Jij zou er heen gaan, neem ik aan? Meerdere keren zelfs, of 1?quote:
Geniet ervan.quote:
Elke loopt het alleen maar meer uit...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:02 schreef Dutch_view het volgende:
Na 70 jaar kunnen ze nog steeds niet een op tijd lopend draaiboek maken
Nederland en België ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij zou er heen gaan, neem ik aan? Meerdere keren zelfs, of 1?
Nee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson Mandela?
Leeft die gast nog
Die gaat naar Trumpquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Dutch_view het volgende:
Alweer een vredesboodschap![]()
Krijgen we straks nog een Nobelprijs?
ICE krijgt die voor grootste vredesorganisatie.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Dutch_view het volgende:
Alweer een vredesboodschap![]()
Krijgen we straks nog een Nobelprijs?
Die verwachting had ik niet, want italianen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoe konden ze denken dat dit in 2.5 uur gepropt kon worden?
Zullen wel totaal verkeerd de entree van de atleten hebben ingeschatquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Uncle Roger's egg fried ricequote:
Zeg dat wel ja. Prachtigquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:05 schreef Forumtijger het volgende:
Charlie ziet er nog best wel appetijtelijk uit...
quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson Mandela?
Leeft die gast nog
De vastlegging van hoe intens rot de wereld is aan de topquote:
Zuid-Afrika levert vanavondquote:
Ja zie je nou wel die leeft gewoonquote:
Waarschijnlijk gaat de Nobel Peace Prize volgend jaar wel naar Kim Jong Un, heb ik het idee...quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
ICE krijgt die voor grootste vredesorganisatie.
Blatter minuutje genot.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nelson Mandela?
Leeft die gast nog
Toespraken iets korter en een beetje meer tempo met de ploegenoptocht, Met een beetje meer regie rag je deze show er in twee uur doorheen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het hoeft niet moeilijk te zijn nee.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toespraken iets korter en een beetje meer tempo met de ploegenoptocht, Met een beetje meer regie rag je deze show er in twee uur doorheen.
Gewoon een Nederlander.... Rob Jetten!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:07 schreef Forumtijger het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat de Nobel Peace Prize volgend jaar wel naar Kim Jong Un, heb ik het idee...
Let’s go FIFA!quote:
je hebt je roeping gemist!quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Toespraken iets korter en een beetje meer tempo met de ploegenoptocht, Met een beetje meer regie rag je deze show er in twee uur doorheen.
Ik stel voor dat ze de volgende keer Sietse Bakker bellen.quote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
jij jat grappen van Eurosportquote:Op vrijdag 6 februari 2026 23:09 schreef Redefine het volgende:
Kipchoge heeft nog nooit zo langzaam gelopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |