quote:
Op woensdag 11 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:[..]
Ik trap er echt niet in. Niet zo naïef hoor. Salar heeft het naar zn zin in de loods, daarbuiten gaat t niks worden. Hij houdt het aardig door te zeggen ja dat weten we nu nog niet. Ach hou op, hij is overduidelijk niet geïnteresseerd om er buiten de loods iets van te maken. Het komt hem goed uit om die vader nu als onmogelijk obstakel te gebruiken.
Rare blik op zaken imo. Al vind je dat, dan zou je als (normale) ouders ook normaal in gesprek kunnen gaan en eventuele zorgen uiten. En niet als een agressieve enge hooligan.
Maar überhaupt, als je goed hebt gekeken dan zie je overduidelijk dat Salar niet met haar speelt. Ik denk oprecht dat ie zelfs gevoelens voor haar heeft, maar naast z’n eigen logische worsteling met het leeftijdsverschil, ook erg kan worstelen met de buitenwereld. Hij weet vanuit Big Brother als geen ander hoe raar alle internetmensen rondom dit soort programma’s zijn en je totaal kapot gemaakt kan worden. Ik kan me voorstellen dat ie bang is dat ie misschien al weken online als paria wordt neergezet omdat mensen zouden hebben besloten dat ie ‘pedo’ is (want eerlijk, zo is het niveau van een boel mensen op internet wel).
Los daarvan dus, nog meer dan bovenstaande aanwezig denk ik, kan hij naast z’n gevoelens ook zélf erg worstelen met dat leeftijdsverschil en daarom intern in flink conflict zitten. Telkens de ‘verstandige’ keuze willen maken (want het leeftijdsverschil ís ook groot op deze leeftijd en dus risicovol voor kans van slagen), haar ook willen beschermen, maar een gevoel wat te sterk is en je niet van kunt weglopen in zo’n loods als dan je dat buiten wel kan.
Er zijn best wat kijkers van zulke programma’s die te weinig inlevingsvermogen hebben om te beseffen dat het buitenleven heel anders is dan in zo’n loods of huis of whatever. Je kúnt niet weg zoals we in het leven cónstant doen als het even moeilijk wordt of we iets niet willen voelen of zelfbescherming zoeken enz.
Tja, je kunt willen geloven dat ie het faket, maar ik ‘ken’ Salar nu 4 jaar en ook veel op dagelijkse basis door BB en nu DBG en verder zie je natuurlijk de socials. Góéde gast. Hele goede gast. Veel mensen kunnen een puntje zuigen aan zijn positieve instelling in dit leven. Ik zie eerlijk gezegd heel duidelijk dat ie echt om haar geeft en gevoelens heeft. 100% zeker weten kan ik het nooit natuurlijk, maar twijfels heb ik helemaal niet.
[ Bericht 0% gewijzigd door Willewa op 11-02-2026 21:20:34 ]