Typisch gevalletje van jammer dan.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Giovannie het "vriendje" van Roxy nu in shownieuws
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Via google gevonden over die pa:Zo'n type is het ook, beetje hoog Jiskefet en cliche gehalte hangt er om die vent bij de eerste seconde dat ik hem hoorde lullen in het voorstukje voor morgen. FEBO helemaal in hun nopjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
"Ja De Deur Is Dichtgeslagen" dus Aldus dat lulletje rozewater voor het Shownews karretje gespannen... ter meerdere vreugd&kijkcijfersquote:Op dinsdag 10 februari 2026 23:18 schreef Fritsie1960 het volgende:
Giovannie het "vriendje" van Roxy nu in shownieuws
Showniews is live dus hij heeft de uitzending van vanavond gezien. Hij zei het toch dat hij na de eerste misstap nog twijfelde. Maar nu is de deur dicht (exclusief slipper)quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"Ja De Deur Is Dichtgeslagen" dus Aldus dat lulletje rozewater voor het Shownews karretje gespannen... ter meerdere vreugd&kijkcijfers![]()
Hij heeft dus gezien en "van meerdere kanten gehoord.." dan Rox lag te vozen.. erg raar met een TV vertraging van een week toen ze nog nix hadden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Moet dat niet onder een spoiler?quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Showniews is live dus hij heeft de uitzending van vanavond gezien. Hij zei het toch dat hij na de eerste misstap nog twijfelde. Maar nu is de deur dicht (exclusief slipper)
Nee was in de uitzendingquote:Op woensdag 11 februari 2026 00:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet dat niet onder een spoiler?
Owh gelukkig ik schrok al een beetje... wel geweldig te zien hoe de regie dat innige samenspel tussen de family&friends en die opgesloten mensjes weet uit te buitenquote:
Ach ze kende die gozer net een maand waar hebben we het over?quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:35 schreef spapaars het volgende:
De Vreemdgangers zou een betere titel zijn.
We hebben het over meerdere meiden die hun vriendje keihard hebben verlaten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach ze kende die gozer net een maand waar hebben we het over?
Mwha..Is nogal een verschil met 6 jaar en samenwonen of een fling van een maand.quote:Op woensdag 11 februari 2026 00:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
We hebben het over meerdere meiden die hun vriendje keihard hebben verlaten.
Ik snap je punt maar is dit dan de juiste aanpak ?quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Begrijp de vader wel.
Salar is een korte termein lover.
Als bezorgde pa?quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik snap je punt maar is dit dan de juiste aanpak ?
Ik heb hier mijn twijfels over. Vaak bereik je het tegenovergestelde.quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier mijn twijfels over. Vaak bereik je het tegenovergestelde.
Dat zijn vaak dezelfde types die dat dragen tegenwoordig freaky.quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:27 schreef freaky40 het volgende:
Met je The North Face jasje aan...patsert...
Precies, meestal hoe harder je als ouder zegt, begin er niet aan, hoe meer je ze in de armen van die persoon drijft.quote:Op woensdag 11 februari 2026 01:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb hier mijn twijfels over. Vaak bereik je het tegenovergestelde.
Ik kan me niet voorstellen als je als ouders meespeelt met een opdrachtje van de FEBO, terwijl je het risico loopt je dochter kwijt te raken, dan wel haar heel veel verdriet te doen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:38 schreef freaky40 het volgende:
Beetje een racistisch typetje lijkt het me terwijl je als je de achtergrond van hem kent dat best mee valt zeker door zijn tijd in BB en de winst die hem dat opleverde. Het is echt geen loverboy of zo. Het tegenovergestelde juist.
En ik dacht echt dat het met die vader wel mee zou vallen, maar hij gaat er met gestrekt been in! Met vuurspuwende ogen. En dan moet je je ook nog afvragen of de FEBO hier een vinger in heeft want die willen dat er TV gemaakt wordt dus misschien laat die vader zich hierin gebruiken.
[ afbeelding ]
Dit gaat zeker Boulevard en Shownieuws halen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 02:38 schreef freaky40 het volgende:
Beetje een racistisch typetje lijkt het me terwijl je als je de achtergrond van hem kent dat best mee valt zeker door zijn tijd in BB en de winst die hem dat opleverde. Het is echt geen loverboy of zo. Het tegenovergestelde juist.
En ik dacht echt dat het met die vader wel mee zou vallen, maar hij gaat er met gestrekt been in! Met vuurspuwende ogen. En dan moet je je ook nog afvragen of de FEBO hier een vinger in heeft want die willen dat er TV gemaakt wordt dus misschien laat die vader zich hierin gebruiken.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |