abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:23:22 #101
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220069443
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:16 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
[..]
Smart is nog wel Mercedes :P
Hoewel Smart-modellen over het algemeen als betrouwbaar worden beschouwd met een score van 4,0 uit 5,0, zijn er specifieke kwalen bekend per model en aandrijving. De gemiddelde jaarlijkse reparatiekosten liggen met ongeveer $751 boven het gemiddelde.
Veelvoorkomende algemene klachten
Versnellingsbak: De automatische versnellingsbak is gevoelig voor slijtage, wat leidt tot vertraagd schakelen of vreemde geluiden.
Lekkages: Er wordt regelmatig melding gemaakt van lekkages bij de motor, uitlaat en versnellingsbak.
Elektronica: Het infotainmentsysteem kan storingen vertonen en koplampen zijn vaker aan vervanging toe.
Onderhoud: Door de compacte bouw en motorplaatsing achterin is het lastiger om zelf basiszaken zoals het oliepeil te controleren.

;)
pi_220069569
Nou, dat was het afleveringetje wel vanavond, het leukste werd voor het laatst bewaard met een uitloop naar morgen zelfs dus de FEBO pakt flink uit!
Ik dacht nog dat die montage het erger er uit zou laten zien als dat het was in de voorstukjes, maar het valt me nog mee. Het was echt zo beschamend en tokkie als ik al dacht. Wat een vreselijke engnek die vent, geen woorden voor. Ik denk dat hier meer mee speelt, buiten dat hij wat racistische trekjes vertoond in zijn mening over Salar die hij overigens nog niet echt onderbouwd alleen dat Merkedes niet meer met hem om mag gaan. Ik denk wat ook zou kunnen meespelen is dat hij wellicht ADO of Feyenoord supporter is en die hebben een blinde haat naar alles wat er uit '020' en omstreken komt. Salar maakt in het voorstukje van morgen nadat hem door die gast blijkbaar flink te kakken is gezet, terecht de mededeling naar Merkedes dat hij niet verder wil op deze manier. Het is een schandalige vertoning geweest dit, en ik zou hier aangifte tegen doen als ik hem was. Ik vind het echt niet kunnen en de FEBO zou hier ook wat tegen moeten doen.
Ik weet, omdat ik alle seizoenen van Utopia 1 en nu ook 2 aan het terug kijken ben, dat er soortgelijke gevallen zijn geweest van de achterban die even verhaal kwamen halen bij 1 van de deelnemers. Gerrit (ook bekend van DB inmiddels) had een relatie met Shelley en die moeder, een ras Hagenees, zag helemaal niets in die relatie en liet dat op ongekende wijze weten tijdens haar bezoekjes aan Utopia. Er is zelfs bezoek van 1 van de deelnemers buiten de poort gezet door de beveiliging omdat er bedreigingen zijn geuit. Ik weet niet wat er in de aflevering van morgen verder te zien is, maar kan me zo voorstellen dat ze hun deelnemers willen beschermen en dat blinde haat naar een van hen toe niet getolereerd wordt.
Maar goed, morgen part 2. We gaan het zien....
Allemaal cabaretteketet!
pi_220069877
We belanden wel van de ene rel in de andere he.. waar is dat leuke spelprogramma gebleven? Blijft weinig van over 😅
Leh-kùr
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:23:36 #104
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220069890
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:21 schreef Willewa het volgende:
We belanden wel van de ene rel in de andere he.. waar is dat leuke spelprogramma gebleven? Blijft weinig van over 😅
Jup..Gewone mensen in een gewone spelshow.. voor wie het wil blijven geloven _O-
pi_220069917
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:21 schreef Willewa het volgende:
Nou dat vind ik best kut. Ook op de manier hoe het brandje blussen spel werd uitgezonden, er is totaal geen spanning dan als kijker. Had ook het gevoel dat het er snel doorheen werd gejast en de randverschijnselen en de "relaties" meer tijd krijgen.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_220069927
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:23 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Jup..Gewone mensen in een gewone spelshow.. voor wie het wil blijven geloven _O-
Het zijn gewone mensen hoor of denk je nog steeds dat ze de toneel academie hebben leeg getrokken.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:32:57 #107
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220069967
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:28 schreef Soury het volgende:

[..]
Het zijn gewone mensen hoor of denk je nog steeds dat ze de toneel academie hebben leeg getrokken.
Neuh, maar elke blik naar een cam triggert continue een Toneelactie.. geheel zelfverzonnen omdat ze nu eenmaal in een TV-Show zitten.. maar denk gerust dat het normale mensen zijn die nog nooit van de DB hebben gehoort en op een hutje op de hei leven ;)
pi_220069969
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:23 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Ja maar jij en een paar anderen zijn altijd achterdochtig volgens mij, over dat alles nep is enz haha, daar kan ik weinig mee, net als dit weer, sorry 😅

Het is gewoon SBS en hun normen en waarden. Zij casten op een bepaalde manier om sensatie te creëeren, dat doen ze altijd al, maar leek bij DBG wel enigszins mee te vallen tov wat andere sbs-programma’s. Zulke mensen bestaan allemaal echt, dus het is niet nep, dit zijn ook ‘gewone’ mensen en niet de acteurs die sommigen denken of dat alles maar aangestuurd wordt. De realiteit is dat mensen gewoon zo zijn. Een boel niet, maar ook best een boel wel. Cast die en je krijgt dit vanzelf.

En dan stookt de regie ook maar al te graag met regelmaat de boel op natuurlijk door bepaalde opdrachten en keuzes. En het gemiddelde IQ ligt daar vaak niet zó hoog (bedoel ik niet verkeerd, slechts constatering) dat die mensen dat doorhebben - dat ze als speelbal gebruikt worden- en de voorspelbare reactie als gevolg komt dan vaak uit.

Het is gewoon een moraalloze zender die hierop uit is en hier van smult, want alles voor de kijkcijfers omdat ze weten dat een boel van hun gemiddelde kijkers hier ook van smullen en dit het goed doet op internet en anderen die shine willen pakken hierop springen (zoals Defano Holwijn) waardoor er nog groter bereik is etc. SBS gaat over lijken.
Leh-kùr
pi_220069999
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:32 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Neuh, maar elke blik naar een cam triggert continue een Toneelactie.. geheel zelfverzonnen omdat ze nu eenmaal in een TV-Show zitten.. maar denk gerust dat het normale mensen zijn die nog nooit van de DB hebben gehoort en op een hutje op de hei leven ;)
Het is echt gewoon een feit dat mensen in die situatie een paar dagen erg bewust zijn van de camera's en dat vervaagd. Ze hebben dat echt niet meer 24 uur bewust in de gaten. Daar zijn zelfs buiten dit soort rls programma's experimenten mee gedaan.
pi_220070002
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:27 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou dat vind ik best kut. Ook op de manier hoe het brandje blussen spel werd uitgezonden, er is totaal geen spanning dan als kijker. Had ook het gevoel dat het er snel doorheen werd gejast en de randverschijnselen en de "relaties" meer tijd krijgen.
Klopt, de opdrachten lijken een verdwaald ‘moetje’ de laatste tijd, zo van oh ja we zijn/kijken naar een spelprogramma 😅
Leh-kùr
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:36:54 #111
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220070010
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:33 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ja maar jij en een paar anderen zijn altijd achterdochtig volgens mij, over dat alles nep is enz haha, daar kan ik weinig mee, net als dit weer, sorry 😅

Het is gewoon SBS en hun normen en waarden. Zij casten op een bepaalde manier om sensatie te creëeren, dat doen ze altijd al, maar leek bij DBG wel enigszins mee te vallen tov wat andere sbs-programma’s. Zulke mensen bestaan allemaal echt, dus het is niet nep, dit zijn ook ‘gewone’ mensen en niet de acteurs die sommigen denken of dat alles maar aangestuurd wordt. De realiteit is dat mensen gewoon zo zijn. Een boel niet, maar ook best een boel wel. Cast die en je krijgt dit vanzelf.

Het is gewoon een moraalloze zender die hierop uit is en hier van smult, want alles voor de kijkcijfers omdat ze weten dat een boel van hun gemiddelde kijkers hier ook van smullen en dit het goed doet op internet en anderen die shine willen pakken hierop springen (zoals Defano Holwijn) waardoor er nog groter bereik is etc. SBS gaat over lijken.
Verrék, da's nou precies wat ik bedoel.. zodra al die "Gewone Mense" de studio in stappen doen ze precies wat de Regie van ze wil.. Show maken... desnoods met geweld _O-
pi_220070019
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:35 schreef Soury het volgende:

[..]
Het is echt gewoon een feit dat mensen in die situatie een paar dagen erg bewust zijn van de camera's en dat vervaagd. Ze hebben dat echt niet meer 24 uur bewust in de gaten. Daar zijn zelfs buiten dit soort rls programma's experimenten mee gedaan.
Ik bedoel dit echt niet lullig, maar ik denk dat meer intelligente mensen over het algemeen zich wel een stuk scherper kunnen houden en blijven beseffen waar ze aan meedoen en alert blijven van de camera’s. En dus andersom. Dat is mijn idee trouwens, dat weet ik niet zeker, maar denk dat dat meespeelt.
Leh-kùr
pi_220070039
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:36 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Verrék, da's nou precies wat ik bedoel.. zodra al die "Gewone Mense" de studio in stappen doen ze precies wat de Regie van ze wil.. Show maken... desnoods met geweld _O-
Ah okee, sorry dan, ik dacht dat je bedoelde dat er acteurs in zitten en alles wordt aangestuurd en ingefluisterd en deelnemers dat dan maar uitvoeren.

Ze casten gewoon (deels) makkelijk te sturen mensen denk ik, die helemaal niet doorhebben dat ze gestuurd worden. En echt niet beseffen van ‘ah ze willen deze reactie van mij/ons, ons opstoken door deze opdracht etc, scherp blijven en niet in mee laten sleuren’.
Leh-kùr
pi_220070053
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:38 schreef Willewa het volgende:

[..]
Ik bedoel dit echt niet lullig, maar ik denk dat meer intelligente mensen over het algemeen zich wel een stuk scherper kunnen houden en blijven beseffen waar ze aan meedoen en alert blijven van de camera’s. En dus andersom. Dat is mijn idee trouwens, dat weet ik niet zeker, maar denk dat dat meespeelt.
Misschien in het gedrag net zoals in het dagelijks leven. Je ziet gewoon dat na een aantal dagen de mensen hun ware aard laten zien. En als je wat meer socialer bent zal je ook geen asociaal gerag gaan vertonen.
Wel gaan mensen ander gedrag vertonen in een setting zoals deze, het opgesloten zijn en geen buitenwereld hebben.
pi_220070087
Ik heb dus niets gemist vanavond. En naar wat ik hier lees snap ik Mart Hoogkamer wel waarom
die van Pa Mercedes af is als manager O-)
pi_220070107
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:43 schreef Soury het volgende:

[..]
Misschien in het gedrag net zoals in het dagelijks leven. Je ziet gewoon dat na een aantal dagen de mensen hun ware aard laten zien. En als je wat meer socialer bent zal je ook geen asociaal gerag gaan vertonen.
Wel gaan mensen ander gedrag vertonen in een setting zoals deze, het opgesloten zijn en geen buitenwereld hebben.
Ja tuurlijk, het is altijd anders dan buiten. Maar idd, de schijn kun je niet ophouden dus ze zijn wel zichzelf op den duur, ontkom je niet aan. Ik denk wel dat de één gereserveerder en scherper blijft en de ander het helemaal vergeet en volledig zichzelf wordt tot op het beschamende toe zoals op tv vreemdgaan en hele respectloze opmerkingen maken enz. Best wel heftig hoor, hoe sommigen het besef helemaal kwijtraken 😅

Maar trouwens ook genoeg deelnemers in DBG voorbij zien komen die wél scherp blijven en zich niet zo laten beïnvloeden. En die schaar ik dan wel onder meer intelligent. (Edit: of nou ja, kan ook gewoon aan een minder rotkarakter liggen, kan het een of het ander zijn of zelfs allebei, excuus vermoeide dag en weet niet of ik het helemaal goed uitleg hehe).

In ieder geval denk ik dat de meer intelligente mensen niet zo makkelijk te sturen zijn door de soms toch vrij doorzichtige intenties van de regie (en die mensen worden waarschijnlijk ook minder snel verlengd, tenzij ze op een andere manier leuk genoeg zijn door een vrolijk, krachtig, positief karakter bijvoorbeeld, SBS is niet alléén drama natuurlijk dus daar is ook wat ruimte voor).

[ Bericht 2% gewijzigd door Willewa op 11-02-2026 23:03:50 ]
Leh-kùr
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:54:42 #117
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_220070117
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb dus niets gemist vanavond. En naar wat ik hier lees snap ik Mart Hoogkamer wel waarom
Nou ja, niets missen? je hebt de Highlight of the Month gemist, de Superbowl Der RLS namelijk de Het Grote Familiebezoek van Papa&Mamma Mercedes :P

En uit als een nachtkaars, zoals voorspeld ... Papa&Mamma moeten nog steeds nix hebben van Salar

En de Glazen Bol zegt natuurlijk dat ze gewoon doorvozen hierna, ze zitten tenslote nog voor maanden veilg in de sterk beveiligde De Mol Burcht ^O^
pi_220070425
Die opdrachten en quizzen zijn van ondergeschikt belang, 'de soap met echte mensen' is het USP van deze show. Wat mij betreft gaan ze er een andere invulling aan geven als dat soap en samenleving aspect met drama zo belangrijk is geworden. Daarom is het ook zo populair. Als dit alleen een gameshow was en verder geen samenleving dan hadden er nooit zoveel mensen gekeken. Reality is helemaal hot. Jan is er eigenlijk voor spek en bonen, het kan ook zonder leert de geschiedenis met EJVJL.
Allemaal cabaretteketet!
  donderdag 12 februari 2026 @ 10:10:18 #119
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220071933
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:

Sow!! Egwel _O-
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  donderdag 12 februari 2026 @ 10:14:22 #120
3542 Gia
User under construction
pi_220071957
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:

[..]
Ik trap er echt niet in. Niet zo naïef hoor. Salar heeft het naar zn zin in de loods, daarbuiten gaat t niks worden. Hij houdt het aardig door te zeggen ja dat weten we nu nog niet. Ach hou op, hij is overduidelijk niet geïnteresseerd om er buiten de loods iets van te maken. Het komt hem goed uit om die vader nu als onmogelijk obstakel te gebruiken.
Dit, inderdaad. Hij was al niet van plan om buiten de loods iets met Mercedes te willen en nu kan hij dat gooien op het feit dat hij niet geaccepteerd wordt door haar familie.
Wat boeit dat als je toch niets met haar wilt?
pi_220072060
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Staat die Roland nou echt te bidden met dat haaien clubje voor een opdracht?

Oh, en nog even 2x excuus aan Melvin erbij :{
:Y En blijft zich excuseren, overdreven nepgedrag van die vent. Hij wil vriendjes maken met iedereen en overdrijft daar behoorlijk mee. Ik walg van dat soort slijmballen. :r
pi_220072071
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:39 schreef StephanL het volgende:
Roxy is ook niet de slimste daar :{
Valt ook niet mee, links, rechts. Domme doos. :O
  donderdag 12 februari 2026 @ 10:28:47 #123
3542 Gia
User under construction
pi_220072115
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:54 schreef 5thencounter het volgende:

[..]
Nou ja, niets missen? je hebt de Highlight of the Month gemist, de Superbowl Der RLS namelijk de Het Grote Familiebezoek van Papa&Mamma Mercedes :P

Ik heb bij die familie echt het idee dat papa door louche zaakjes vermogend is geworden. Getrouwd met een vrouwtje van het kamp, die hun kinderen sowieso al als kleine prinsjes en prinsesjes behandelen. Daarom is Mercedes strontverwend.
pi_220072193
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Staat die Roland nou echt te bidden met dat haaien clubje voor een opdracht?

Oh, en nog even 2x excuus aan Melvin erbij :{
Ja, wist niet dat die Roland gelovig was, anders is het wel een aansteller. En hij gooit er nog wat Duitse woordjes tussen, vreemde vogel. Beetje sekteachtig die Haaien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_220072198
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Salar zegt dat hij met veel klasse is opgevoed maar dit kent hij echt niet.
Die kun je in je zak steken pa.

Pa zorgt er wel voor dat de vriendjes van zijn dochter rechtsomkeer maken als hij zijn mond open doet.
Succes met het vinden van een relatie M Mercedes.
M.a.w. zo asociaal had ik jouw familie niet verwacht. :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')