Hoewel Smart-modellen over het algemeen als betrouwbaar worden beschouwd met een score van 4,0 uit 5,0, zijn er specifieke kwalen bekend per model en aandrijving. De gemiddelde jaarlijkse reparatiekosten liggen met ongeveer $751 boven het gemiddelde.quote:
Jup..Gewone mensen in een gewone spelshow.. voor wie het wil blijven gelovenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:21 schreef Willewa het volgende:
We belanden wel van de ene rel in de andere he.. waar is dat leuke spelprogramma gebleven? Blijft weinig van over 😅
Nou dat vind ik best kut. Ook op de manier hoe het brandje blussen spel werd uitgezonden, er is totaal geen spanning dan als kijker. Had ook het gevoel dat het er snel doorheen werd gejast en de randverschijnselen en de "relaties" meer tijd krijgen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:21 schreef Willewa het volgende:
We belanden wel van de ene rel in de andere he.. waar is dat leuke spelprogramma gebleven? Blijft weinig van over 😅
Het zijn gewone mensen hoor of denk je nog steeds dat ze de toneel academie hebben leeg getrokken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup..Gewone mensen in een gewone spelshow.. voor wie het wil blijven geloven
Neuh, maar elke blik naar een cam triggert continue een Toneelactie.. geheel zelfverzonnen omdat ze nu eenmaal in een TV-Show zitten.. maar denk gerust dat het normale mensen zijn die nog nooit van de DB hebben gehoort en op een hutje op de hei levenquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zijn gewone mensen hoor of denk je nog steeds dat ze de toneel academie hebben leeg getrokken.
Ja maar jij en een paar anderen zijn altijd achterdochtig volgens mij, over dat alles nep is enz haha, daar kan ik weinig mee, net als dit weer, sorry 😅quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup..Gewone mensen in een gewone spelshow.. voor wie het wil blijven geloven
Het is echt gewoon een feit dat mensen in die situatie een paar dagen erg bewust zijn van de camera's en dat vervaagd. Ze hebben dat echt niet meer 24 uur bewust in de gaten. Daar zijn zelfs buiten dit soort rls programma's experimenten mee gedaan.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuh, maar elke blik naar een cam triggert continue een Toneelactie.. geheel zelfverzonnen omdat ze nu eenmaal in een TV-Show zitten.. maar denk gerust dat het normale mensen zijn die nog nooit van de DB hebben gehoort en op een hutje op de hei leven
Klopt, de opdrachten lijken een verdwaald ‘moetje’ de laatste tijd, zo van oh ja we zijn/kijken naar een spelprogramma 😅quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat vind ik best kut. Ook op de manier hoe het brandje blussen spel werd uitgezonden, er is totaal geen spanning dan als kijker. Had ook het gevoel dat het er snel doorheen werd gejast en de randverschijnselen en de "relaties" meer tijd krijgen.
Verrék, da's nou precies wat ik bedoel.. zodra al die "Gewone Mense" de studio in stappen doen ze precies wat de Regie van ze wil.. Show maken... desnoods met geweldquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar jij en een paar anderen zijn altijd achterdochtig volgens mij, over dat alles nep is enz haha, daar kan ik weinig mee, net als dit weer, sorry 😅
Het is gewoon SBS en hun normen en waarden. Zij casten op een bepaalde manier om sensatie te creëeren, dat doen ze altijd al, maar leek bij DBG wel enigszins mee te vallen tov wat andere sbs-programma’s. Zulke mensen bestaan allemaal echt, dus het is niet nep, dit zijn ook ‘gewone’ mensen en niet de acteurs die sommigen denken of dat alles maar aangestuurd wordt. De realiteit is dat mensen gewoon zo zijn. Een boel niet, maar ook best een boel wel. Cast die en je krijgt dit vanzelf.
Het is gewoon een moraalloze zender die hierop uit is en hier van smult, want alles voor de kijkcijfers omdat ze weten dat een boel van hun gemiddelde kijkers hier ook van smullen en dit het goed doet op internet en anderen die shine willen pakken hierop springen (zoals Defano Holwijn) waardoor er nog groter bereik is etc. SBS gaat over lijken.
Ik bedoel dit echt niet lullig, maar ik denk dat meer intelligente mensen over het algemeen zich wel een stuk scherper kunnen houden en blijven beseffen waar ze aan meedoen en alert blijven van de camera’s. En dus andersom. Dat is mijn idee trouwens, dat weet ik niet zeker, maar denk dat dat meespeelt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is echt gewoon een feit dat mensen in die situatie een paar dagen erg bewust zijn van de camera's en dat vervaagd. Ze hebben dat echt niet meer 24 uur bewust in de gaten. Daar zijn zelfs buiten dit soort rls programma's experimenten mee gedaan.
Ah okee, sorry dan, ik dacht dat je bedoelde dat er acteurs in zitten en alles wordt aangestuurd en ingefluisterd en deelnemers dat dan maar uitvoeren.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Verrék, da's nou precies wat ik bedoel.. zodra al die "Gewone Mense" de studio in stappen doen ze precies wat de Regie van ze wil.. Show maken... desnoods met geweld
Misschien in het gedrag net zoals in het dagelijks leven. Je ziet gewoon dat na een aantal dagen de mensen hun ware aard laten zien. En als je wat meer socialer bent zal je ook geen asociaal gerag gaan vertonen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:38 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bedoel dit echt niet lullig, maar ik denk dat meer intelligente mensen over het algemeen zich wel een stuk scherper kunnen houden en blijven beseffen waar ze aan meedoen en alert blijven van de camera’s. En dus andersom. Dat is mijn idee trouwens, dat weet ik niet zeker, maar denk dat dat meespeelt.
Ja tuurlijk, het is altijd anders dan buiten. Maar idd, de schijn kun je niet ophouden dus ze zijn wel zichzelf op den duur, ontkom je niet aan. Ik denk wel dat de één gereserveerder en scherper blijft en de ander het helemaal vergeet en volledig zichzelf wordt tot op het beschamende toe zoals op tv vreemdgaan en hele respectloze opmerkingen maken enz. Best wel heftig hoor, hoe sommigen het besef helemaal kwijtraken 😅quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Misschien in het gedrag net zoals in het dagelijks leven. Je ziet gewoon dat na een aantal dagen de mensen hun ware aard laten zien. En als je wat meer socialer bent zal je ook geen asociaal gerag gaan vertonen.
Wel gaan mensen ander gedrag vertonen in een setting zoals deze, het opgesloten zijn en geen buitenwereld hebben.
Nou ja, niets missen? je hebt de Highlight of the Month gemist, de Superbowl Der RLS namelijk de Het Grote Familiebezoek van Papa&Mamma Mercedesquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb dus niets gemist vanavond. En naar wat ik hier lees snap ik Mart Hoogkamer wel waarom
die van Pa Mercedes af is als manager
Sow!! Egwelquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ik heb dus niets gemist vanavond. En naar wat ik hier lees snap ik Mart Hoogkamer wel waarom
die van Pa Mercedes af is als manager
Dit, inderdaad. Hij was al niet van plan om buiten de loods iets met Mercedes te willen en nu kan hij dat gooien op het feit dat hij niet geaccepteerd wordt door haar familie.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik trap er echt niet in. Niet zo naïef hoor. Salar heeft het naar zn zin in de loods, daarbuiten gaat t niks worden. Hij houdt het aardig door te zeggen ja dat weten we nu nog niet. Ach hou op, hij is overduidelijk niet geïnteresseerd om er buiten de loods iets van te maken. Het komt hem goed uit om die vader nu als onmogelijk obstakel te gebruiken.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Staat die Roland nou echt te bidden met dat haaien clubje voor een opdracht?
Oh, en nog even 2x excuus aan Melvin erbij![]()
Ik heb bij die familie echt het idee dat papa door louche zaakjes vermogend is geworden. Getrouwd met een vrouwtje van het kamp, die hun kinderen sowieso al als kleine prinsjes en prinsesjes behandelen. Daarom is Mercedes strontverwend.quote:Op woensdag 11 februari 2026 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ja, niets missen? je hebt de Highlight of the Month gemist, de Superbowl Der RLS namelijk de Het Grote Familiebezoek van Papa&Mamma Mercedes![]()
Ja, wist niet dat die Roland gelovig was, anders is het wel een aansteller. En hij gooit er nog wat Duitse woordjes tussen, vreemde vogel. Beetje sekteachtig die Haaien.quote:Op woensdag 11 februari 2026 19:35 schreef schetterklep het volgende:
Staat die Roland nou echt te bidden met dat haaien clubje voor een opdracht?
Oh, en nog even 2x excuus aan Melvin erbij![]()
M.a.w. zo asociaal had ik jouw familie niet verwacht.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Salar zegt dat hij met veel klasse is opgevoed maar dit kent hij echt niet.
Die kun je in je zak steken pa.
Pa zorgt er wel voor dat de vriendjes van zijn dochter rechtsomkeer maken als hij zijn mond open doet.
Succes met het vinden van een relatie M Mercedes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |