Haha, kan goed. Mij niet bellen, Meilandjes, Gillisjes, Augurkjes, Hanslertjes, Bogaartjes...quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:41 schreef freaky40 het volgende:
Nu al het TV moment van het jaar uit deze show, by far. Of die familie sorteert voor op een eigen reality soap en voeren een act op.
Ik vond van een kamer een sekshol maken met drie verschillende koppels, waarvan er twee sowieso seks hadden, een hoger sektegehalte hebben dan een team gebedje van nog geen 30 seconden.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja, wist niet dat die Roland gelovig was, anders is het wel een aansteller. En hij gooit er nog wat Duitse woordjes tussen, vreemde vogel. Beetje sekteachtig die Haaien.
Meiland heb ik wel gekekenquote:Op donderdag 12 februari 2026 10:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha, kan goed. Mij niet bellen, Meilandjes, Gillisjes, Augurkjes, Hanslertjes, Bogaartjes...
Voor mij is dat 'grote boog omheen TV', maar kennelijk is er publiek voor..
Misschien ook omdat er een spannende 1.000 meter in Milaan aan de gang was die voorkeur gaf boven DBG ?quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:38 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week donderdag:
Kijkdichtheid: 4,0 Marktaandeel: 14,9 Kijkcijfer: 676.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 14
Helaas voor de FEBO; het doorgesnoven Merkedes-pauper vader verhaallijntje (met nadruk op lijntje...) heeft het toch niet zo goed gedaan als werd gehoopt, 503.000 lineaire kijkers gisteren en op de 20ste plaats van de lineaire Kijkcijfer Top 20 van gisterenavond. Misschien wordt het nog wel beter terug gekeken en zien we dat volgende week terug.
Ik twijfel ook nietquote:Op woensdag 11 februari 2026 21:13 schreef Willewa het volgende:
[..]
100% zeker weten kan ik het nooit natuurlijk, maar twijfels heb ik helemaal niet.
Vond ik naar merrie toe niet heel lief. Zij kan er niks aan doen dat haar vader zo reageert.quote:Op donderdag 12 februari 2026 10:35 schreef Chea49 het volgende:
[..]
M.a.w. zo asociaal had ik jouw familie niet verwacht.
Papa's enige angst is of zijn Oogappeltje's volgende stap neuken met Salar gaat worden, voor de rest lijkt 'ie het zoenen nog te accepterenquote:Op donderdag 12 februari 2026 15:01 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vond ik naar merrie toe niet heel lief. Zij kan er niks aan doen dat haar vader zo reageert.
Het was ook te treurig om naar te kijkenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:31 schreef Chanel5 het volgende:
Salar zegt dat hij met veel klasse is opgevoed maar dit kent hij echt niet.
Die kun je in je zak steken pa.
Pa zorgt er wel voor dat de vriendjes van zijn dochter rechtsomkeer maken als hij zijn mond open doet.
Succes met het vinden van een relatie M Mercedes.
That make sense, wist ik niet eens. Veel terugkijkers dus volgende week.quote:Op donderdag 12 februari 2026 14:40 schreef Giggio het volgende:
[..]
Misschien ook omdat er een spannende 1.000 meter in Milaan aan de gang was die voorkeur gaf boven DBG ?
Papa Mercedes accepteert niet dat zijn Oogappeltje voor Nationale TV platgeneukt gaat worden door een Popi-Loverboy in een TV Show...quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:33 schreef jooba het volgende:
Papa Mercedes is dus een grote eikel en een rascist wat ik verschrikkelijk vind voor Salar.
Hier mag toch wel een staart aan komen vanuit de Febo. Die man is flink over de streep gegaan.
Wat is Mercedes een volwassen meisje voor haar leeftijd. Ik vind haar leuker en leuker worden.
Papa Eikel weet drommels goed dattie in het Hol vd Mol is gestapt.. cut the crapquote:Op donderdag 12 februari 2026 18:55 schreef freaky40 het volgende:
Denk dus echt dat er andere argumenten ten grondslag liggen aan het primitieve gedrag van door gesnoven vader, maar die maakt ie niet want dat is niet woke natuurlijk. Maar goed, SBS/Talpa is gelukkig niet zo woke.
Dit dus. Vanaf de start werd het al een camping zender genoemd en het is uiteindelijk nog erger geworden. Dat vandaag inside kijk ik ook al bijna niet meer. Inspelen op buikgevoelens en dan ook nog met die rechtse geloofs oproerkraaiers als wierd duk. Dbg begint ook al af te takelen voor de kijkcijfers dus blijft Shownieuws overquote:Op woensdag 11 februari 2026 22:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Het is gewoon SBS en hun normen en waarden.
Het is gewoon een moraalloze zender die hierop uit is en hier van smult, want alles voor de kijkcijfers omdat ze weten dat een boel van hun gemiddelde kijkers hier ook van smullen en dit het goed doet op internet en anderen die shine willen pakken hierop springen (zoals Defano Holwijn) waardoor er nog groter bereik is etc. SBS gaat over lijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |