie van die vader ook wel voorstellen. Als het om een drugsverslaving, of een toxic relatie met een of andere drugsdealer zou gaan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet
dochter is 21 hier
die maakt echt haar eigen keuzes
gelukkig
Precies al kan ik we wel een beetje voorstellen dat het anders is omdat het allemaal op tv getoond wordt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik kan me de reactie van die vader ook wel voorstellen. Als het om een drugsverslaving, of een toxic relatie met een of andere drugsdealer zou gaan.![]()
Maar in dit geval niet, laat ze er maar van leren. Als het niks wordt komt ze vanzelf wel een keer met een goeie terug.
Ik snap heel goed dat vader haar wil behoeden, ze is tenslotte wel op tv.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze op haar bek gaat moet ze dat ook zelf oplossen. Dat hoort erbij, ouders die dingen gaan verbieden en veroordelen bereiken daar niet zo veel mee. Loslaten (op die leeftijd)
Ah, ik had deze reactie nog niet gezien toen ik dat zei. Ik vind dat echt wel een factor.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies al kan ik we wel een beetje voorstellen dat het anders is omdat het allemaal op tv getoond wordt.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar aan de andere kant vind ik dat ze het nog netjes houdt. Helemaal in verhouding met wat andere dames daar. Daar mag ie best trots op zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies al kan ik we wel een beetje voorstellen dat het anders is omdat het allemaal op tv getoond wordt.
Ja dat sowieso, maar ook wel de gesprekjes van Salar dat hij het allemaal niet zo serieus neemt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar aan de andere kant vind ik dat ze het nog netjes houdt. Helemaal in verhouding met wat andere dames daar. Daar mag ie best trots op zijn.
Zelfde minuut getiktquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ik had deze reactie nog niet gezien toen ik dat zei. Ik vind dat echt wel een factor.
Volgens mij alleen na 3 maandenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:16 schreef Hagenesie het volgende:
Ben je je borg kwijt als je een maand bijtekend en toch eerder weggaat?
Daar was het ook minder een komen er gaan door de regeltjes en spellen. Er ging ook niet maandelijks een ton eruit.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Borg is trouwens 5000 euro maar liefst! Dat was in Utopia nog 2000. Flink opgeslagen.
Aardige gozer, ziet er ook leuk uit. Mooi voor hemquote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Giovannie het "vriendje" van Roxy nu in shownieuws
Via google gevonden over die pa:quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:24 schreef LionHeart het volgende:
Wat een debielen die ouders van Mercedes. Vrij uniek dat ze daar zo normaal uit gekomen is.
Heb het gevoel dat ik het stemgedrag van pa wel kan raden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |