Het had echt op een betere manier overgebracht kunnen worden, truequote:Op donderdag 12 februari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem niet snel het woord narcist in de mond
Maar die man en ook mama
Rasechte
Walgelijk gedrag
Haar een schuldgevoel aanpraten
Is Tho er toch weer ingetrapt of heb ik iets gemist? Dacht dat Noah aan de beurt wasquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gaat het MattMatras-Chess Mercedes nu raad geven?
Ondergesneeuwd... totaal weggespeelt door de Mercedes Clanquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
Gaat het MattMatras-Chess Mercedes nu raad geven?
Ze maakt haar eigen keuzes toch. Niemand die haar vader kan verbieden te uiten hoe hij erin staat. Dat bepaalt hij net zo goed zelf. Had het anders gekund, zeker.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:51 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet ze zelf achter komen. Dat moet niemand haar opleggen. Ze is volwassen, fcol
Mercedes kan nog zeker een jaar in die Loods wonen... no worrysquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
Alleen, die vader is zo dominant. Ik denk niet dat Mercedes daar thuis tegenop kan. Dus dit is wel gedoemd.
Nu is het redelijk verpest voor haar, en zit ze met een verdrietig kut gevoel. Prima actie van paquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
Welnee, die vader gunt haar het beste en in zijn ogen is Salar dat bij lange na niet.
Heel snel uit huis. Oh wacht, woningmarkt. Tering dat is wel kut hey, zulke ouders hebben en door de woningmarkt geen kant op kunnen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:54 schreef LionHeart het volgende:
Alleen, die vader is zo dominant. Ik denk niet dat Mercedes daar thuis tegenop kan. Dus dit is wel gedoemd.
Ja, maar het was eyes on the price. Studio zal wel onder water staan na het vertrek van Mart.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu is het redelijk verpest voor haar, en zit ze met een verdrietig kut gevoel. Prima actie van pa
Ja, echt. Ze kan natuurlijk altijd bij Salar intrekken. En onterfd en ge-excommuniceerd worden. Maar heb het gevoel dat het dat wel waard is.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heel snel uit huis. Oh wacht, woningmarkt. Tering dat is wel kut hey, zulke ouders hebben en door de woningmarkt geen kant op kunnen.
Ik denk dat het de combi is die de vader triggert. Eerst alleen goed genoeg voor een feestje, daarna leuk voor binnen en buiten zien we wel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Hoe vaak moet die gast hetzelfde nog herhalen.
Dit is echt tot vervelens toe herhaald; in het vieze hoekje, in de badkamer, aan de eethoek, op de slaapkamer en het enige wat is blijven hangen is dat ene gesprek vóór al die andere; na die eerste zoen in de sauna...
En nog steeds 'geeft ie verkeerde verwachtingen'.![]()
En een Salar die er nog wel 3x over na moet denken om met haar wat te willen. Want zo iemand als schoonpa???? zo iemand om ook aan je eigen familie voor te stellen?????quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Nu is het redelijk verpest voor haar, en zit ze met een verdrietig kut gevoel. Prima actie van pa
En papa is managerquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Heel snel uit huis. Oh wacht, woningmarkt. Tering dat is wel kut hey, zulke ouders hebben en door de woningmarkt geen kant op kunnen.
Mwoah, ze valt direct in zn armenquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind "Het gaat niet gebeuren" niet echt een waarschuwing.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat het de combi is die de vader triggert. Eerst alleen goed genoeg voor een feestje, daarna leuk voor binnen en buiten zien we wel.
Daar kun je zwaar aan tillen of niet. Als het mijn dochter was op tv met iemand die dat zo aanpakte zou ik mn dochter ook waarschuwen.
Hij is ook haar manager, hij mist nu inkomen omdat ze niet kan draaienquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
En papa is manager
Dus zal ook op haar centen zitten
Ik ben blij dat ik de stellen die zo ontstaan zijn niet de kost hoeft te geven.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat het de combi is die de vader triggert. Eerst alleen goed genoeg voor een feestje, daarna leuk voor binnen en buiten zien we wel.
Daar kun je zwaar aan tillen of niet. Als het mijn dochter was op tv met iemand die dat zo aanpakte zou ik mn dochter ook waarschuwen.
Ja en wat heeft dat met een kutgevoel te maken?quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Mwoah, ze valt direct in zn armen
Laat ik dat helemaal niet vreemd vinden, zeker niet als je ziet hoe zij in het leven staat en met mensen omgaat.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:59 schreef KinKiJan het volgende:
Heb je net de boeman op bezoek gehad, lastig gesprek met Salar en dan komt er iemand met een babystemmetje vragen hoe het is![]()
Vooral het compleet over je dochter en haar gevoel heen walsen. Want het deed hem pijn. En mama vond dat ze voor gek was gezet. Nog nooit zulke op zichzelf gerichte mensen meegemaakt.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik de stellen die zo ontstaan zijn niet de kost hoeft te geven.
Beschermend? Prima! Zo'n overdreven overtrokken reactie op basis van deze beelden? Ammehoela!
Jij luistert net zo selectief als die paquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:00 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ik vind "Het gaat niet gebeuren" niet echt een waarschuwing.
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij is ook haar manager, hij mist nu inkomen omdat ze niet kan draaien [ afbeelding ]
Ik denk dat ze zichzelf voor gek hebben gezet met deze vertoning.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:03 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Vooral het compleet over je dochter en haar gevoel heen walsen. Want het deed hem pijn. En mama vond dat ze voor gek was gezet. Nog nooit zulke op zichzelf gerichte mensen meegemaakt.
Gaat niet gebeuren gemist?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jij luistert net zo selectief als die pa![]()
Hij heeft ook gezegd je bent 20, je bepaalt zelf. Alleen neuken op tv, dat is een no go.
Blijkbaar had merrie zelf principes voor ze erin ging. Ik begrijp die no go wel.
Tot nu toe verbindt dat dus alleenquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en wat heeft dat met een kutgevoel te maken?
Dit is op X en FB al een heel dingquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zichzelf voor gek hebben gezet met deze vertoning.
Maar dat gaan ze nog wel meekrijgen via social media want dit gaat op de tv komen, reken maar.
Het zal hem wel weer pijn doen denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit is op X en FB al een heel ding
Die ouders komen er nie goed uit
Mooiquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Het zal hem wel weer pijn doen denk ik.
Curlenquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Helemaal niks met de Olympische spelen? Zal wel niet mogen ivm de rechten.
Die waren er nog niet vorige week?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Is sowieso pas vrijdag/zaterdag begonnen he en loopt een week achter toch?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
Je hebt gelijk, onplanbaar om dat een week eerder te doen, iddquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die waren er nog niet vorige week?
Met de zomerspelen hadden ze toch ook een week olympische opdrachten? Misschien komt dat nog?quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:08 schreef LionHeart het volgende:
In dit geval snapte ik het wel een beetje. Melvin met z'n 'ik weet het ook niet, doe maar wat'quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:18 schreef KinKiJan het volgende:
Roland mag ook wel wat minder overdreven reageren na/tijdens zo'n spel zeg
Omdat ze verliefd is, en Salar ook denk ik.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Mercedes vind het erg hoe haar ouders reageren maar wil toch voor zichzelf kiezen.
Weet even niet wat maar is zeker niet de eerste keer.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:30 schreef LionHeart het volgende:
Goh, een actie van Marlijn die backfiret....
Nasty van Roxy om alles weer door te lullen. Maar een slimme actie kan je ook niet verwachten van Marlijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:30 schreef LionHeart het volgende:
Goh, een actie van Marlijn die backfiret....
Echt een heel griezelige foto. Duivels.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Die foto op dat nachtkastje heeft maar 1 doel:
[ afbeelding ]
Noah eruit te stemmen als ze laatste worden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:32 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Weet even niet wat maar is zeker niet de eerste keer.
Zo'n actie heeft ze toch eerder op touw gezet toch? of in ieder geval geprobeerd.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Noah eruit te stemmen als ze laatste worden.
Nou ja iedereen probeert wel wat te lobbyen wat dat betreft maar Marlijn is niet in een positie dat te doen. Die kan zich beter koest houden, maar dat snapt ze niet.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo'n actie heeft ze toch eerder op touw gezet toch? of in ieder geval geprobeerd.
Die is niet zuiver hoor, blijft dit soort dingen doen en dan krijgt ze weer iedereen over zich heen.
Jep met Peter en Juliaquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zo'n actie heeft ze toch eerder op touw gezet toch? of in ieder geval geprobeerd.
Die is niet zuiver hoor, blijft dit soort dingen doen en dan krijgt ze weer iedereen over zich heen.
Tis een beetje karmaquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Nasty van Roxy om alles weer door te lullen. Maar een slimme actie kan je ook niet verwachten van Marlijn.
Dat Roxy had liggen neuken? Dat soort geheimpjes duren daar 5 minuten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis een beetje karma
Een week of 2 geleden lulde marlijn wat door van Roxy
Neequote:Op donderdag 12 februari 2026 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat Roxy had liggen neuken? Dat soort geheimpjes duren daar 5 minuten.
IN de loods kan je verliefd worden en denken dat het blijvend is. Ik heb ook van andere stelletjes gehoord dat ze kijken hoe het buiten de loods gaat in het normale leven. Ik vind er dus niets raars aan. Salar heeft al uitgesproken dat hij veel om Mercedes geeft, behandeld haar met respect. Wat moet die man nog meer doen? Ik zou hem wel als schoonzoon willen, ik denk dat je dochter niets tekort komt en op handen wordt gedragenquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:58 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je moet het een beetje zien als een vakantie liefde. Daar denk je dat je je leven wil delen met iemand en eenmaal thuis in een normale setting is het ineens toch anders.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IN de loods kan je verliefd worden en denken dat het blijvend is. Ik heb ook van andere stelletjes gehoord dat ze kijken hoe het buiten de loods gaat in het normale leven. Ik vind er dus niets raars aan. Salar heeft al uitgesproken dat hij veel om Mercedes geeft, behandeld haar met respect. Wat moet die man nog meer doen? Ik zou hem wel als schoonzoon willen, ik denk dat je dochter niets tekort komt en op handen wordt gedragen
Oh ja dat. Maar daar waren meer bij betrokken, plus dat Roxy het zelf vertelde.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee
Dat het bondje van Roxy een uitdaging wilde doen tegen het bondje van Casper
Ik begin bijna te denken dat Mercedes misschien per ongeluk is verwisseld tijdens de geboorte. Zo anders dan haar ouders. Vooral die vader is niet zuiver op de graad en heeft vast een hoop op z'n kerfstok.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:33 schreef KinKiJan het volgende:
Die foto op dat nachtkastje heeft maar 1 doel:
[ afbeelding ]
Is het ook niet een beetje zo dat haar ouders haar als een projectje ziet, ze had al een "carrière" als DJ maar dat is neem ik aan via haar pa die wel korte lijntjes had in de muziek wereld. Die lijntjes vielen weg en was de bondgenoten wel een leuk iets om jezelf te promoten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 23:04 schreef freaky40 het volgende:
Oogt als een hele foute gast met losse handjes en moeder is de ultra Karen in hoogsteigen persoon.
Ja dat bedoel ik met dat ze wel een leuk kruiwagentje had, ze draaide niet op schuurfeestjes.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
🎧 DJ Mercedes – Artiestenbiografie
De 21 jarige DJ Mercedes uit Leiden is een veelbelovende DJ in de Dutch Urban/Afro House scene.
Sinds deze week is ze te zien in het SBS6-programma De Bondgenoten, waar onbekende Nederlanders zich afzonderen van de buitenwereld en strijden om een hoofdprijs van ¤100.000. In deze unieke “soap met echte mensen” laat Mercedes niet alleen haar persoonlijkheid zien, maar ook haar muzikale power.
Wat begon op haar veertiende in haar slaapkamer, groeide uit tot een veelbelovende DJ-carrière. Met haar energieke mix van urban, dancehall, afrohouse en all-round sounds weet DJ Mercedes elk publiek in beweging te krijgen. Ze draaide al op talloze locaties in de regio Leiden én op het Amsterdam Dance Event (ADE) — een indrukwekkende prestatie voor haar leeftijd.
Naast haar optredens bouwt Mercedes ook online aan een sterke fanbase: duizenden volgers op social media volgen haar muzikale reis op de voet. Na het succesvol afronden van de Producer Academie nam ze een tussenjaar om zich volledig te focussen op haar carrière en haar deelname aan De Bondgenoten. In 2026 start ze aan de Herman Brood Academie, waar ze haar droom verder wil vormgeven: Eigen muziek produceren en landelijk doorbreken als DJ.
Dat snapte ik. Het schijnt zelfs zo te zijn dat er al een track klaarstaat voor wanneer ze er uitgaat.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik met dat ze wel een leuk kruiwagentje had, ze draaide niet op schuurfeestjes.
Ze zou er ook uitgaan, maar Salar was de reden dat ze bleef.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat snapte ik. Het schijnt zelfs zo te zijn dat er al een track klaarstaat voor wanneer ze er uitgaat.
En dat kost ook weer geld.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze zou er ook uitgaan, maar Salar was de reden dat ze bleef.
Paps is haar manager ipv vader.quote:
Hier staat dat ze 21 is, Ouders zeggen 20 en in het gesprek dat we vanavond hoorden, zei haar manager (vader kan ik het niet noemen) dat ze 20 is, waarop Mercedes zei: bijna 21quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
🎧 DJ Mercedes – Artiestenbiografie
De 21 jarige DJ Mercedes uit Leiden is een veelbelovende DJ in de Dutch Urban/Afro House scene.
Sinds deze week is ze te zien in het SBS6-programma De Bondgenoten, waar onbekende Nederlanders zich afzonderen van de buitenwereld en strijden om een hoofdprijs van ¤100.000. In deze unieke “soap met echte mensen” laat Mercedes niet alleen haar persoonlijkheid zien, maar ook haar muzikale power.
Wat begon op haar veertiende in haar slaapkamer, groeide uit tot een veelbelovende DJ-carrière. Met haar energieke mix van urban, dancehall, afrohouse en all-round sounds weet DJ Mercedes elk publiek in beweging te krijgen. Ze draaide al op talloze locaties in de regio Leiden én op het Amsterdam Dance Event (ADE) — een indrukwekkende prestatie voor haar leeftijd.
Naast haar optredens bouwt Mercedes ook online aan een sterke fanbase: duizenden volgers op social media volgen haar muzikale reis op de voet. Na het succesvol afronden van de Producer Academie nam ze een tussenjaar om zich volledig te focussen op haar carrière en haar deelname aan De Bondgenoten. In 2026 start ze aan de Herman Brood Academie, waar ze haar droom verder wil vormgeven: Eigen muziek produceren en landelijk doorbreken als DJ.
Wellicht is ze komende dagen jarig ;-)quote:Op vrijdag 13 februari 2026 00:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hier staat dat ze 21 is, Ouders zeggen 20 en in het gesprek dat we vanavond hoorden, zei haar manager (vader kan ik het niet noemen) dat ze 20 is, waarop Mercedes zei: bijna 21
Nog los van de (on)geschiktheid van Salar.quote:Op donderdag 12 februari 2026 22:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
IN de loods kan je verliefd worden en denken dat het blijvend is. Ik heb ook van andere stelletjes gehoord dat ze kijken hoe het buiten de loods gaat in het normale leven. Ik vind er dus niets raars aan. Salar heeft al uitgesproken dat hij veel om Mercedes geeft, behandeld haar met respect. Wat moet die man nog meer doen? Ik zou hem wel als schoonzoon willen, ik denk dat je dochter niets tekort komt en op handen wordt gedragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |