Ja, dat zie ik anders. Er zat duidelijk iets mis met haar relatie thuis en daarom stond ze open voor een vriendschappelijke relatie met Thomas. Voor de videocall was er in principe nog niets'ernstigs' gebeurd tussen Chess en Thomas. Na ce videocall was het haar wel duidelijk dat haar relatie over was. Daarom is ze nu wat verder gegaan. Misschien niet netjes, maar ook niet meer dan dat. Intussen heeft ze, in tegenstelling tot vele anderen in het programma, nog steeds niet geneukt met Thomas. Ik vind dat zelf een behoorlijke discipline en zou dat zelf niet kunnen.quote:Op dinsdag 3 februari 2026 09:43 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar een zwakke moraal. Het is maar wat je wilt.
mevrouw heeft het allemaal niet zo gezegdquote:Op woensdag 4 februari 2026 10:06 schreef LionHeart het volgende:
Pathologisch leugenaar Marlijn in het nieuwe voorstukje. Hoe weet je dat ze liegt? Als haar mond beweegt.
Hoezo 'duidelijk iets mis'? Omdat zij dat zegt?quote:Op woensdag 4 februari 2026 02:34 schreef Ilja2001 het volgende:
[..]
Ja, dat zie ik anders. Er zat duidelijk iets mis met haar relatie thuis en daarom stond ze open voor een vriendschappelijke relatie met Thomas. Voor de videocall was er in principe nog niets'ernstigs' gebeurd tussen Chess en Thomas. Na ce videocall was het haar wel duidelijk dat haar relatie over was. Daarom is ze nu wat verder gegaan. Misschien niet netjes, maar ook niet meer dan dat. Intussen heeft ze, in tegenstelling tot vele anderen in het programma, nog steeds niet geneukt met Thomas. Ik vind dat zelf een behoorlijke discipline en zou dat zelf niet kunnen.
quote:Wie ze het meest gaat missen is haar vriend, met wie ze al zes jaar een relatie heeft. “We wonen ook samen. Wat hem zo leuk maakt? Alles! Ik ga ook mij nbeste vriendin Fatima missen. Mensen zouden met mij in een bondje moeten willen omdat ik fanatiek, enthousiast en ook zorgzaam ben. Ik kan goed een luisterend oor bieden en ik hou ook van koken.”
Roxy zegt in eerste instantie tegen Marlijn dat, als zij het uitdagingsduel moeten spelen, ze voor 100 punten op de Gieren gaan. Marlijn waarschuwt Casper. Waarop de gieren, die getrokken worden bij het uitdagingsduel besluiten om dan op de slangen te gaan. Akkoord. De Gieren weten dit dankzij Marlijn, maar Marlijn weet dit dankzij Roxy.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
mevrouw heeft het allemaal niet zo gezegd
bla bla bla
Dat was alleen niet het punt. Marlijn heeft gezegd wat ze heeft gezegd met de bedoeling dat er ging gebeuren wat er nu gebeurde. En nu liegt ze erover.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Roxy zegt in eerste instantie tegen Marlijn dat, als zij het uitdagingsduel moeten spelen, ze voor 100 punten op de Gieren gaan. Marlijn waarschuwt Casper. Waarop de gieren, die getrokken worden bij het uitdagingsduel besluiten om dan op de slangen te gaan. Akkoord. De Gieren weten dit dankzij Marlijn, maar Marlijn weet dit dankzij Roxy.
Dus de grootste schuldige is Roxy zelf! Roxy wist dat Marlijn goed is met Casper.
Je kunt niet weten of dat haar bedoeling was. Ik denk dat Marlijn dom genoeg is dat ze niet zo ver doorgedacht heeft. En eerlijk is eerlijk, ze heeft het niet met Casper gehad over dat de Gieren de Slangen in de min zouden duwen. Ze heeft ze alleen gewaarschuwd voor Roxy. Roxy is zelf zo dom geweest om dit tegen Marlijn te zeggen, terwijl ze weet dat Marlijn en Casper close zijn.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:00 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dat was alleen niet het punt. Marlijn heeft gezegd wat ze heeft gezegd met de bedoeling dat er ging gebeuren wat er nu gebeurde. En nu liegt ze erover.
Haar gedrag is echt heel apart. Tig camera's, herhaaldelijk op leugens betrapt en zelfs als ze weet dat bij meerdere bekend is dat ze weer iets geflikt heeft blijft ze gewoon de heilige onschuld spelen.quote:Op woensdag 4 februari 2026 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
mevrouw heeft het allemaal niet zo gezegd
bla bla bla
Mercedes? oooh... was al zo gewend dat jij het over Merkedes hebtquote:Op woensdag 4 februari 2026 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Als Mercedes slim is doet ze dat inderdaad, neem wraak op Marlijn door haar te verplaatsen, krijgt ze ook geen bezoek. Denk dat je haar daar erg mee straft. Topshow gegarandeerd.![]()
Dat denk ik ook , maar dan nog: meelopers met schapengedrag kan je beter helemaal negerenquote:Op woensdag 4 februari 2026 11:22 schreef KinKiJan het volgende:
Denk dat Marlijn het alleen vertelde om leuker gevonden te worden. Het lijkt me sterkt dat zij een ander tactisch motief zou kunnen bedenken dan dit.
Het enige spel tactische voordeel zou kunnen zijn dat de vossen voor nu niet uitgedaagd zouden worden. Dat weegt niet op tegen alle ellende die er nu van gekomen is. En daar staat zij sowieso niet bij stil denk ik.
En niet te vergeten, Marlijn komt dan in een bondje met Roxy!quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Als Mercedes slim is doet ze dat inderdaad, neem wraak op Marlijn door haar te verplaatsen, krijgt ze ook geen bezoek. Denk dat je haar daar erg mee straft. Topshow gegarandeerd.![]()
Merkedes. [sic]quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haar gedrag is echt heel apart. Tig camera's, herhaaldelijk op leugens betrapt en zelfs als ze weet dat bij meerdere bekend is dat ze weer iets geflikt heeft blijft ze gewoon de heilige onschuld spelen.
Zonder enige vorm van schaamte ook.
Speciaal voor jou aangepast. Sorry voor het ongemak wat je door mijn foutje hebt ondervonden eventueel.quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:29 schreef Giggio het volgende:
[..]
Mercedes? oooh... was al zo gewend dat jij het over Merkedes hebt![]()
(waar die K vandaan komt?)
quote:Op woensdag 4 februari 2026 11:34 schreef KinKiJan het volgende:
Trouwens... De gieren mét Mercedes kregen het hoogste bod voor dat logeerpartijtje toch?
Nu krijgt de winnaar Frank in plaats van Mercedes
dan hebben we straks 3 deelnemers ipv 16quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:43 schreef Cirilico het volgende:
Wat een gezeik weer met die Frank-wissel. Mercedes heeft de best mogelijke keuze gemaakt. Je ruilt in ranking van laag naar hoog en je ruilt met degene met wie jij niet in een bondje wilt zitten.
Dat is het spel. Blijf lekker thuis als je gaat janken om elk tegenslaagje.
Iets vinden is wat anders dan dingen verdraaien en onjuiste dingen zeggen, laat staan dat goed praten van vreemdgaan geen mening is maar een moraal gebrekquote:Op woensdag 4 februari 2026 13:31 schreef LionHeart het volgende:
En toch mag iemand vinden wat ie vindt imho. Volgens mij werkt dat ook zo hier. Continu hakketakken op elkaar maakt het hier niet gezelliger.
Of we krijgen allemaal Mary's en Roberts in de loods.quote:Op woensdag 4 februari 2026 12:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hebben we straks 3 deelnemers ipv 16
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |