Ik snap heel goed dat vader haar wil behoeden, ze is tenslotte wel op tv.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ze op haar bek gaat moet ze dat ook zelf oplossen. Dat hoort erbij, ouders die dingen gaan verbieden en veroordelen bereiken daar niet zo veel mee. Loslaten (op die leeftijd)
Ah, ik had deze reactie nog niet gezien toen ik dat zei. Ik vind dat echt wel een factor.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies al kan ik we wel een beetje voorstellen dat het anders is omdat het allemaal op tv getoond wordt.
Ja, dat snap ik ook wel. Maar aan de andere kant vind ik dat ze het nog netjes houdt. Helemaal in verhouding met wat andere dames daar. Daar mag ie best trots op zijn.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Precies al kan ik we wel een beetje voorstellen dat het anders is omdat het allemaal op tv getoond wordt.
Ja dat sowieso, maar ook wel de gesprekjes van Salar dat hij het allemaal niet zo serieus neemt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik ook wel. Maar aan de andere kant vind ik dat ze het nog netjes houdt. Helemaal in verhouding met wat andere dames daar. Daar mag ie best trots op zijn.
Zelfde minuut getiktquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, ik had deze reactie nog niet gezien toen ik dat zei. Ik vind dat echt wel een factor.
Volgens mij alleen na 3 maandenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:16 schreef Hagenesie het volgende:
Ben je je borg kwijt als je een maand bijtekend en toch eerder weggaat?
Daar was het ook minder een komen er gaan door de regeltjes en spellen. Er ging ook niet maandelijks een ton eruit.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 21:41 schreef freaky40 het volgende:
Borg is trouwens 5000 euro maar liefst! Dat was in Utopia nog 2000. Flink opgeslagen.
Aardige gozer, ziet er ook leuk uit. Mooi voor hemquote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Giovannie het "vriendje" van Roxy nu in shownieuws
Via google gevonden over die pa:quote:Op dinsdag 10 februari 2026 22:24 schreef LionHeart het volgende:
Wat een debielen die ouders van Mercedes. Vrij uniek dat ze daar zo normaal uit gekomen is.
Heb het gevoel dat ik het stemgedrag van pa wel kan raden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch gevalletje van jammer dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Via google gevonden over die pa:Zo'n type is het ook, beetje hoog Jiskefet en cliche gehalte hangt er om die vent bij de eerste seconde dat ik hem hoorde lullen in het voorstukje voor morgen. FEBO helemaal in hun nopjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
"Ja De Deur Is Dichtgeslagen" dus Aldus dat lulletje rozewater voor het Shownews karretje gespannen... ter meerdere vreugd&kijkcijfersquote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Showniews is live dus hij heeft de uitzending van vanavond gezien. Hij zei het toch dat hij na de eerste misstap nog twijfelde. Maar nu is de deur dicht (exclusief slipper)quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Ja De Deur Is Dichtgeslagen" dus Aldus dat lulletje rozewater voor het Shownews karretje gespannen... ter meerdere vreugd&kijkcijfers![]()
Hij heeft dus gezien en "van meerdere kanten gehoord.." dan Rox lag te vozen.. erg raar met een TV vertraging van een week toen ze nog nix hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet dat niet onder een spoiler?quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Showniews is live dus hij heeft de uitzending van vanavond gezien. Hij zei het toch dat hij na de eerste misstap nog twijfelde. Maar nu is de deur dicht (exclusief slipper)
Nee was in de uitzendingquote:Op woensdag 11 februari 2026 00:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet dat niet onder een spoiler?
Owh gelukkig ik schrok al een beetje... wel geweldig te zien hoe de regie dat innige samenspel tussen de family&friends en die opgesloten mensjes weet uit te buitenquote:
Ach ze kende die gozer net een maand waar hebben we het over?quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:35 schreef spapaars het volgende:
De Vreemdgangers zou een betere titel zijn.
We hebben het over meerdere meiden die hun vriendje keihard hebben verlaten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze kende die gozer net een maand waar hebben we het over?
Mwha..Is nogal een verschil met 6 jaar en samenwonen of een fling van een maand.quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
We hebben het over meerdere meiden die hun vriendje keihard hebben verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |