abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 10 februari 2026 @ 08:12:01 #51
388664 crew  Dotteke
pi_220052904
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 07:53 schreef spapaars het volgende:

[..]
Te veel controle, niets nieuws.
Ik moet ook eerlijk zeggen dat het mij te lang duurt, zit niet meer iets vernieuwends in
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220052958
Opvallend wel.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 10 februari 2026 @ 09:32:39 #53
3542 Gia
User under construction
pi_220053331
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:57 schreef 5thencounter het volgende:
Komt dat Mercedes bezoek nog een keer of is dat per ongeluk weggeScorpioent?
Niks per ongeluk. Door de wissel is ze haar bezoek kwijt.
Maar als ze weer wisselt met iemand die bezoek gepland heeft, kan ze dit weer afpakken.
Daarom gaat ze wisselen met Marlijn.
quote:
99s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
hold on a minute
wat zegt Marlijn nu
chess is toch mijn beste vriendin :o :o :o
Volgens mij zei ze: Chess is toch jouw beste vriendin. Marlijn vond dat ze het best tegen Chess kon zeggen dat Ro en Ro geneukt hadden.
quote:
10s.gif Op maandag 9 februari 2026 20:09 schreef ChocoFan het volgende:
Dat geknabbel aan die appel van chess van de week vond ik erger.
Precies, stelletje azijnpissers. Frank smakte totaal niet. At op een hele normale manier een appel. Ze hebben een hekel aan hem en dan valt alles van hem op.

[ Bericht 1% gewijzigd door Gia op 10-02-2026 09:42:56 ]
  dinsdag 10 februari 2026 @ 09:40:09 #54
3542 Gia
User under construction
pi_220053446
quote:
7s.gif Op maandag 9 februari 2026 23:24 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Hij heeft in ieder geval niet iemand verrot gescholden of aangevallen anders wist de hele loods het al. Het meest voor de hand liggende lijkt mij dat hij iets van een ander bondje heeft gedronken/gegeten zonder toestemming.
Maar dan is het toch meestal zo dat de eigenaar daarvan gaat mailen! Dat hebben we niet gezien.

Ik vermoed dat hij in zichzelf heeft lopen praten en hierbij met ziektes gescholden heeft. Hiervoor geel geven, als het niet tegen iemand is en niet uitgezonden wordt, zou ik overigens wel overdreven vinden.

Misschien had hij nog wel iets te eten of drinken gevonden in zijn kast van de vorige cyclus en dat niet stilletjes gepakt, maar echt voor de camera's van "Oh shit, dit zijn ze vast vergeten in te leveren!"
pi_220053622
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 09:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Maar dan is het toch meestal zo dat de eigenaar daarvan gaat mailen! Dat hebben we niet gezien.

Ik vermoed dat hij in zichzelf heeft lopen praten en hierbij met ziektes gescholden heeft. Hiervoor geel geven, als het niet tegen iemand is en niet uitgezonden wordt, zou ik overigens wel overdreven vinden.

Misschien had hij nog wel iets te eten of drinken gevonden in zijn kast van de vorige cyclus en dat niet stilletjes gepakt, maar echt voor de camera's van "Oh shit, dit zijn ze vast vergeten in te leveren!"

[ Bericht 7% gewijzigd door JJ76 op 10-02-2026 15:18:08 ]
pi_220053676
quote:
99s.gif Op maandag 9 februari 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
dat was inderdaad raar
Salar drukte al voor er uberhaupt een antwoord stond
maar had hem niet
Iemand anders was net wat sneller. Dacht ie erboven zat te rammen en daarom te laat was, maar het bovenste antwoord was gewoon net wat sneller weg :D

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220053796
Chanandra draait het gewoon om, die kwam eerst bij prijzenslag voor ze naar de loods ging, waar ze zich ook al herhaaldelijk als kandidaat voor heeft aangemeld :D

“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_220053958
Gewoon schuim dus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220053982
De kijkcijfers van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 4,0 Marktaandeel: 14,4 Kijkcijfer: 662.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 15

De topcijfers gaan gewoon weer door, de vernieuwde opzet slaat dus aan. Ook gisterenavond was dat weer duidelijk zichtbaar, 636.000 kijkers voor de lineaire aflevering en nek aan nek met GTST. Net zo spannend als de schaatswedstrijd van gisterenavond.... ^O^
Allemaal cabaretteketet!
pi_220054183
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 10:14 schreef KinKiJan het volgende:
Chanandra draait het gewoon om, die kwam eerst bij prijzenslag voor ze naar de loods ging, waar ze zich ook al herhaaldelijk als kandidaat voor heeft aangemeld :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat was wel heel duidelijk. Ik vond dit wel meer dan voldoende.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_220054345
Chanandra op Tiktok.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_220054797
pi_220055188
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 08:24 schreef FreshFruit het volgende:
Opvallend wel.
[ afbeelding ]
Ik hoop dat de nepbieders die bovenaan stonden tijdens de veiling er wel de consequenties van zullen ondervinden. Volgens de regels zijn ze gewoon een bindende overeenkomst aangegaan en hebben tevens andere mensen doen geloven dat zelf een bod doen zinloos was. Zie bijvoorbeeld de Gieren. Er zullen vast mensen zijn geweest die legitiem meer dan 260 hadden geboden zonder deze nepbiedingen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 09:52 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Ik las ergens dat hij buiten bij crematie info heeft gekregen wat niet tegen te houden is, maar dat heeft gedeeld met Noah, staat in regels dat dat verboden is.
^O^
All those angels with their wings glued on.
pi_220055227
quote:
7s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 12:25 schreef MacDeMarco het volgende:

[..]
Ik hoop dat de nepbieders die bovenaan stonden tijdens de veiling er wel de consequenties van zullen ondervinden. Volgens de regels zijn ze gewoon een bindende overeenkomst aangegaan en hebben tevens andere mensen doen geloven dat zelf een bod doen zinloos was. Zie bijvoorbeeld de Gieren. Er zullen vast mensen zijn geweest die legitiem meer dan 260 hadden geboden zonder deze nepbiedingen.
[..]
^O^
Dat blijkt dus allemaal fake te zijn.
pi_220055357
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 09:52 schreef JJ76 het volgende:

[..]
Ik las ergens dat hij buiten bij crematie info heeft gekregen wat niet tegen te houden is, maar dat heeft gedeeld met Noah, staat in regels dat dat verboden is.
Fijn die spoilers stop daar eens mee. :{w
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 10 februari 2026 @ 12:56:12 #66
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220055570
quote:
8s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 12:40 schreef Soury het volgende:

[..]
Fijn die spoilers stop daar eens mee. :{w
Heerlijke kreng ;)
pi_220055616
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef spapaars het volgende:

[..]
Heerlijke kreng ;)
Kijk niet voor Jan lul he?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  dinsdag 10 februari 2026 @ 13:00:56 #68
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_220055634
quote:
18s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 13:00 schreef Soury het volgende:

[..]
Kijk niet voor Jan lul he?
^O^
pi_220056116
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 11:08 schreef FreshFruit het volgende:
Chanandra op Tiktok.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Momenteel niet beschikbaar O-)
pi_220056132
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 12:31 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Dat blijkt dus allemaal fake te zijn.
Talpa heeft nogsteeds een vinger in de pap bij Vakantieveilingen, wat tot 2018 onderdeel van Talpa was O-)
pi_220056214
Dus Mercedes heeft ook een vriend thuis zitten en schijnt seks te hebben gehad in de loods? Hoe hypocriet ben je dan om anderen erop aan te spreken? Domme doos met te korte bovenlip en vol met Trump verf dichtgemetseld. :{w
pi_220056289
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 13:41 schreef Fritsie1960 het volgende:

[..]
Momenteel niet beschikbaar O-)
Ja ik kreeg het door. Wat een babbels die meid..
pi_220056347
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 13:53 schreef Chea49 het volgende:
Dus Mercedes heeft ook een vriend thuis zitten en schijnt seks te hebben gehad in de loods? Hoe hypocriet ben je dan om anderen erop aan te spreken? Domme doos met te korte bovenlip en vol met Trump verf dichtgemetseld. :{w
Daar heeft ze het nog nooit over gehad en is volgens mij ook niet zo. Dus weet niet waar je dat vandaan haalt? En wel eens met die oranje kop. Was gister goed te zien (lijn oranje wit bij haar oor)
pi_220056499
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 14:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Daar heeft ze het nog nooit over gehad en is volgens mij ook niet zo. Dus weet niet waar je dat vandaan haalt? En wel eens met die oranje kop. Was gister goed te zien (lijn oranje wit bij haar oor)
Ze had toch die "Pepper" thuis zitten? Daar had ze (nog) geen relatie mee, maar dat kon in de toekomst wel, klonk alleen meer als settelen dan iemand waar ze nu echt warm van liep (dus meer iemand die d'r vader goedkeurde) en met wie zou ze seks gehad moeten hebben? Salar?
pi_220056510
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 14:12 schreef Soury het volgende:

[..]
Dat schminken doen ze in TV shows ook.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')