Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 16:15 schreef Fritsie1960 het volgende:
Voor mensen die fb hebben, deze stoere jongen al gezien?
Ik heb geen Facebook maar hij werd mij afgelopen week ineens "voorgesteld" op Instagram waar hij hetzelfde doet. Dat waren 3 verschillende bakjes met komkommer schijfjes die ik 2 zomers terug al bij de een na de andere influencer voorbij zag komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik zag ook de huidige Robert die op Instagram alleen in de sportschool lijkt te zitten en op LinkedIn voorbij komt als lifestyle coach
you tokkie to me?
En een lepel zout als ontbijt.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:43 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook maar hij werd mij afgelopen week ineens "voorgesteld" op Instagram waar hij hetzelfde doet. Dat waren 3 verschillende bakjes met komkommer schijfjes die ik 2 zomers terug al bij de een na de andere influencer voorbij zag komen![]()
En ik zag ook de huidige Robert die op Instagram alleen in de sportschool lijkt te zitten en op LinkedIn voorbij komt als lifestyle coach
Je kunt aangeven dat je niet geïnteresseerd bent in content van een specifiek account. Nadat ik dit al 2x gedaan had en Instagram me voor de 3e keer toch dat hoofd van Roma voorschotelde, heb ik haar hele account maar geblokkeerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 17:43 schreef schetterklep het volgende:
[..]
Ik heb geen Facebook maar hij werd mij afgelopen week ineens "voorgesteld" op Instagram waar hij hetzelfde doet. Dat waren 3 verschillende bakjes met komkommer schijfjes die ik 2 zomers terug al bij de een na de andere influencer voorbij zag komen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dit ja, want "dan verlies je niet zoveel vocht"! Mafkees. Zout gebruiken is juist zeer ongezond!quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Je kunt aangeven dat je niet geïnteresseerd bent in content van een specifiek account. Nadat ik dit al 2x gedaan had en Instagram me voor de 3e keer toch dat hoofd van Roma voorschotelde, heb ik haar hele account maar geblokkeerd.
Wat denk je, zojuist......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Je kunt aangeven dat je niet geïnteresseerd bent in content van een specifiek account. Nadat ik dit al 2x gedaan had en Instagram me voor de 3e keer toch dat hoofd van Roma voorschotelde, heb ik haar hele account maar geblokkeerd.
Wat denk je, zojuist......Roooomaaaaaa.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
Wat denk je, zojuist......je post op pc tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zal hier regelmatig jou taggen en Roma noemen
dan blijft ze je bij
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
je post op pc toch
ik zal hier regelmatig jou taggen en Roma noemen
dan blijft ze je bij
Wat hebben wij te klagen ?quote:
was hij flauw?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb je zijn raad opgevolgd.... nee toch
Nee, dat soort praat laat ik gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heb je zijn raad opgevolgd.... nee toch
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:35 schreef LionHeart het volgende:
Haha, zou Chess nu denken dat ze populair is?
wel slimquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:37 schreef spapaars het volgende:
Gaat ze overleggen met 0 puntjes Salar.
Logisch toch, enige waar ze echt een band mee heeft.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:37 schreef spapaars het volgende:
Gaat ze overleggen met 0 puntjes Salar.
Ik begin te geloven dat ie gewoon een error is...quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
ow gaat casper een error krijgen ??
lijkt hij in ieder geval op zijn zusquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:39 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik begin te geloven dat ie gewoon een error is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een losse opmerking
stilte wordt onrust
Is dat die gozer bij Lisa met dat mottige hoofd?quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:39 schreef greysbones het volgende:
ow gaat casper een error krijgen ??
bij Marlijnquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dat die gozer bij Lisa met dat mottige hoofd?
Ja, maar dan bij Marlijnquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is dat die gozer bij Lisa met dat mottige hoofd?
vind Jessica een enorme tokkiequote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
wel wat aardiger tegen hem (frank) doen
gelijk heeft hij
vieze kak wijven
bah bah
dat en die cynthia enorm onvriendelijk, als zij zo behandeld zou worden stond ze al jankend buitenquote:
Noemen wij hier: kop als een oorwurmquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:45 schreef Soury het volgende:
Wat een hoop sjaggie ellende is die Jessica, ik heb haar nog nooit zien lachen. Altijd een onweer smoel.
Ik bedoel eigenlijk Cynthia, haal de namen door elkaarquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Noemen wij hier: kop als een oorwurm
ik begrijp het ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
welk trauma heeft Cynthia waardoor ze niet normaal kan doen tegen Frank?
Blijft natuurlijk wel dat wij fragmenten zien, en niet 24/7 opgesloten zitten met elkaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
vind het heel apartquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Blijft natuurlijk wel dat wij fragmenten zien, en niet 24/7 opgesloten zitten met elkaar.
Het is maar 3 weken, ze doet alsof ze is uitgehuwelijkt met hemquote:Op dinsdag 3 februari 2026 19:50 schreef greysbones het volgende:
Ik heb zo'n onheilspellend voorgevoel dat die er over minimaal 9 maanden nog steeds is.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:02 schreef greysbones het volgende:
ik hoop
dat Casper er ook heel snel uitligt
Marlijn zegt ......quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:04 schreef greysbones het volgende:
marlijn
roxy is fucking goed in muziek
sinds wanneer
Afentoe denk ik echt alsof ik Floris zie lopen maar het is Casperquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:07 schreef greysbones het volgende:
Marlijn heeft haar soulmate gevonden
net zo'n lulhannes
Mag z'n veters nog niet strikken.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Afentoe denk ik echt alsof ik Floris zie lopen maar het is Casper
Je kont voor de camera showen en denken dat je een bn'er gaat worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
soms vraag ik me wel af waarom mensen meedoen
ze kunnen niks
ze durven niks
snappen ze wel dat het een spelshow is?
De tegenhanger is sowieso veel leuker om naar te kijken. Altijd alles willen, roepen dat ze er geweldig goed in zijn om vervolgens keihard te falenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
soms vraag ik me wel af waarom mensen meedoen
ze kunnen niks
ze durven niks
snappen ze wel dat het een spelshow is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De tegenhanger is sowieso veel leuker om naar te kijken. Altijd alles willen, roepen dat ze er geweldig goed in zijn om vervolgens keihard te falenwat een monster was ze ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
De tegenhanger is sowieso veel leuker om naar te kijken. Altijd alles willen, roepen dat ze er geweldig goed in zijn om vervolgens keihard te falenafschuwelijk mensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg, zo praten we niet over de enige echte hoela-hoep koningin he!quote:
de heldquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
salar is ook een watje
die speelt zelf ook bijna niks
vraag me af wat er klopt van het verhaal van Marlijnquote:
Die laat zijn wijfie werkenquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:21 schreef greysbones het volgende:
salar is ook een watje
die speelt zelf ook bijna niks
quote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Heb gemist waarom Jessica speelt. Zei Frank niet dat taal het enige was dat hij zou kunnen?
ja dat zei hij, dus dit begrijp ik ook even nietquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:24 schreef KinKiJan het volgende:
Heb gemist waarom Jessica speelt. Zei Frank niet dat taal het enige was dat hij zou kunnen?
die gaat terror op Marlijn denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:26 schreef Fritsie1960 het volgende:
Roxy zo weer janken en stampvoeten![]()
Daar gaat ze alquote:Op dinsdag 3 februari 2026 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaat terror op Marlijn denk ik
Hoezo bijna einde cyclus? Het is nog maar één week bezig dus na vanavond nog twee wissels te gaan. Het was ook niet handig omdat gelijk te doen aangezien MerCedes na een week kan zien wat het sterke en zwakke bondje is. Het is wel een leuke wending, hoop trammelantquote:Op dinsdag 3 februari 2026 21:30 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was het dus. Schorpioen is Merkedes, en wij maar denken iemand van de nieuwe met een geheime agenda. een soort 'mol'. Had voor het verhaal wel leuker geweest. Maar waarom in godesnaam dit lanceren midden in, bijna aan het eind van de cyclus?!Doe dat aan het begin van de cyclus net al de Ratten ofzo. Je kunt aan je water voelen dat dit natuurlijk ook maar weer alleen deze cyclus gaat zijn dat 5e dier en dat we dit na deze cyclus niet meer zien of ze komen weer met een ander eenmalig experimentje wederom. Op zich is het best leuk, en je kan het tactisch spelen als Schorpioen dus dat kan wel leuk worden. In ieder geval veel stress bij sommige zoals Marlijn want die krijgt misschien haar bezoek niet. En terecht, hopelijk backfired die snitch actie van vanavond in haar bolle face door dat gekonkel met die halve tamme Casper van haar. Ik was wel even team Roxy vanavond ook al is het een hysterica pur sang.
Jessica en Cynthia is water en vuur, dat beloofd nog wat voor de rest van de cyclus. Die Cynthia is echt een Karen.
Ja de reden geef ik erbij. Als het aan het begin was geweest had iedereen 50 punten. Nu is de race al aan de gang en is het leuker. Mercedes kiest nu ook bewust voor het laagste bondje (en Salar erbij is ook wel lekker natuurlijk)quote:Op dinsdag 3 februari 2026 22:35 schreef freaky40 het volgende:
Dat zal allemaal wel, maar dit wordt nu een week na de start gelanceerd en niet na de bondjessamenstelling.
Tja Merlijn heeft nu ook een vriendje, en die verteld ze dingen. Op zich niet zo raar dat doen ze allemaal als ze een "maatje" hebben uit een ander bondje.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Kan Marlijn geen wit shirt aantrekken? Ze is meer met de Gieren en hun belangen bezig dan met haar eigen bondje
Pain in the ass dat kind, met die dubbele nek van haar.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 23:14 schreef MacDeMarco het volgende:
Kan Marlijn geen wit shirt aantrekken? Ze is meer met de Gieren en hun belangen bezig dan met haar eigen bondje
Ja, dat zie ik anders. Er zat duidelijk iets mis met haar relatie thuis en daarom stond ze open voor een vriendschappelijke relatie met Thomas. Voor de videocall was er in principe nog niets'ernstigs' gebeurd tussen Chess en Thomas. Na ce videocall was het haar wel duidelijk dat haar relatie over was. Daarom is ze nu wat verder gegaan. Misschien niet netjes, maar ook niet meer dan dat. Intussen heeft ze, in tegenstelling tot vele anderen in het programma, nog steeds niet geneukt met Thomas. Ik vind dat zelf een behoorlijke discipline en zou dat zelf niet kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar een zwakke moraal. Het is maar wat je wilt.
mevrouw heeft het allemaal niet zo gezegdquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:06 schreef LionHeart het volgende:
Pathologisch leugenaar Marlijn in het nieuwe voorstukje. Hoe weet je dat ze liegt? Als haar mond beweegt.
Hoezo 'duidelijk iets mis'? Omdat zij dat zegt?quote:Op woensdag 4 februari 2026 02:34 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik anders. Er zat duidelijk iets mis met haar relatie thuis en daarom stond ze open voor een vriendschappelijke relatie met Thomas. Voor de videocall was er in principe nog niets'ernstigs' gebeurd tussen Chess en Thomas. Na ce videocall was het haar wel duidelijk dat haar relatie over was. Daarom is ze nu wat verder gegaan. Misschien niet netjes, maar ook niet meer dan dat. Intussen heeft ze, in tegenstelling tot vele anderen in het programma, nog steeds niet geneukt met Thomas. Ik vind dat zelf een behoorlijke discipline en zou dat zelf niet kunnen.
quote:Wie ze het meest gaat missen is haar vriend, met wie ze al zes jaar een relatie heeft. “We wonen ook samen. Wat hem zo leuk maakt? Alles! Ik ga ook mij nbeste vriendin Fatima missen. Mensen zouden met mij in een bondje moeten willen omdat ik fanatiek, enthousiast en ook zorgzaam ben. Ik kan goed een luisterend oor bieden en ik hou ook van koken.”
Roxy zegt in eerste instantie tegen Marlijn dat, als zij het uitdagingsduel moeten spelen, ze voor 100 punten op de Gieren gaan. Marlijn waarschuwt Casper. Waarop de gieren, die getrokken worden bij het uitdagingsduel besluiten om dan op de slangen te gaan. Akkoord. De Gieren weten dit dankzij Marlijn, maar Marlijn weet dit dankzij Roxy.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
mevrouw heeft het allemaal niet zo gezegd
bla bla bla
Dat was alleen niet het punt. Marlijn heeft gezegd wat ze heeft gezegd met de bedoeling dat er ging gebeuren wat er nu gebeurde. En nu liegt ze erover.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Roxy zegt in eerste instantie tegen Marlijn dat, als zij het uitdagingsduel moeten spelen, ze voor 100 punten op de Gieren gaan. Marlijn waarschuwt Casper. Waarop de gieren, die getrokken worden bij het uitdagingsduel besluiten om dan op de slangen te gaan. Akkoord. De Gieren weten dit dankzij Marlijn, maar Marlijn weet dit dankzij Roxy.
Dus de grootste schuldige is Roxy zelf! Roxy wist dat Marlijn goed is met Casper.
Je kunt niet weten of dat haar bedoeling was. Ik denk dat Marlijn dom genoeg is dat ze niet zo ver doorgedacht heeft. En eerlijk is eerlijk, ze heeft het niet met Casper gehad over dat de Gieren de Slangen in de min zouden duwen. Ze heeft ze alleen gewaarschuwd voor Roxy. Roxy is zelf zo dom geweest om dit tegen Marlijn te zeggen, terwijl ze weet dat Marlijn en Casper close zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:00 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat was alleen niet het punt. Marlijn heeft gezegd wat ze heeft gezegd met de bedoeling dat er ging gebeuren wat er nu gebeurde. En nu liegt ze erover.
Haar gedrag is echt heel apart. Tig camera's, herhaaldelijk op leugens betrapt en zelfs als ze weet dat bij meerdere bekend is dat ze weer iets geflikt heeft blijft ze gewoon de heilige onschuld spelen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
mevrouw heeft het allemaal niet zo gezegd
bla bla bla
Mercedes? oooh... was al zo gewend dat jij het over Merkedes hebtquote:Op woensdag 4 februari 2026 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Als Mercedes slim is doet ze dat inderdaad, neem wraak op Marlijn door haar te verplaatsen, krijgt ze ook geen bezoek. Denk dat je haar daar erg mee straft. Topshow gegarandeerd.![]()
Dat denk ik ook , maar dan nog: meelopers met schapengedrag kan je beter helemaal negerenquote:Op woensdag 4 februari 2026 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Marlijn het alleen vertelde om leuker gevonden te worden. Het lijkt me sterkt dat zij een ander tactisch motief zou kunnen bedenken dan dit.
Het enige spel tactische voordeel zou kunnen zijn dat de vossen voor nu niet uitgedaagd zouden worden. Dat weegt niet op tegen alle ellende die er nu van gekomen is. En daar staat zij sowieso niet bij stil denk ik.
En niet te vergeten, Marlijn komt dan in een bondje met Roxy!quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Als Mercedes slim is doet ze dat inderdaad, neem wraak op Marlijn door haar te verplaatsen, krijgt ze ook geen bezoek. Denk dat je haar daar erg mee straft. Topshow gegarandeerd.![]()
Merkedes. [sic]quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haar gedrag is echt heel apart. Tig camera's, herhaaldelijk op leugens betrapt en zelfs als ze weet dat bij meerdere bekend is dat ze weer iets geflikt heeft blijft ze gewoon de heilige onschuld spelen.
Zonder enige vorm van schaamte ook.
Speciaal voor jou aangepast. Sorry voor het ongemak wat je door mijn foutje hebt ondervonden eventueel.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
Mercedes? oooh... was al zo gewend dat jij het over Merkedes hebt![]()
(waar die K vandaan komt?)
quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Trouwens... De gieren mét Mercedes kregen het hoogste bod voor dat logeerpartijtje toch?
Nu krijgt de winnaar Frank in plaats van Mercedes
dan hebben we straks 3 deelnemers ipv 16quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:43 schreef Cirilico het volgende:
Wat een gezeik weer met die Frank-wissel. Mercedes heeft de best mogelijke keuze gemaakt. Je ruilt in ranking van laag naar hoog en je ruilt met degene met wie jij niet in een bondje wilt zitten.
Dat is het spel. Blijf lekker thuis als je gaat janken om elk tegenslaagje.
Iets vinden is wat anders dan dingen verdraaien en onjuiste dingen zeggen, laat staan dat goed praten van vreemdgaan geen mening is maar een moraal gebrekquote:Op woensdag 4 februari 2026 13:31 schreef LionHeart het volgende:
En toch mag iemand vinden wat ie vindt imho. Volgens mij werkt dat ook zo hier. Continu hakketakken op elkaar maakt het hier niet gezelliger.
Of we krijgen allemaal Mary's en Roberts in de loods.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hebben we straks 3 deelnemers ipv 16
is je vergeven bij dezequote:Op woensdag 4 februari 2026 12:30 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Speciaal voor jou aangepast. Sorry voor het ongemak wat je door mijn foutje hebt ondervonden eventueel.
Freacy40 being Freacy40quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:21 schreef Giggio het volgende:
[..]
is je vergeven bij deze
(al ging ik weer twijfelen of ik het goed gezien had toen ik de aangepaste versie weer zag, je maakt het me wel moeilijk op deze woensdag)
blijft alleen de vraag: waarom met een K? heb ik iets gemist wat de oorzaak is?
Ik zie dat weer anders dan jij. Als je vind dat je relatie niet meer werkt dan is het wel zo netjes deze eerst te beindigen en ik begrijp samen een huis gekocht dus dat ook eerst afhandelen. Pas dán aanmelden voor een programma als dit waar de een na de ander met een ´vriendje´ of ´vriendinnetje´ naar buiten loopt of op zijn minst seks mee heeft. Nu ben je duidelijk aan het vreemdgaan onder de ogen van je nog bestaande relatie, Niet dat dit stand zal houden want haar oog valt alweer op een andere jongen. Ze lijkt mij een echt buurtsletje wat dat betreft. En seks schijnen ze al wél gehad te hebben hoor.quote:Op woensdag 4 februari 2026 02:34 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik anders. Er zat duidelijk iets mis met haar relatie thuis en daarom stond ze open voor een vriendschappelijke relatie met Thomas. Voor de videocall was er in principe nog niets'ernstigs' gebeurd tussen Chess en Thomas. Na ce videocall was het haar wel duidelijk dat haar relatie over was. Daarom is ze nu wat verder gegaan. Misschien niet netjes, maar ook niet meer dan dat. Intussen heeft ze, in tegenstelling tot vele anderen in het programma, nog steeds niet geneukt met Thomas. Ik vind dat zelf een behoorlijke discipline en zou dat zelf niet kunnen.
Helemaal eens met bovengenoemde. Marlijn heeft haar oog laten vallen op Casper en doet alles voor hem. Ze overziet niet eens waar ze mee bezig is alleen maar om Casper te plezieren. Ik zie Casper er nog wel misbruik van maken want die zei in het begin al dat het hem niet uitmaakt bij wie hij hem erin steekt.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Marlijn het alleen vertelde om leuker gevonden te worden. Het lijkt me sterkt dat zij een ander tactisch motief zou kunnen bedenken dan dit.
Het enige spel tactische voordeel zou kunnen zijn dat de vossen voor nu niet uitgedaagd zouden worden. Dat weegt niet op tegen alle ellende die er nu van gekomen is. En daar staat zij sowieso niet bij stil denk ik.
Marlijn kan de gevolgen van haar daden niet overzien.quote:Op woensdag 4 februari 2026 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Marlijn is gewoon een dom schaap en is onhandig en weet dat blijkbaar echt niet van zichzelf of wel maar dan wel erg geslepen.
Ben het gewoon helemaal met je eensquote:Op woensdag 4 februari 2026 17:25 schreef freaky40 het volgende:
Marlijn is gewoon een dom schaap en is onhandig en weet dat blijkbaar echt niet van zichzelf of wel maar dan wel erg geslepen.
Gezellig met Roxy in een clubjequote:Op woensdag 4 februari 2026 17:37 schreef Gia het volgende:
[..]
Marlijn kan de gevolgen van haar daden niet overzien.
Volgende week gaat ze naar de slangen, raakt ze haar bezoek kwijt aan Mercedes en wordt het janken.
Tja, dat zijn nou de gevolgen!
door wie?quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:38 schreef freaky40 het volgende:
Zo wordt het merk Mercedes ook wel eens genoemd, kleine woord verbastering.
een ster ken ikquote:
die is niet in haar eerste leugen gestiktquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:34 schreef KinKiJan het volgende:
Marlijn: "Ik zei alleen 'ga muziek oefenen' .."
Uhuu
Uhu.... eg niequote:Op woensdag 4 februari 2026 19:36 schreef greysbones het volgende:
Marlijn heeft er echt niks mee te maken
echt niet
Ik dacht ff aan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht dat het "kamps" dialect wasquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
een ster ken ik
als bijnaam
maar Merkedes
Jesse in een Noah-pakquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:40 schreef greysbones het volgende:
aah gen Z-er Noah kan niet met tegenslagen omgaan
quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik dacht ff aan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Hij zit haar nu te vlooien ja.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:43 schreef LionHeart het volgende:
Ehhmm.. dus Noah klagen bij Robert over Roxy... En Robert is erg goed met Roxy.
Tactisch inzicht van een amoebe.
altijd maar het slachtoffertjequote:Op woensdag 4 februari 2026 19:45 schreef LionHeart het volgende:
Tip van Flip Merlijn, je kunt ook zorgen dat je niet in die situaties terecht komt.
Ze hebben daar geen tv he.. de enige die dit echt weet is Casper.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:47 schreef schetterklep het volgende:
Is er nou niemand die Merlijn kan uitleggen wat er gebeurt? Ze heeft gewoon gezegd dat ze op de gieren gingen voor 100 en daardoor kozen de gieren voor de slangen. Die slechte keuze lag niet aan Merlijn maar ze zorgt wel voor de voorzet. En dan zo op de bank met d'r been half over hem heen.
Oh ja natuurlijk, niet bij nagedachtquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:47 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Ze hebben daar geen tv he.. de enige die dit echt weet is Casper.
Met het voorstukje erbij moeten ze ranken lijkt me. "Wie had je bij minst betrouwbaar" (of zoiets)quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:51 schreef greysbones het volgende:
moet er een nieuwe schorpioen komen ?
Van de week werd er nog gezegd dat andere op die kamer ook wel eens snurkenquote:Op woensdag 4 februari 2026 19:50 schreef LionHeart het volgende:
Maar het licht was al volop aan, dus opsta tijd. En dan nog allemaal zo geïrriteerd doen over het snurken.
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
stonden er nu namen op die enveloppen ??
Moet wel, anders weten ze niet wie wat heeft ingevuld.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:01 schreef greysbones het volgende:
stonden er nu namen op die enveloppen ??
jullie stemmen anoniemquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Moet wel, anders weten ze niet wie wat heeft ingevuld.
Ik weet nog steeds niet wat er nu precies is.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:04 schreef StephanL het volgende:
Cynthia ziet ook dingen die er niet zijn volgens mij
Hij heeft volgens mij vrij weinig met Cynthia gedaan maar goed. Ze zoekt het maar lekker uitquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat er nu precies is.
Je zit teveel op mijn huid?????
Ziet ze ze vliegen???
alhoewel, die hand klap en dan een omhelzing....man kijk uit anders heeft ze nog gelijk of denkt ze dat ze gelijk heeft
Die mag echt als eerste vertrekken wat mij betreft. Die voegt niets toe behalve een chagrijnige kop.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:07 schreef LionHeart het volgende:
Nee, Roxy, je neemt het absoluut niet persoonlijk.
Sjonge jonge jongequote:Op woensdag 4 februari 2026 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Het is onderhand wel duidelijk dat er meer speelt tussen Frank en Cynthia dan dat wij gezien hebben.
ze denkt dat Jes alleen maar opkomt voor Frank daarom vind ze dat ze niet met haar over hem kan praten maar Cynthia is erg negatief over hem en ik weet nog steeds niet waaromquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:09 schreef greysbones het volgende:
cynthia kan ook geen enkele feedback hebben
jeez
jessica zei het heel netjes
Tot nu toe zie ik geen enkel kwaads in Frank.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ze denkt dat Jes alleen maar opkomt voor Frank daarom vind ze dat ze niet met haar over hem kan praten maar Cynthia is erg negatief over hem en ik weet nog steeds niet waarom
Nee ik ook niet daarom, echt ik begrijp niets van dat mens.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe zie ik geen enkel kwaads in Frank.
Je bedoelt Smart Fortwoquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
Maar vinden haar ouders het leuk want dit gaat natuurlijk allemaal om Salar.
Straks rijdt die Pa met de Hummer binnen.
Ja irritant, ik wil weten of ze een punt heeft of niet, en of ik nou wel of niet mee moet gaan met de boe-Cynthia meutequote:Op woensdag 4 februari 2026 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wat er nu precies is.
Je zit teveel op mijn huid?????
Ziet ze ze vliegen???
alhoewel, die hand klap en dan een omhelzing....man kijk uit anders heeft ze nog gelijk of denkt ze dat ze gelijk heeft
dat is meestal de opzetquote:
ze hadden cynthia en Jessica er gewoon uit moeten halenquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Goeie uitslag ook als iemand alleen naar haar eigen bondje gekeken heeft
quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Thomas betrouwbaar... Laat je vriendin maar bij hem achter, komt helemaal goed
daar heeft ze een handje vanquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die wordt ook even neergezet door z'n liefje.
Ik zou eerder Chess als onbetrouwbaar neerzetten..XDquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Thomas betrouwbaar... Laat je vriendin maar bij hem achter, komt helemaal goed
Ben vooral verbaasd dat hij daarin zo hoog scoort, maar inderdaad, Chess zou ik ook niet veel punten geven.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:30 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik zou eerder Chess als onbetrouwbaar neerzetten..XD
Sowiesoquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:30 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Het leek ook wel of hij zich geen houding kon geven toen ze zei dat ze wilde verlengen. Hij zit er al te diep in en vraag me af of hij dat zelf wel wil. Zeker nu Mercedes al meerde hints heeft gegeven dat ze wel gevoelens heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:43 schreef Cirilico het volgende:
Tokkie Roxy gaat weer eens los. Cynthia is een onwijs zuur mens. Thomas is zo onbetrouwbaar als maar kan dus hoe die bovenaan eindigde snap ik niet. Salar blijft hartstikke nep. Net als zijn 'relatie' met Mercedes.
Blijkbaar zien ze dat toch anders daar en wordt ze zo in de montage neer gezet maar als je 24/7 bij elkaar bent niet....Wij zien alleen de knip/plak aflevering.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:30 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Tja, het ene is strafbaar en het andere absoluut niet.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dan maken ze zo´n drama om de fout die Frank maakte, ze liggen met regelmaat half te vozen met elkaar maar een klap op de billen en het is oorlog en Frank wordt totaal genegeerd?
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo 'duidelijk iets mis'? Omdat zij dat zegt?
Als jij met intiem seks bedoelt, dan zit je fout. Voor de videocall heeft ze zelfs nog niet gezoend met Thomas, dus je ziet echt spoken. Ze heeft voor de videocall wel veel liggen kroelen met Thomas, maar ze hebben nog niet eens gezoend. En als je met seks neuken bedoelt, dat hebben ze ook nu nog niet gedaan. Kijk het gerust nog eens terug zou ik zeggen. Hahaha. Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:29 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Haha, Jezus, je blijf ook maar die onzin herhalen en wat je zegt is ook pertinent onwaar, ze is namelijk weldegelijk intiem geweest met Thomas voor de videocall en inmiddels hebben ze ook al sex gehad en het dan over discipline hebben, HaHaHa.
Ik weet niet wat jij denkt wel en niet te zien, maar ik zie een vrouw, die 6 jaar een relatie heeft, goed of slecht, doet er niet toe, wonen samen. Samen een huis gekocht en huisdieren. Ze flirt met Thomas, knuffelen en strelen elkaar een beetje. Als, ik zeg ALS die relatie al slecht zou zijn geweest, had ze er dan niet beter een punt achter kunnen zetten, voor ze de loods inging? Zou jij dit gedrag van je partner accepteren als jij haar vriend was?quote:Op donderdag 5 februari 2026 02:53 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Als jij met intiem seks bedoelt, dan zit je fout. Voor de videocall heeft ze zelfs nog niet gezoend met Thomas, dus je ziet echt spoken. Ze heeft voor de videocall wel veel liggen kroelen met Thomas, maar ze hebben nog niet eens gezoend. En als je met seks neuken bedoelt, dat hebben ze ook nu nog niet gedaan. Kijk het gerust nog eens terug zou ik zeggen. Hahaha. Je ziet dingen die er niet zijn.
Dat was niet het onderwerp. Er werd gezegd dat Chess al seks had gehad voor de videocall en dat is totale onzin. Ze had nog niet eens gezoend. ***** Mod Edit*** Niet een user aanspreken dat doet een mod wel*****quote:Op donderdag 5 februari 2026 03:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt wel en niet te zien, maar ik zie een vrouw, die 6 jaar een relatie heeft, goed of slecht, doet er niet toe, wonen samen. Samen een huis gekocht en huisdieren. Ze flirt met Thomas, knuffelen en strelen elkaar een beetje. Als, ik zeg ALS die relatie al slecht zou zijn geweest, had ze er dan niet beter een punt achter kunnen zetten, voor ze de loods inging? Zou jij dit gedrag van je partner accepteren als jij haar vriend was?
Hou jij je maar eens even bij een reactie over een van de bewonersquote:Op donderdag 5 februari 2026 04:57 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Dat was niet het onderwerp. Er werd gezegd dat Chess al seks had gehad voor de videocall en dat is totale onzin. Ze had nog niet eens gezoend. ***** Mod Edit*** Niet een user aanspreken dat doet een mod wel*****
Verder schat ik Chess in als iemand die moeite heeft met een relatie te beeindigen. Daarom was dat niet aan de orde. En nee, natuurlijk zou ik dat gedrag niet accepteren als ik haar vriend was, maar ik ken het hele verhaal niet. Ik weet niet waarom Chess meerdere keren heeft aangegeven dat de laatste 2 jaar haar relatie thuis niet goed was. Maar ze zegt dat niet voor niets. Ik vond haar vriend ook wel heel erg dwingend overkomen in die videocall. Hoe dan ook, mijn reactie ging over wat Chess zogenaamd al gedaan zou hebben op seksueel gebied en dat was totale onzin. Leugens!
Dat is dus constant wat ik ziequote:Op woensdag 4 februari 2026 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het leek ook wel of hij zich geen houding kon geven toen ze zei dat ze wilde verlengen.
Hij zit er al te diep in en vraag me af of hij dat zelf wel wil. Zeker nu Mercedes al meerde hints heeft gegeven dat ze wel gevoelens heeft.
Chess denkt nu waarschijnlijk ook dat ze populair is omdat ze tweede of derde werd bij de stemmingen thuis. Ze weet alleen niet dat men haar en Thomas uit elkaar wilde halen en dat zij uitgekotst wordt en wij maar uit vier mensen mochten kiezen per ronde.quote:Op donderdag 5 februari 2026 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar zien ze dat toch anders daar en wordt ze zo in de montage neer gezet maar als je 24/7 bij elkaar bent niet....Wij zien alleen de knip/plak aflevering.
En ik ben ervan overtuigd dat ze elkaar manueel bevredigd hadden nog voordat ze dat belletje had.quote:Op donderdag 5 februari 2026 03:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt wel en niet te zien, maar ik zie een vrouw, die 6 jaar een relatie heeft, goed of slecht, doet er niet toe, wonen samen. Samen een huis gekocht en huisdieren. Ze flirt met Thomas, knuffelen en strelen elkaar een beetje. Als, ik zeg ALS die relatie al slecht zou zijn geweest, had ze er dan niet beter een punt achter kunnen zetten, voor ze de loods inging? Zou jij dit gedrag van je partner accepteren als jij haar vriend was?
Mijn man had een advocaat naar de loods gestuurd om de scheiding te regelen. En over geen seks met Thomas, in het voorstukje voor morgen zie je dat ze hem gewoon publiekelijk voor lul zet, door te vertellen dat hij met 2 minuten klaar was. Als man en als vrouw moet je bij dit soort vrouwen heel ver uit de beurt blijven, ze maken je kapot. of het moet allemaal script en gespeeld zijn, maar dat geloof ik niet.
Hoe kan jij haar zo verdedigen? Ken jij haar persoonlijk of zie jij iets dat ik niet zie?
Als dit mijn (ex)schoondochter was, zou ik mijn zoon helpen al haar spullen voor de loods te dumpen
Mercedes beweert dat Marlijn tegen Casper heeft gezegd: Als ik jullie was, zou ik op de Slangen gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Casper liegt ook gewoon vrolijk mee ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |