Hij staat nog niet aanquote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:57 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat raar, eerst de vlam ipv de vlag.
Guiseppe Meazza.quote:
Het leek HJ, bleek AI te zijn.quote:
2010 Neil Young-god, vlam uit.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 22:59 schreef Redefine het volgende:
Het was ook wel slecht getimed dat je tijdens de uithalen van Bocelli de vlam laat binnenkomen.
Als het je niet bevalt wacht je nog maar evenquote:
Giangu Macrooy dan he. Wel op zijn Italiaans.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt wacht je nog maar even
Daarna krijgt Aru nog een tia.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Krijgen we de haai van Messina nog?
Riccardo Ricco.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:01 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Krijgen we de haai van Messina nog?
Wat voor een hond heb je?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:01 schreef yvonne het volgende:
Ik heb ondertussen de hond uitgelaten, eten gemaakt, en het is nóg bezig, sjezus
sow koekoekquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:01 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
aan die drek uit je vingers ook niet
Wij hebben er inmiddels al een werkdag opzitten.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:01 schreef yvonne het volgende:
Ik heb ondertussen de hond uitgelaten, eten gemaakt, en het is nóg bezig, sjezus
Daar is het vlammetje vandaag ook weer een beetje van gedoofd.quote:
Wat heb je te eten gemaakt?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:01 schreef yvonne het volgende:
Oh shit, had ik nog niet gelezenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar is het vlammetje vandaag ook weer een beetje van gedoofd.
Jij zou er heen gaan, neem ik aan? Meerdere keren zelfs, of 1?quote:
Geniet ervan.quote:
Elke loopt het alleen maar meer uit...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:02 schreef Dutch_view het volgende:
Na 70 jaar kunnen ze nog steeds niet een op tijd lopend draaiboek maken
Nederland en België ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zou er heen gaan, neem ik aan? Meerdere keren zelfs, of 1?
Nee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson Mandela?
Leeft die gast nog
Die gaat naar Trumpquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Dutch_view het volgende:
Alweer een vredesboodschap![]()
Krijgen we straks nog een Nobelprijs?
ICE krijgt die voor grootste vredesorganisatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Dutch_view het volgende:
Alweer een vredesboodschap![]()
Krijgen we straks nog een Nobelprijs?
Die verwachting had ik niet, want italianen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoe konden ze denken dat dit in 2.5 uur gepropt kon worden?
Zullen wel totaal verkeerd de entree van de atleten hebben ingeschatquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uncle Roger's egg fried ricequote:
Zeg dat wel ja. Prachtigquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:05 schreef Forumtijger het volgende:
Charlie ziet er nog best wel appetijtelijk uit...
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson Mandela?
Leeft die gast nog
De vastlegging van hoe intens rot de wereld is aan de topquote:
Zuid-Afrika levert vanavondquote:
Ja zie je nou wel die leeft gewoonquote:
Waarschijnlijk gaat de Nobel Peace Prize volgend jaar wel naar Kim Jong Un, heb ik het idee...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
ICE krijgt die voor grootste vredesorganisatie.
Blatter minuutje genot.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson Mandela?
Leeft die gast nog
Toespraken iets korter en een beetje meer tempo met de ploegenoptocht, Met een beetje meer regie rag je deze show er in twee uur doorheen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het hoeft niet moeilijk te zijn nee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toespraken iets korter en een beetje meer tempo met de ploegenoptocht, Met een beetje meer regie rag je deze show er in twee uur doorheen.
Gewoon een Nederlander.... Rob Jetten!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:07 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat de Nobel Peace Prize volgend jaar wel naar Kim Jong Un, heb ik het idee...
Let’s go FIFA!quote:
je hebt je roeping gemist!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toespraken iets korter en een beetje meer tempo met de ploegenoptocht, Met een beetje meer regie rag je deze show er in twee uur doorheen.
Ik stel voor dat ze de volgende keer Sietse Bakker bellen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
jij jat grappen van Eurosportquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:09 schreef Redefine het volgende:
Kipchoge heeft nog nooit zo langzaam gelopen.
Die hoorde ik niet, dus dat telt nietquote:
Pizza Quattro Stagioniquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:08 schreef TheVulture het volgende:
Deze man had zijn kleding uit moeten hebben
Zomer. Hardloopgoden.quote:
Mag niet van Jetten.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende winter maar weer eens op wintersport als het kan.
Mag je tegenwoordig een hypotheek voor afsluitenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:10 schreef Dagoduck het volgende:
Volgende winter maar weer eens op wintersport als het kan.
Even met ouders overleggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Mag je tegenwoordig een hypotheek voor afsluiten
Ah, we kijken al drie uur naar een Disneyfilm.quote:
Beste reizigers.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zegt men al sinds Jezus aan het kruis hing
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:14 schreef Forumtijger het volgende:
Waarom klint die zangeres exact als Miss Piggy?
Nee dan zong ze wel dat het tijd was om gedag te zeggenquote:
Lekker koukleumenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:14 schreef Redefine het volgende:
Op die andere locaties sta je 90% van de tijd naar een scherm te kijken wat er gebeurd.
die zijn na het inleveren van de vlag terug naar het hotel gegaan om te slapen johquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:14 schreef Redefine het volgende:
Op die andere locaties sta je 90% van de tijd naar een scherm te kijken wat er gebeurd.
Wel een lullig moment.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat zegt men al sinds Jezus aan het kruis hing
De sporters waarschijnlijk wel. Maar ik bedoel de bezoekers en vrijwilligers.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:15 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
die zijn na het inleveren van de vlag terug naar het hotel gegaan om te slapen joh
Nu zijn ze getrouwd.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:15 schreef OmniRocket het volgende:
slecht idee dit met 2 mensen tegelijk praten
Gojiraquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:16 schreef TLC het volgende:
Om Marie-Antoinette te citeren toen haar hoofd onder de guillotine lag : schiet nou eens op !
Ja.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:17 schreef Felagund het volgende:
Hoe heette die rechtse Italiaanse bij de Olympische vlag?
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Stefania Constantini woont in Cortina d'Ampezzo.
Ze is niet de enigequote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:17 schreef Dagoduck het volgende:
Stefania Constantini woont in Cortina d'Ampezzo.
5403 mensen blijkbaar.quote:
Ah, toch, had die niet vandag nog een wedstrijd?quote:
Stefania Constantini, 4 jaar geleden goud bij het mixed curlenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:17 schreef Felagund het volgende:
Hoe heette die rechtse Italiaanse bij de Olympische vlag?
Morgen blijkbaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, toch, had die niet vandag nog een wedstrijd?
2 zelfsquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ah, toch, had die niet vandag nog een wedstrijd?
Ik zit me nu ineens te bedenken dat we in 2028 naar een speech van Trump van 3 uur moeten luisterenquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit me nu ineens te bedenken dat we in 2028 naar een speech van Trump van 3 uur moeten luisteren
Drie uur lang zichzelf ophemelen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zit me nu ineens te bedenken dat we in 2028 naar een speech van Trump van 3 uur moeten luisteren
Voor Stefanidi lag de lat voor de winterspelen te hoog.quote:
Nu al genieten, 5 minuten over de spelen en daarna urenlang over van alles en nog watquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik verwacht in ieder geval een betere show dan nuquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Make speeches great again !quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het woordje van de president vanavond duurde nog geen halve minuut ofzo. Er is hoop.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De naam zal dan ook wel Trump Games zijn i.p.v. Olympic Games.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu al genieten, 5 minuten over de spelen en daarna urenlang over van alles en nog wat
I HAVE A BERLINERquote:
Nou ja de geluidskwaliteit op het strand van LA in 2024 voorspelde niet veel goeds.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Ik verwacht in ieder geval een betere show dan nu
MAGA games?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
De naam zal dan ook wel Trump Games zijn i.p.v. Olympic Games.
Biden was the worst president ever!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:21 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Nu al genieten, 5 minuten over de spelen en daarna urenlang over van alles en nog wat
Fabris zou ook kunnenquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:22 schreef Faraday01 het volgende:
Wie worden het? Tomba, Belmondo, Fontana?
Niet meer.quote:
Was alleen geen leuke versie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:23 schreef HiZ het volgende:
Ik waardeerde het inpassen van An die Freude en Europese vlag eigenlijk best wel.
de pausquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:22 schreef Faraday01 het volgende:
Wie worden het? Tomba, Belmondo, Fontana, Zoeggler?
Zou in Utrecht net zo druk zijn.quote:
Vandaag twee keer gewonnen! Morgenmiddag mogen ze we weer ja.quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zou in Utrecht net zo druk zijn.
(met linkse pali wappies)
Sjinkiequote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
wie mag over 4 jaar de vlam in Thialf aansteken?
Atje Keulen Deelstra…quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
Sjinkie?quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
Maar dit is wel heel erg.quote:
Nog met haar kleindochter op school gezeten.quote:
Sven Kramer.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
Kunnen er maar twee zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
Jillert Anemaquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:26 schreef OmniRocket het volgende:
quote:
Dat zou dan ook terecht zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee zouden ze 100% ireen wust kiezen
Die wil alleen meedoen aan wedstrijden die er toe doen.quote:
Ja.quote:
Valt mee voor Italianen als je San Remo kijkt (hun nationaal songfestival moment). Volgens de gids duurt het tot 1 uur, duurt het werkelijk tot half 3.quote:
Plamuur.quote:
Van mij hoeft dat hele gebeuren niet in Nederland eigenlijk. Ik snap het punt van duurzaamheid maar zo verliest het samenkomen op één plek wel steeds meer zijn glansquote:
Laten we het hopen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:29 schreef OmniRocket het volgende:
Nou het zit er weer op.... op naar een schroeiende Joy Beune morgen
Nog 40.000 koppen te gaan.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:29 schreef TLC het volgende:
Om de beul te citeren na de executie van Marie-Antoinette :
hehe de kop is eraf
Dat vervelende wijf wat de pers niet te woord wil staanquote:
VIquote:
Maar dat is weer heel wat anders he. Ik zou het zelf ook lachwekkend vinden om het schaatsen in een heel ander land te doen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Van mij hoeft dat hele gebeuren niet in Nederland eigenlijk. Ik snap het punt van duurzaamheid maar zo verliest het samenkomen op één plek wel steeds meer zijn glans
Klem Netflixquote:
Chaturbate en naar bed.quote:
Jaquote:
De herhaling. Als die afgelopen is kunnen we wel zo'n beetje door naar de live sport van morgen.quote:
Hoeveel jaar loop jij achter he?quote:
dat is een aardige uitdagingquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De binnenkant van mijn ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |