ze hadden cynthia en Jessica er gewoon uit moeten halenquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:23 schreef KinKiJan het volgende:
Goeie uitslag ook als iemand alleen naar haar eigen bondje gekeken heeft
quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Thomas betrouwbaar... Laat je vriendin maar bij hem achter, komt helemaal goed
daar heeft ze een handje vanquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die wordt ook even neergezet door z'n liefje.
Ik zou eerder Chess als onbetrouwbaar neerzetten..XDquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
Thomas betrouwbaar... Laat je vriendin maar bij hem achter, komt helemaal goed
Ben vooral verbaasd dat hij daarin zo hoog scoort, maar inderdaad, Chess zou ik ook niet veel punten geven.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:30 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Ik zou eerder Chess als onbetrouwbaar neerzetten..XD
Sowiesoquote:Op woensdag 4 februari 2026 20:30 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Het leek ook wel of hij zich geen houding kon geven toen ze zei dat ze wilde verlengen. Hij zit er al te diep in en vraag me af of hij dat zelf wel wil. Zeker nu Mercedes al meerde hints heeft gegeven dat ze wel gevoelens heeft.quote:Op woensdag 4 februari 2026 21:43 schreef Cirilico het volgende:
Tokkie Roxy gaat weer eens los. Cynthia is een onwijs zuur mens. Thomas is zo onbetrouwbaar als maar kan dus hoe die bovenaan eindigde snap ik niet. Salar blijft hartstikke nep. Net als zijn 'relatie' met Mercedes.
Blijkbaar zien ze dat toch anders daar en wordt ze zo in de montage neer gezet maar als je 24/7 bij elkaar bent niet....Wij zien alleen de knip/plak aflevering.quote:Op woensdag 4 februari 2026 20:30 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Tja, het ene is strafbaar en het andere absoluut niet.quote:Op woensdag 4 februari 2026 16:51 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En dan maken ze zo´n drama om de fout die Frank maakte, ze liggen met regelmaat half te vozen met elkaar maar een klap op de billen en het is oorlog en Frank wordt totaal genegeerd?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |