ik zou voor een jaar bijtekenen als ik Mercedes wasquote:
Tot het eind van DBG en daarna snel emigrerenquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou voor een jaar bijtekenen als ik Mercedes was
zo echt hèquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:29 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Echt he, kan nu al uittekenen wat dat voor types zijn zeg
Ik denk maar uhhh dan vul ik heel erg in, dat leeftijd niet het grootste probleem is voor pa.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:32 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie Kliphangert.. Papa&Mama zijn Not Amused met Oogappeltje zoene met Ouwe Saler![]()
[ afbeelding ]
Dat vermoedde heb ik dus ookquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:33 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik denk maar uhhh dan vul ik heel erg in, dat leeftijd niet het grootste probleem is voor pa.
Die moeder reageerde ook al zo debiel in dat telefoon gesprek. Laat gaanquote:
Misschien voorwaarde om maandje extra contract te krijgen?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:35 schreef Hagenesie het volgende:
Ze had beter haar ouders niet laten komen.
Dat is nog niet bepaalt, Salar is tenslotte nog steeds een "Media Beroemdheid" als winnaar van BB, vanuit een zelfde shitshow als waar zijn dochten nu ook deel van uitmaakt.. wat zou de issue moeten zijnquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:33 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Ik denk maar uhhh dan vul ik heel erg in, dat leeftijd niet het grootste probleem is voor pa.
Tis haar zondebokquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:20 schreef greysbones het volgende:
ow ja
Lisa is het meest boos op Roland
Moet ie vooral zo doorgaan, loopt ze net als Hoogkamer ook bij 'm wegquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:33 schreef greysbones het volgende:
papa zal manager zijn van dochter
en bang zijn dat zijn inkomstenbron opdroogt
Zolang ze onder zijn dak woont...quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:31 schreef KinKiJan het volgende:
"Gaat niet gebeuren!"
Dikke vinger ouwe, ze is volwassen.
Sorry daar zit ze nu nietquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Zolang ze onder zijn dak woont...
....Bepaalt hij op wie ze verliefd mag worden?quote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is mooi, ze woont nu in de Loods van Papa de Mol , en kan van daaruit regelrecht bij Salar inwonen.. win winquote:Op dinsdag 10 februari 2026 20:38 schreef Marrije het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |