Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Merry had gewoon woord moeten houden en vertrekken na deze cyclus. Had ze ook dat bezoek aan een ander kunnen over laten. En ze bleef voor Salar maar nu wordt het waarschijnlijk alleen maar vervelender, vooral als Salar inderdaad meer afstand gaat nemenquote:Op woensdag 11 februari 2026 15:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Salar nu afstand gaat nemen van Mercedes, die ziet de bui al hangen natuurlijk. Ze hadden gewoon bevriend moeten blijven.
Mercedes is 1 van de weinigen die van mij mag blijvenquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:27 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Merry had gewoon woord moeten houden en vertrekken na deze cyclus. Had ze ook dat bezoek aan een ander kunnen over laten. En ze bleef voor Salar maar nu wordt het waarschijnlijk alleen maar vervelender, vooral als Salar inderdaad meer afstand gaat nemen
Ja vervelend gemonteerd, je weet dan niet wie het goed doet.quote:
Al de tweede spuitactie deze week..quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:43 schreef 5thencounter het volgende:
En de stand na de Spuitactie
[ afbeelding ]
3dequote:Op woensdag 11 februari 2026 19:44 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Al de tweede spuitactie deze week..
quote:
Pa gaat salar orders geven, doe dit, doe dat..quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hij hoopt dat papa merc het met een grapje gaat zeggen
boy is she wrong
Koffie zetten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Pa gaat salar orders geven, doe dit, doe dat..
of dat hij hem stiekem wel leuk vindtquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
hij hoopt dat papa merc het met een grapje gaat zeggen
boy is she wrong
Gister mocht hij al geen appel eten.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:55 schreef Chanel5 het volgende:
Problemen waar Frank zijn brood mee belegd????
Moet hij toch lekker zelf weten.
Misschien ook het licht, ik dacht toevallig ook voor t eerst hmm wat ziet ze er apart uit.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
Oehh, spannend.. Lisa heeft best wel een ouwe kop gekregen daar.. slecht klimaat misschien..![]()
[ afbeelding ]
Ze moet wat actiever ook iets in bed zien te krijgen.. ze slipt dicht daarquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Misschien ook het licht, ik dacht toevallig ook voor t eerst hmm wat ziet ze er apart uit.
ik snap werkelijk niet waarom je je dochter allerlei regels oplegt om dan zelf als 1 of andere holbewoner op tv over te komenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:15 schreef LionHeart het volgende:
Robert-Jan vindt zichzelf heel wat, met z'n jaren 80 kapsel. Gladjakker.
Dat, dan laat je je neus daar toch niet zien, met alle poppenkast van dien.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap werkelijk waarom je je dochter allerlei regels oplegt om dan zelf als 1 of andere holbewoner op tv over te komen
Er vanuit gaande dat het woordje niet mist, helemaal mee eens.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap werkelijk waarom je je dochter allerlei regels oplegt om dan zelf als 1 of andere holbewoner op tv over te komen
bah bahquote:
Compleet over de zeikquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
bah bah
beetje als 1 of andere opgefokte idioot rondlopen
heeft nog een lijntje nodigquote:
Ja ik ook. Hoe zet je je zelf neer en Salar doet helemaal niets verkeerd. Is eerlijk. Betekent ook dat hij het leeftijdsverschil te veel vind etc etcquote:
Vals??quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:30 schreef Marrije het volgende:
Vals, omdat die pa het niet ziet zitten gaat het buiten sowieso niet werken.
Dat had Salar sowieso niet in petto.
Vals omdat het er niet toe doet. Hij was het sowieso niet van plan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vals??
ik vind het juist heel goed van Salar
je vader staat er toch niet anders
dan moet je het toch ook helemaal niet willen
als je een of andere randdebiel achter je aan krijgt als je uit de loods komt
dat idee heb ik nietquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vals omdat het er niet toe doet. Hij was het sowieso niet van plan.
damage control voor papa Mercquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
En de hele Familie Oogappeltje in Shownews en snel.. smeed de Rel als het Hot is
Die Show is zojuist met succes op de rails gezet..quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
damage control voor papa Merc
Ik trap er echt niet in. Niet zo naïef hoor. Salar heeft het naar zn zin in de loods, daarbuiten gaat t niks worden. Hij houdt het aardig door te zeggen ja dat weten we nu nog niet. Ach hou op, hij is overduidelijk niet geïnteresseerd om er buiten de loods iets van te maken. Het komt hem goed uit om die vader nu als onmogelijk obstakel te gebruiken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat idee heb ik niet
hij heeft altijd duidelijk gezegd hoe hij erin stond
dat hij het leeftijdsverschil groot vind
dat ze het voor daar heel goed met elkaar kunnen vinden
maar dat het niks zegt over buiten
Dit lijken heel veel mensen gemist te hebben. Al die keren dat ze het erover gehad hebbenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat idee heb ik niet
hij heeft altijd duidelijk gezegd hoe hij erin stond
dat hij het leeftijdsverschil groot vind
dat ze het voor daar heel goed met elkaar kunnen vinden
maar dat het niks zegt over buiten
Gelukkig zit Mecedes voorlopig veilg in zwaar beveiligde inrichting De Mol, voederen verboden, maar neuken is gratisquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:57 schreef Willewa het volgende:
Zielig man, voor Mercedes, zulke ouders hebben. Wat een ultra tokkie wappie hooligan vader is dit dan. Het type waarbij je niet uitsluit dat ie ooit iets verschrikkelijks doet bij iemand.
Om te kotsen zulke mensen. En zo jammer dat dit soort mensen kinderen krijgen (al is het bestaan van Mercedes an sich natuurlijk mooi; leuke meid, goed karakter), mogen stemmen, samen met je op de snelweg rijden etc. Tokkies gonna tok
ik zou dan gaan voor Audiquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes verdient een andere naam, die meer bij haar persoonlijke klasse past, los van haar ordinaire pa...
Smart ofzo ..
Ik zou voor iets oplaadbaars kiezen, op accu...even uitdukkingsloosquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:04 schreef KinKiJan het volgende:
Mercedes verdient een andere naam, die meer bij haar persoonlijke klasse past, los van haar ordinaire pa...
Smart ofzo ..
Rare blik op zaken imo. Al vind je dat, dan zou je als (normale) ouders ook normaal in gesprek kunnen gaan en eventuele zorgen uiten. En niet als een agressieve enge hooligan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik trap er echt niet in. Niet zo naïef hoor. Salar heeft het naar zn zin in de loods, daarbuiten gaat t niks worden. Hij houdt het aardig door te zeggen ja dat weten we nu nog niet. Ach hou op, hij is overduidelijk niet geïnteresseerd om er buiten de loods iets van te maken. Het komt hem goed uit om die vader nu als onmogelijk obstakel te gebruiken.
quote:
Smart is nog wel Mercedesquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik zou voor iets oplaadbaars kiezen, op accu...even uitdukkingsloos
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |