Jij luistert net zo selectief als die paquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:00 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik vind "Het gaat niet gebeuren" niet echt een waarschuwing.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij is ook haar manager, hij mist nu inkomen omdat ze niet kan draaien [ afbeelding ]
Ik denk dat ze zichzelf voor gek hebben gezet met deze vertoning.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Vooral het compleet over je dochter en haar gevoel heen walsen. Want het deed hem pijn. En mama vond dat ze voor gek was gezet. Nog nooit zulke op zichzelf gerichte mensen meegemaakt.
Gaat niet gebeuren gemist?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij luistert net zo selectief als die pa![]()
Hij heeft ook gezegd je bent 20, je bepaalt zelf. Alleen neuken op tv, dat is een no go.
Blijkbaar had merrie zelf principes voor ze erin ging. Ik begrijp die no go wel.
Tot nu toe verbindt dat dus alleenquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en wat heeft dat met een kutgevoel te maken?
Dit is op X en FB al een heel dingquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zichzelf voor gek hebben gezet met deze vertoning.
Maar dat gaan ze nog wel meekrijgen via social media want dit gaat op de tv komen, reken maar.
Het zal hem wel weer pijn doen denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is op X en FB al een heel ding
Die ouders komen er nie goed uit
Mooiquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Het zal hem wel weer pijn doen denk ik.
Curlenquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Helemaal niks met de Olympische spelen? Zal wel niet mogen ivm de rechten.
Die waren er nog niet vorige week?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Is sowieso pas vrijdag/zaterdag begonnen he en loopt een week achter toch?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Je hebt gelijk, onplanbaar om dat een week eerder te doen, iddquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die waren er nog niet vorige week?
Met de zomerspelen hadden ze toch ook een week olympische opdrachten? Misschien komt dat nog?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |