Ik snap je punt maar is dit dan de juiste aanpak ?quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp de vader wel.
Salar is een korte termein lover.
Als bezorgde pa?quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar is dit dan de juiste aanpak ?
Ik heb hier mijn twijfels over. Vaak bereik je het tegenovergestelde.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier mijn twijfels over. Vaak bereik je het tegenovergestelde.
Dat zijn vaak dezelfde types die dat dragen tegenwoordig freaky.quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Met je The North Face jasje aan...patsert...
Precies, meestal hoe harder je als ouder zegt, begin er niet aan, hoe meer je ze in de armen van die persoon drijft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier mijn twijfels over. Vaak bereik je het tegenovergestelde.
Ik kan me niet voorstellen als je als ouders meespeelt met een opdrachtje van de FEBO, terwijl je het risico loopt je dochter kwijt te raken, dan wel haar heel veel verdriet te doen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:38 schreef freaky40 het volgende:
Beetje een racistisch typetje lijkt het me terwijl je als je de achtergrond van hem kent dat best mee valt zeker door zijn tijd in BB en de winst die hem dat opleverde. Het is echt geen loverboy of zo. Het tegenovergestelde juist.
En ik dacht echt dat het met die vader wel mee zou vallen, maar hij gaat er met gestrekt been in! Met vuurspuwende ogen. En dan moet je je ook nog afvragen of de FEBO hier een vinger in heeft want die willen dat er TV gemaakt wordt dus misschien laat die vader zich hierin gebruiken.
[ afbeelding ]
Dit gaat zeker Boulevard en Shownieuws halen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:38 schreef freaky40 het volgende:
Beetje een racistisch typetje lijkt het me terwijl je als je de achtergrond van hem kent dat best mee valt zeker door zijn tijd in BB en de winst die hem dat opleverde. Het is echt geen loverboy of zo. Het tegenovergestelde juist.
En ik dacht echt dat het met die vader wel mee zou vallen, maar hij gaat er met gestrekt been in! Met vuurspuwende ogen. En dan moet je je ook nog afvragen of de FEBO hier een vinger in heeft want die willen dat er TV gemaakt wordt dus misschien laat die vader zich hierin gebruiken.
[ afbeelding ]
Dat denk ik ook niet moes. Maar tijdens de eerste videocall was het al vrij duidelijk dat Salar niet hun bloedgroep is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen als je als ouders meespeelt met een opdrachtje van de FEBO, terwijl je het risico loopt je dochter kwijt te raken, dan wel haar heel veel verdriet te doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
nee Salar is not tokkie genoeg zekerquote:Op woensdag 11 februari 2026 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet moes. Maar tijdens de eerste videocall was het al vrij duidelijk dat Salar niet hun bloedgroep is.
Groter dan de meeste meiden. Er lopen gewoon ook een paar grote mannen rond. Zet je een Robert naast Noah, dan is ie inderdaad klein. Hij is in elk geval groter dan Roxy.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:47 schreef Soury het volgende:
Wat een klein miezerig mannetje is die Robert.
Zelfde kop als Mercedes, eigenlijk. Maar ja, als je zo strak wordt gehouden door je ouders, snap ik dat chagrijn wel.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Arrogante rot hoofd heeft die rechts
Serieus, ik zou daar zelf ook niet bij nadenken. Ik gebruik altijd kranten om ergens onder te leggen bij het klussen.quote:
Overdreven om meteen zo boos te doen. Er was nog niet eens een gele kaart. Spaar je energie, muts.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:20 schreef greysbones het volgende:
ow ja
Lisa is het meest boos op Roland
Waarom gaat ze niet gewoon aan de pil? Of gebruiken meiden die tegenwoordig niet meer? Seks.....morning after pil?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
morning after pilletje voor de zekerheid
ja joh
is ook totaal geen troep
En (jonger?) zusje zit erbij: "Kom op zus, je maakt het voor mij makkelijker, straks!"quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie Kliphangert.. Papa&Mama zijn Not Amused met Oogappeltje zoene met Ouwe Saler![]()
[ afbeelding ]
Gezien haar bodycount, behoedt vader haar niet alleen nu, maar houdt hij haar altijd al zo strak.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik snap heel goed dat vader haar wil behoeden, ze is tenslotte wel op tv.
Noem je zo'n chagrijnige kop, standaard....., normaal? Ik niet. Ze komt best arrogant over, vind ik.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:24 schreef LionHeart het volgende:
Wat een debielen die ouders van Mercedes. Vrij uniek dat ze daar zo normaal uit gekomen is.
Heb het gevoel dat ik het stemgedrag van pa wel kan raden.
Is het in de cultuur waar Salar uitkomt niet best wel gebruikelijk een veel jongere vrouw te hebben?quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Precies, meestal hoe harder je als ouder zegt, begin er niet aan, hoe meer je ze in de armen van die persoon drijft.
Salar lijkt mij echt wel gevoelens voor Mercedes te hebben, maar zit met het leeftijdsverschil in zijn maag.
Al is het in de loods nog zo fijn samen, dat geeft geen garantie dat het buiten de loods ook goed gaat, ik heb het idee dat dat is wat Salar bedoeld.
Die vader vind ik echt een engnek, die blik in de ogen, vreselijk! Ik vind Mercedes een meisje dat ouder overkomt dan ze is, verstandig. En behalve wat kroelen en af en toe wat kusjes, doen ze niets verkeerd. Laat haar kijken wat er van komt en als ze valt, help je haar als ouder weer op te staan.
Salar is echt lief voor haar, maar ik heb zo'n vermoeden dat zijn afkomst het grootste probleem is voor die enge vader. Run Mercedes, niet voor Salar, maar voor je ouders
Dit lijkt me echt een vader die zijn dochter ruw uit een discotheek gaat trekken, zodra die hoort dat ze iemand gezoend heeft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:38 schreef freaky40 het volgende:
[ afbeelding ]
Heb ook een beetje het idee dat ze liever een jongen uit de gegoede klasse hebben voor hun dochter, maar helaas, dat kun je niet afdwingen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet moes. Maar tijdens de eerste videocall was het al vrij duidelijk dat Salar niet hun bloedgroep is.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 10:21 schreef KinKiJan het volgende:
Die insta-promo maakt het er niet beter op voor die pa. Wat een droplulEcht he nare man lijkt mij datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
North Face jassen zijn niet heel duur of zo. Vooral wat hij draagt is niet heel bijzonder.quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Met je The North Face jasje aan...patsert...
Dat merk wordt veel gedragen door nepagenten die bij oude mensen hun bankpas met pincode en sieraden op komen halen. Heeft geen best imagoquote:Op woensdag 11 februari 2026 11:54 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
North Face jassen zijn niet heel duur of zo. Vooral wat hij draagt is niet heel bijzonder.
Hij past daarentegen wel binnen het profiel van mensen die het tegenwoordig dragen..
quote:Op woensdag 11 februari 2026 11:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he nare man lijkt mij datJa, het allemaal als een grapje wegzetten maar intussen lijkt ie te koken van binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, het allemaal als een grapje wegzetten maar intussen lijkt ie te koken van binnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, het allemaal als een grapje wegzetten maar intussen lijkt ie te koken van binnen.Heb nu al medelijden met Mercedes die hierdoor in een loyaliteitsconflict gaat komen. Want aan de ene kant baalt ze natuurlijk van het gedrag van haar vader, maar aan de andere kant 'het is wel haar vader'. Salar gaat daar ook wat van vinden, uiteraard, en zal met haar hierover in gesprek gaan. Wat moet ze dan? Zeggen "Ja, Salar, wat hij zei kon echt niet!" of moet ze het voor haar vader opnemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arm kind.
Dit ja.quote:Op woensdag 11 februari 2026 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb net een uitgebreider stukje van het gesprek met die vader gezien, heeft die man gesnoven ofzo? De ogen van die man staan helemaal strak, ongezonde blik.
Ik denk dat Salar meer fatsoen in zijn pink heeft dan deze man.
Wat een vreselijke ouders zeg (ook moeder)![]()
Dit gaat nog wat worden, heel NL valt over die ouders heen in de media, een soort moeder Mo (van de hanslers)
Ze zetten zichzelf echt compleet voor gek en denken dan ook nog dat ze het goed doen. Wat een dom volk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |