Het leek ook wel of hij zich geen houding kon geven toen ze zei dat ze wilde verlengen. Hij zit er al te diep in en vraag me af of hij dat zelf wel wil. Zeker nu Mercedes al meerde hints heeft gegeven dat ze wel gevoelens heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:43 schreef Cirilico het volgende:
Tokkie Roxy gaat weer eens los. Cynthia is een onwijs zuur mens. Thomas is zo onbetrouwbaar als maar kan dus hoe die bovenaan eindigde snap ik niet. Salar blijft hartstikke nep. Net als zijn 'relatie' met Mercedes.
Blijkbaar zien ze dat toch anders daar en wordt ze zo in de montage neer gezet maar als je 24/7 bij elkaar bent niet....Wij zien alleen de knip/plak aflevering.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:30 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik zou eerder Chess als onbetrouwbaar neerzetten..XD
Tja, het ene is strafbaar en het andere absoluut niet.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dan maken ze zo´n drama om de fout die Frank maakte, ze liggen met regelmaat half te vozen met elkaar maar een klap op de billen en het is oorlog en Frank wordt totaal genegeerd?
Jaquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:45 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoezo 'duidelijk iets mis'? Omdat zij dat zegt?
Als jij met intiem seks bedoelt, dan zit je fout. Voor de videocall heeft ze zelfs nog niet gezoend met Thomas, dus je ziet echt spoken. Ze heeft voor de videocall wel veel liggen kroelen met Thomas, maar ze hebben nog niet eens gezoend. En als je met seks neuken bedoelt, dat hebben ze ook nu nog niet gedaan. Kijk het gerust nog eens terug zou ik zeggen. Hahaha. Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 13:29 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Haha, Jezus, je blijf ook maar die onzin herhalen en wat je zegt is ook pertinent onwaar, ze is namelijk weldegelijk intiem geweest met Thomas voor de videocall en inmiddels hebben ze ook al sex gehad en het dan over discipline hebben, HaHaHa.
Ik weet niet wat jij denkt wel en niet te zien, maar ik zie een vrouw, die 6 jaar een relatie heeft, goed of slecht, doet er niet toe, wonen samen. Samen een huis gekocht en huisdieren. Ze flirt met Thomas, knuffelen en strelen elkaar een beetje. Als, ik zeg ALS die relatie al slecht zou zijn geweest, had ze er dan niet beter een punt achter kunnen zetten, voor ze de loods inging? Zou jij dit gedrag van je partner accepteren als jij haar vriend was?quote:Op donderdag 5 februari 2026 02:53 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Als jij met intiem seks bedoelt, dan zit je fout. Voor de videocall heeft ze zelfs nog niet gezoend met Thomas, dus je ziet echt spoken. Ze heeft voor de videocall wel veel liggen kroelen met Thomas, maar ze hebben nog niet eens gezoend. En als je met seks neuken bedoelt, dat hebben ze ook nu nog niet gedaan. Kijk het gerust nog eens terug zou ik zeggen. Hahaha. Je ziet dingen die er niet zijn.
Dat was niet het onderwerp. Er werd gezegd dat Chess al seks had gehad voor de videocall en dat is totale onzin. Ze had nog niet eens gezoend. ***** Mod Edit*** Niet een user aanspreken dat doet een mod wel*****quote:Op donderdag 5 februari 2026 03:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt wel en niet te zien, maar ik zie een vrouw, die 6 jaar een relatie heeft, goed of slecht, doet er niet toe, wonen samen. Samen een huis gekocht en huisdieren. Ze flirt met Thomas, knuffelen en strelen elkaar een beetje. Als, ik zeg ALS die relatie al slecht zou zijn geweest, had ze er dan niet beter een punt achter kunnen zetten, voor ze de loods inging? Zou jij dit gedrag van je partner accepteren als jij haar vriend was?
Hou jij je maar eens even bij een reactie over een van de bewonersquote:Op donderdag 5 februari 2026 04:57 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Dat was niet het onderwerp. Er werd gezegd dat Chess al seks had gehad voor de videocall en dat is totale onzin. Ze had nog niet eens gezoend. ***** Mod Edit*** Niet een user aanspreken dat doet een mod wel*****
Verder schat ik Chess in als iemand die moeite heeft met een relatie te beeindigen. Daarom was dat niet aan de orde. En nee, natuurlijk zou ik dat gedrag niet accepteren als ik haar vriend was, maar ik ken het hele verhaal niet. Ik weet niet waarom Chess meerdere keren heeft aangegeven dat de laatste 2 jaar haar relatie thuis niet goed was. Maar ze zegt dat niet voor niets. Ik vond haar vriend ook wel heel erg dwingend overkomen in die videocall. Hoe dan ook, mijn reactie ging over wat Chess zogenaamd al gedaan zou hebben op seksueel gebied en dat was totale onzin. Leugens!
Dat is dus constant wat ik ziequote:Op woensdag 4 februari 2026 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Het leek ook wel of hij zich geen houding kon geven toen ze zei dat ze wilde verlengen.
Hij zit er al te diep in en vraag me af of hij dat zelf wel wil. Zeker nu Mercedes al meerde hints heeft gegeven dat ze wel gevoelens heeft.
Chess denkt nu waarschijnlijk ook dat ze populair is omdat ze tweede of derde werd bij de stemmingen thuis. Ze weet alleen niet dat men haar en Thomas uit elkaar wilde halen en dat zij uitgekotst wordt en wij maar uit vier mensen mochten kiezen per ronde.quote:Op donderdag 5 februari 2026 00:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Blijkbaar zien ze dat toch anders daar en wordt ze zo in de montage neer gezet maar als je 24/7 bij elkaar bent niet....Wij zien alleen de knip/plak aflevering.
En ik ben ervan overtuigd dat ze elkaar manueel bevredigd hadden nog voordat ze dat belletje had.quote:Op donderdag 5 februari 2026 03:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij denkt wel en niet te zien, maar ik zie een vrouw, die 6 jaar een relatie heeft, goed of slecht, doet er niet toe, wonen samen. Samen een huis gekocht en huisdieren. Ze flirt met Thomas, knuffelen en strelen elkaar een beetje. Als, ik zeg ALS die relatie al slecht zou zijn geweest, had ze er dan niet beter een punt achter kunnen zetten, voor ze de loods inging? Zou jij dit gedrag van je partner accepteren als jij haar vriend was?
Mijn man had een advocaat naar de loods gestuurd om de scheiding te regelen. En over geen seks met Thomas, in het voorstukje voor morgen zie je dat ze hem gewoon publiekelijk voor lul zet, door te vertellen dat hij met 2 minuten klaar was. Als man en als vrouw moet je bij dit soort vrouwen heel ver uit de beurt blijven, ze maken je kapot. of het moet allemaal script en gespeeld zijn, maar dat geloof ik niet.
Hoe kan jij haar zo verdedigen? Ken jij haar persoonlijk of zie jij iets dat ik niet zie?
Als dit mijn (ex)schoondochter was, zou ik mijn zoon helpen al haar spullen voor de loods te dumpen
Mercedes beweert dat Marlijn tegen Casper heeft gezegd: Als ik jullie was, zou ik op de Slangen gaan.quote:Op woensdag 4 februari 2026 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Casper liegt ook gewoon vrolijk mee ..
Ze beweerde eerst dat haar vriend helemaal geweldig was. Alles aan hem was geweldig!!quote:
Intiem geweest. Een natte vinger is ook al best wel intiem. En dat zie je niet als ze daar liggen te kroelen en strelen. En volgens mij hebben we haar ook al eerder horen zuchten en kreunen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 04:57 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Dat was niet het onderwerp. Er werd gezegd dat Chess al seks had gehad voor de videocall en dat is totale onzin. Ze had nog niet eens gezoend. ***** Mod Edit*** Niet een user aanspreken dat doet een mod wel*****
Ik vond de vriend eerder smekend overkomen. Ja, natuurlijk wil hij dat ze naar huis komt! Natuurlijk wil hij dat dit gedrag van haar, voor heel Nederland, stopt! En nogmaals, de relatie is in 2 weken tijd van "alles is geweldig aan hem", gegaan naar "we hadden al 2 jaar problemen".quote:Verder schat ik Chess in als iemand die moeite heeft met een relatie te beeindigen. Daarom was dat niet aan de orde. En nee, natuurlijk zou ik dat gedrag niet accepteren als ik haar vriend was, maar ik ken het hele verhaal niet. Ik weet niet waarom Chess meerdere keren heeft aangegeven dat de laatste 2 jaar haar relatie thuis niet goed was. Maar ze zegt dat niet voor niets. Ik vond haar vriend ook wel heel erg dwingend overkomen in die videocall. Hoe dan ook, mijn reactie ging over wat Chess zogenaamd al gedaan zou hebben op seksueel gebied en dat was totale onzin. Leugens!
Ik doelde op Casper die beaamt dat Marlijn alleen gezegd zou hebben dat de gieren beter op muziek konden gaan oefenen, want dat was dus niet het enige dat Marlijn gezegd had. Die twee verdienen elkaarquote:Op donderdag 5 februari 2026 09:17 schreef Gia het volgende:
[..]
Mercedes beweert dat Marlijn tegen Casper heeft gezegd: Als ik jullie was, zou ik op de Slangen gaan.
Marlijn zegt dan, terecht: Zo is het niet gegaan. En ook Casper zegt dit.
En zo is 't ook niet gegaan.
Marlijn heeft tegen Casper gezegd dat ze gehoord heeft dat de Slangen van plan zijn muziek te spelen voor 100 tegen de Gieren en dat Roxy dit gaat doen. En dat Roxy echt heel goed is in muziek.
Roxy hoor je later zeggen dat ze ervan uit gaat dat zoiets niet verder verteld wordt. Ja, duh! Met welk programma doe je mee, doos?
Marlijn kreeg niet de kans om uit te leggen wat ze wel gezegd heeft, namelijk dat de Slangen voor 100 met muziek op de Gieren zouden gaan. Zowel Mercedes als Roxy bleven volhouden dat Marlijn gezegd zou hebben dat de Gieren op de Slangen zouden moeten gaan en naar iets anders wilden ze niet luisteren. Roxy liep gewoon weg toen Marlijn het uit wilde leggen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik doelde op Casper die beaamt dat Marlijn alleen gezegd zou hebben dat de gieren beter op muziek konden gaan oefenen, want dat was dus niet het enige dat Marlijn gezegd had. Die twee verdienen elkaar
Ik snap niet dat Marlijn zich zo laat intimideren dat ze daar antwoord op geeft. Ze kan toch gewoon zeggen dat het een anonieme stemming was. Punt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 10:18 schreef -0- het volgende:
Roxy was ook weer verschrikkelijk, eerst aan Marlijn vragen wie zij als meest onbetrouwbaar opgeschreven had, niet haar eigen naam horen, dus doorvragen en vissen of zij in de top 3 zat. Dan zegt Marlijn dat en vervolgens gaat ze helemaal los dat dat belachelijk is. Was dus weer puur een reden zoeken om te gaan schreeuwen.
Ja, dit is niet wat er gebeurde. Vlak na het onderonsje was er strategieoverlef in de badkamer tussen Casper en Jessica. De deur moest dicht. Ze bespraken wat ze zouden gaan doen. Maar wacht, ik vergeet iemand die ook meedeed aan dit overleg.. Marlijn.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Marlijn kreeg niet de kans om uit te leggen wat ze wel gezegd heeft, namelijk dat de Slangen voor 100 met muziek op de Gieren zouden gaan. Zowel Mercedes als Roxy bleven volhouden dat Marlijn gezegd zou hebben dat de Gieren op de Slangen zouden moeten gaan en naar iets anders wilden ze niet luisteren. Roxy liep gewoon weg toen Marlijn het uit wilde leggen.
Aflevering van gisteren, Mercedes komt de vossenkamer binnen en vraagt wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Marlijn kreeg niet de kans om uit te leggen wat ze wel gezegd heeft, namelijk dat de Slangen voor 100 met muziek op de Gieren zouden gaan. Zowel Mercedes als Roxy bleven volhouden dat Marlijn gezegd zou hebben dat de Gieren op de Slangen zouden moeten gaan en naar iets anders wilden ze niet luisteren. Roxy liep gewoon weg toen Marlijn het uit wilde leggen.
Christus te paard, voor de video call gaf ze al aan intiem met Thomas te zijn geweest (geen seks, handkarren ofzo) maar niet te hebben gezoend en ze hadden al seks gehad in een aflevering van deze week ook voor dat Marlijn die nacht/avond de kamer uit liep, volgens mij ben je gewoon een intimie van Chess maar kijk jij dit hele programma niet. En dit alles is niet goed te praten omdat de relatie slecht was of ze moeite zou hebben met een relatie beëindigen, laat staan dat ze meerdere verhalen verteld, als je relatie slecht is sta je ook niet al jaren te springen om te trouwen.quote:Op donderdag 5 februari 2026 04:57 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Verder schat ik Chess in als iemand die moeite heeft met een relatie te beeindigen. Daarom was dat niet aan de orde. En nee, natuurlijk zou ik dat gedrag niet accepteren als ik haar vriend was, maar ik ken het hele verhaal niet. Ik weet niet waarom Chess meerdere keren heeft aangegeven dat de laatste 2 jaar haar relatie thuis niet goed was. Maar ze zegt dat niet voor niets. Ik vond haar vriend ook wel heel erg dwingend overkomen in die videocall. Hoe dan ook, mijn reactie ging over wat Chess zogenaamd al gedaan zou hebben op seksueel gebied en dat was totale onzin. Leugens!
Geen bekende van Chess, want hieronder heeft hij nog een oordeel over Chess en Thomas.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:15 schreef KapiteinChris het volgende:
[..]
Ik hoop dat je gewoon blind Chess aan het verdedigen bent omdat je haar persoonlijk kent en je niet je eigen gedrag of het gedrag van je partner aan het goed praten bent, want niemand verdiend een Partner als Chess.
quote:Op donderdag 8 januari 2026 02:42 schreef Ilja2001 het volgende:
Ik vind het grappig dat mensen vaak 'die' voor een naam zetten in een reactie. Zoals 'die Chess' en 'die Thomas'. Waarom is dat? Dat doen de heren in Vandaag Inside ook altijd. Is dat om te laten weten dat die persoon niet zo belangrijk is ofzo?
Ik merk ook dat ik heel anders denk over een aantal bewoners. Therese wordt hier uitgekotst zo ongeveer, terwijl ik haar gewoon een leuke meid vind. En de mooiste in de loods. Ook Julia moet het altijd ontgelden. Ook daar is op een paar nare trekjes na niet heel veel mee mis. Ook Roxy vind ik oke, terwijl ze hier voor tokkie en wat al niet meer wordt uitgemaakt. Bah. Gewoon niets mis mee met die meid. Chess daarentegen vind ik wel een foute dame aangezien ze thuis een vriend heeft. En Angelo is gewoon zwaar gestoord in zijun reacties richting vrouwen. Er is iets echt mis met die jongen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2026 04:05 schreef Ilja2001 het volgende:
Na vanavond is het duidelijk dat Salar Mercedes leuk vindt, maar meer niet. Mercedes daarentegen is zwaar verliefd. Dit kan alleen maar slecht voor haar aflopen. Chess wil duidelijk meer van Thomas en Thomas heeft lak aan haar 6 jarige relatie buiten de loods. Heel erg fout wat mij betreft. La mijn vriendin zo onder haar shirt werd gekriebeld als Thomas deed bij Chess, dan was de relatie over. Maar ik denk dat Chess niet zo zeker was over haar relatie buiten de loods en daarom dit laat gebeuren.
De twee meiden die walgen van Jessie is natuurlijk logisch. Top dat zij het niet meer pikken hoe hij alle klusjes laat liggen voor de anderen. De relatie van Julie en Peter is nog steeds voor mij onbegrijpelijk. Ze hebben seks, maar dat is blijkbaar alles. Volgens mij wil Julia meer NA de loods, maar Peter niet. Een zeer vreemde relatie. Thomas geilt overduidelijk op Chess en slijmt haar naar de bek met alles wat hij zegt. Chess reageert niet echt hetzelfde, maar dat ze het iedere nacht weer doen zegt genoeg. Ze genoot ook van het hoofd van Thomas op haar borsten.
Toch wil ik graag meer spellen zien. En ja, ik vind de finale week geweldig. De week met de knockouts en de echte finale. Mensen die dat niet leuk vinden kunnen misschien beter een ander programma gaan voilgen.
Dat zou nog wel de beste uitkomt zijn geweest want hoe kun je het gedrag van Chess en Thomas nu proberen goed te praten.quote:Op donderdag 5 februari 2026 14:48 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Geen bekende van Chess, want hieronder heeft hij nog een oordeel over Chess en Thomas.
[..]
[..]
Ze heeft niet gezegd dat de gieren op de slangen zouden moeten gaan. Dat hebben de Gieren zelf bedacht. Maar Mercedes beweerde gisteren dat Marlijn dat bedacht zou hebben.quote:Op donderdag 5 februari 2026 12:51 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Aflevering van gisteren, Mercedes komt de vossenkamer binnen en vraagt wat er aan de hand is.
Marlijn, vanaf 4:05 letterlijk jammerend: "Ik heb alleen tegen hun gezegd 'het is slim als je muziek gaat oefenen', ik heb hier helemaal niks mee te maken"
Casper daar doorheen: "Ze heeft inderdaad niks anders gezegd"
KinkiJan: "Casper liegt ook gewoon vrolijk mee .."
Want ze heeft absoluut meer dan dat gezegd, namelijk dat de slangen voor 100 op die gieren zouden gaan, maar dat zeg je zelf ook, dus ik weet niet wat je van me wil.
Marlijn heeft alle tools aangeleverd, Casper gaf het laatste zetje. Mercedes heeft niet alle info zoals wij, dus ze doet een aanname. Die niet geheel klopt.quote:Op donderdag 5 februari 2026 17:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Ze heeft niet gezegd dat de gieren op de slangen zouden moeten gaan. Dat hebben de Gieren zelf bedacht. Maar Mercedes beweerde gisteren dat Marlijn dat bedacht zou hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |